طراحی سایت در کرج

طراحی سایت در کرج

طراحی سایت در کرج :

اصول طراحی وب سایت خوب

یک طراحی وب سایت موثر باید وظیفه مورد نظر خود را با انتقال پیام خاص خود و در عین حال جذب بازدیدکننده انجام دهد. عوامل متعددی مانند ثبات ، رنگ ها ، تایپوگرافی ، تصاویر ، سادگی و عملکرد همه در طراحی وب سایت خوب نقش دارند.

هنگام طراحی یک وب سایت ، عوامل کلیدی زیادی وجود دارد که به نحوه درک آن کمک می کند. یک وب سایت خوب طراحی شده می تواند به ایجاد اعتماد و راهنمایی بازدیدکنندگان برای اقدام کمک کند.

ایجاد یک تجربه کاربری عالی مستلزم این است که مطمئن شوید طراحی وب سایت شما برای استفاده (فرم و زیبایی) بهینه شده است و نحوه استفاده آسان از آن (عملکرد).

در زیر برخی از دستورالعمل ها وجود دارد که هنگام بررسی پروژه وب بعدی به شما کمک می کند.

 

طراحی سایت در کرجطراحی وب سایت در مشهد

طراحی سایت در کرج

1. هدف وب سایت

وب سایت شما باید نیازهای کاربر را برآورده کند. داشتن یک هدف ساده و روشن در تمام صفحات به کاربر کمک می کند تا با آنچه شما ارائه می دهید تعامل داشته باشد.

هدف وب سایت شما چیست؟ آیا اطلاعات کاربردی مانند “چگونه راهنمایی” می کنید؟ آیا یک وب سایت سرگرمی مانند پوشش ورزشی است یا در حال فروش محصول به کاربر هستید؟ اهداف مختلفی وجود دارد که ممکن است وب سایت ها داشته باشند ، اما اهداف اصلی مشترک همه وب سایت ها وجود دارد.

  • توصیف تخصص
  • ساختن شهرت شما
  • تولید سرنخ ها
  • فروش و مراقبت های بعد از آن

2. سادگی

سادگی هنگام در نظر گرفتن تجربه کاربر و قابلیت استفاده از وب سایت شما بهترین راه است. در زیر راه هایی برای دستیابی به سادگی از طریق طراحی آورده شده است.

رنگ

رنگ قدرت انتقال پیام ها و برانگیختن پاسخ های احساسی را دارد. یافتن یک پالت رنگ متناسب با نام تجاری شما به شما این امکان را می دهد تا بر رفتار مشتری خود نسبت به نام تجاری خود تأثیر بگذارید.

انتخاب رنگ را به کمتر از 5 رنگ محدود کنید. رنگهای مکمل بسیار خوب کار می کنند. ترکیب رنگهای دلپذیر باعث افزایش مشارکت مشتری می شود و به کاربر احساس خوبی می دهد.

فونت

تایپوگرافی نقش مهمی در وب سایت شما دارد. توجه را جلب می کند و به عنوان تفسیر تصویری صدای نام تجاری عمل می کند. حروف تایپ باید خوانا بوده و حداکثر از 3 فونت مختلف در وب سایت استفاده کنند.

تصاویر

تصویر هر جنبه بصری است که در ارتباطات استفاده می شود. این شامل عکاسی ، تصویرسازی ، فیلم و همه اشکال گرافیکی است. همه تصاویر باید بیانگر باشند و روح شرکت را به تصویر بکشند و به عنوان تجسم شخصیت برند آنها عمل کنند.

بیشتر اطلاعات اولیه ای که ما در وب سایت ها مصرف می کنیم بصری است و به عنوان اولین برداشت ، مهم است که از تصاویر با کیفیت بالا برای ایجاد تصویری حرفه ای و معتبر در ذهن بازدیدکنندگان استفاده شود.

طراحی وب سایت

طراحی سایت در کرج

3. ناوبری

ناوبری یک سیستم راه یابی است که در وب سایت هایی استفاده می شود که بازدیدکنندگان با آن ارتباط برقرار کرده و آنچه را که بدنبال آن هستند پیدا می کنند.

ناوبری وب سایت کلید حفظ بازدیدکنندگان است. اگر ناوبری وب سایت گیج کننده باشد ، بازدیدکنندگان تسلیم می شوند و آنچه را که نیاز دارند در جایی دیگر پیدا می کنند. ساده نگه داشتن ناوبری در هر صفحه مهم است.

4. سلسله مراتب بصری

سلسله مراتب بصری ، ترتیب عناصر به ترتیب اهمیت است. این کار بر اساس اندازه ، رنگ ، تصاویر ، کنتراست ، تایپوگرافی ، فضای سفید ، بافت و سبک انجام می شود.

یکی از مهمترین کارکردهای سلسله مراتب بصری ، ایجاد نقطه کانونی است. این به بازدیدکنندگان نشان می دهد که مهمترین اطلاعات کجاست.

5. محتوا

یک طراحی وب سایت موثر دارای طراحی عالی و محتوای عالی است. استفاده از محتوای فوق العاده جذاب می تواند با تبدیل بازدیدکنندگان به مشتری ، آنها را جذب و تحت تأثیر قرار دهد.

6. چیدمان مبتنی بر شبکه

شبکه ها به ساختار طراحی شما کمک می کنند و محتوای شما را منظم نگه می دارند. شبکه به تراز کردن عناصر روی صفحه و تمیز نگه داشتن آن کمک می کند.

طرح بندی مبتنی بر شبکه ، محتوا را در یک ساختار شبکه ای تمیز و تمیز با ستون ها ، بخشهایی که در کنار هم قرار گرفته و احساس تعادل می کنند و نظم را تحمیل می کند و باعث ایجاد یک وب سایت زیبا و زیبا می شود ، مرتب می کند.

7. زمان بارگیری

انتظار برای بارگیری وب سایت ، بازدیدکنندگان را از دست می دهد. تقریباً نیمی از بازدیدکنندگان وب انتظار دارند که سایتی در 2 ثانیه یا کمتر بارگیری شود و به طور بالقوه سایتی را که در 3 ثانیه بارگیری نشده است ترک می کنند.

بهینه سازی اندازه تصاویر به بارگیری سریعتر سایت شما کمک می کند.

8. دوستانه موبایل

افراد بیشتری از تلفن یا سایر دستگاه های خود برای مرور وب استفاده می کنند. مهم این است که وب سایت خود را با یک طرح واکنش گرا در نظر بگیرید که در آن وب سایت شما می تواند با صفحه های مختلف تنظیم شود.

نمونه طراحی سایت تهران

5/5 - (1 امتیاز)
نوشتهٔ پیشین
راهنمای طراحی کاتالوگ: ایجاد یک طرح برنده
نوشتهٔ بعدی
انیمیشن سه بعدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.