عملکرد لوگو های متحرک

عملکرد لوگو های متحرک

عملکرد لوگو های متحرک نیز در حین افزایش تصاعدی ارتباطات دیجیتال فرصت‌های هیجان‌انگیزی را برای برندها ایجاد کرده است تا با مصرف‌کنندگان ارتباط برقرار کنند و در 24 ساعت شبانه روز با آن ها در ارتباط باشند یکی از الهام‌بخش ترین  روش های  در حال رشد در برندسازی تغییر از لوگو های  ثابت و بی‌جان به لوگوهای متحرک و پویا است .

ما در عصر تحول دیجیتال زندگی می کنیم. سال گذشته، بیش از 3.8 میلیارد نفر، یا 51 درصد از افراد روی زمین، به اینترنت متصل بودند. عددی که طی 5 سال گذشته 50 درصد رشد داشته است.
رسانه های دیجیتال هر روز بیشتر و بیشتر در زندگی روزمره ما نفوذ می کنند. برای بسیاری، برداشتن تلفن و بررسی شبکه های اجتماعی اولین کاری است که بعد از بیدار شدن از خواب انجام می دهندم و آخرین کاری است که قبل از خواب انجام می دهیم.

عملکرد لوگو های متحرک طراحی برند بوک

1. لوگوهای متحرک بیشتر قابل فهم هستند

عملکرد لوگوهای متحرک (  لوگو موشن ) به گونه ای است که برای  مغز ما هیجان انگیز تر است . به عنوان انسان ،  در DNA ما است که ما بیشتر متوجه چیزهایی شویم که حرکت می‌کنند سوگیری نسبت به حرکت یک مکانیسم بقای داخلی است برای اشیایی که حرکت می‌کنند در مقایسه با اجسام ساکن که به راحتی افراد از ان می گذرند ، مکث می کنند و آن را نگاه می کنند . یک مطالعه اخیر توسط شرکت اینتل گزارش داد که محتوای متحرک 400 درصد بیشتر از تصاویر ثابت توجه را جلب می کند.

دانشمندان علوم اعصاب همچنین کشف کرده اند که ما ذاتاً به چیزهای جدید و بدیع جذب می شویم که سیستم مغز ما را تقویت می کند. لوگوهای متحرک و هویت های برند متحرک هنوز در چشم انداز برندسازی و بازاریابی نسبتاً جدید هستند، این عامل جدید به تنهایی تضمین شده است که توجه و تخیل مصرف کنندگان را به خود جلب کند.

 

2. لوگوهای متحرک جذاب تر هستند

به گفته بسیاری از مقامات پیشرو در عملکرد بازاریابی، محتوای متحرک یک محرک کلیدی در تعامل مصرف کننده در دنیای دیجیتال است. در اینجا چند آمار قانع کننده وجود دارد.

احتمال تماشای محتوای متحرک ۱۲ برابر بیشتر از خواندن متن است
محتوای متحرک در صفحات وب قادر به افزایش نرخ بازدید  تا بیش از 80٪ است.
تصاویر – گیف‌ها، تصاویر و ویدیوها – تعامل با رسانه‌های اجتماعی را افزایش می‌دهند و بازدیدها را تا 48 درصد افزایش می‌دهند.
افزودن محتوای متحرک به ایمیل های بازاریابی می تواند نرخ کلیک را بین 200 تا 300 درصد افزایش دهد.
طبیعت انسان نیز یک محرک کلیدی در تعامل است. ما ذاتا موجوداتی کنجکاو هستیم و به همین دلیل مجبوریم ببینیم اوضاع چگونه پیش می‌رود و هر چه بیشتر درگیر باشیم ، تاثیر قوی‌تر خواهد بود. لوگوهای متحرک می‌توانند بین پنج ثانیه تا بی‌نهایت حلقه اجرا شوند، که آنها را به ابزارهای تعامل بسیار مؤثر تبدیل می‌کند.

 

3. لوگوهای متحرک خاطره انگیزتر هستند و یادآوری برند را بهبود می بخشند

یکی از مهمترین ابعاد در مدیریت برند این است که مصرف کنندگان یک برند را به خاطر بسپارند. توانایی مصرف کننده برای تشخیص یا یادآوری یک نام تجاری در تصمیم گیری خرید نقش اساسی دارد.

محققان دریافتند که بینندگان 95٪ از یک پیام را هنگامی که به صورت ویدیو یا محتوای متحرک دیده می شود حفظ می کنند، در مقایسه با 10٪ وقتی که به صورت متن ایستا یا گرافیکی می خوانند.

یکی از دلایل این پدیده این است که اکثر ما به طور دقیق 65 درصد در گروه یادگیرندگان بصری قرار می گیریم و بنابراین برای پردازش و نگهداری مؤثر اطلاعات به محرک های بصری تکیه می کنیم.

 

4. لوگوهای متحرک می توانند به بیان یک داستان کمک کنند

از اولین تاریخ ثبت شده، داستان سرایی روشی بود که برای برقراری ارتباط، آموزش، اشتراک گذاری و ارتباط استفاده می شد. این یک آیین اساسی انسانی است که روابط عمیق تر را متحد می کند و باعث ایجاد روابط عمیق تر می شود.

5. لوگوهای متحرک می توانند شخصیت برند شما را بیان کنند

6. لوگوهای متحرک می توانند به افزایش عملکرد بازاریابی دیجیتال شما کمک کنند

7. لوگوهای متحرک بازده سرمایه گذاری بالایی دارند.

نتیجه
لوگوهای متحرک یک روند بازاریابی مهم هستند که پیش بینی می شود عملکرد برند را در دهه آینده به دلیل ویژگی های خارق العاده زیادی که دارند، هدایت کنند. آنها بسیار جذاب تر، جذاب تر و به یاد ماندنی تر از همتای ثابت خود هستند. آنها همچنین در افزایش عملکرد بازاریابی دیجیتال موثر هستند – همه چیز از افزایش SEO، کلیک ها، لایک ها و اشتراک گذاری ها.

Rate this post
نوشتهٔ پیشین
4 نوع تبلیغات کدامند؟
نوشتهٔ بعدی
کاربرد انیمیشن چیست ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.