استفاده از انیمیشن در وب سایت

استفاده از انیمیشن در وب سایت ، وبلاگ و رسانه های اجتماعی شما

استفاده از انیمیشن  مثل لوگو موشن در وب سایت و کسب و کار های اینترنتی شما چگونه باید باشد ؟  منظور ما ایجاد ویدیوهای بازاریابی متحرک برای تجارت و کسب و کارتان است .

چگونه ساخت یک ویدیوی متحرک می تواند برای حضور آنلاین شما در وب  مفید باشد؟

ویدیوی متحرک یکی از بهترین راه ها برای جلب توجه مخاطبان و افزایش سطح درگیری مخاطب با محتوای شماست.   آمارهای جالبی از محبوبیت ویدیوهای متحرک وجود دارد که این آمار حاکی از آن است که 55 درصد از افراد آنلاین هر روز ویدیوهای آنلاین را تماشا می کنند. این واقعیت به تنهایی اهمیت داشتن محتوای ویدیویی در وب سایت ها و وبلاگ های شما را نشان می دهد.

ویدیوی متحرک به طور کلی حتی از سایر انواع ویدیو نیز محبوب تر است.

حداقل شش دلیل برای ایجاد یک ویدیوی متحرک وجود دارد. از جمله آنها عبارتند از:

اگر استعداد حضور درمقابل دوربین را ندارید که  با افراد واقعی ویدئو بسازید می‌توانید به جای آن از انیمیشن برای ایجاد آن استفاده کنید. این ایده به شما این امکان را می دهد که آزادی خلاقانه داشته باشید و ویدیوی خود را به گونه ای بسازید که مخاطب را در سطح بالاتری جذب کند.
وقتی می‌خواهید کنترل کاملی بر محیط داشته باشید باید پیام های خود را به صورت خلاقانه با پیام‌های ویدیویی خود نشان دهید ، هیچ چیز بهتر از انیمیشن برای ایجاد دقیق همان چیزی که می‌خواهید بدون محدودیت وجود ندارد.
وقتی داده‌های آماری دارید  اگر داده‌های عددی یا آماری دارید، بهتر است از انیمیشن استفاده کنید زیرا نمودارها را می‌توان در مواردی جذاب‌تر از آنچه که می‌تواند با ویدیوی اکشن زنده نمایش داده شود، نمایش دهد.

نحوه اضافه کردن انیمیشن به وب سایت:

یکی از مواردی که باید در هنگام توسعه محتوای متحرک برای وب سایت خود در نظر داشته باشید این است که باید استانداردهای مورد نیاز هر پلتفرم را رعایت کنید . به عنوان مثال، پلتفرم های مختلف رسانه های اجتماعی برای نمایش ویدیوی شما به مشخصات و اندازه های متفاوتی نسبت به توییتر یا اینستاگرام نیاز دارند. دانستن الزامات ویدیو قبل از تولید انیمیشن مهم است زیرا می خواهید آن را به درستی نمایش دهید.

برخی شبکه های اجتمای مثل فیس بوک محدودیتی در اندازه ویدیو دارد، بنابراین قبل از ایجاد ویدیوی خود، مطمئن شوید که استانداردها را می دانید. قبل از برنامه ریزی ویدیوی خود باید مشخصات دقیق را بررسی کنید. شما نمی‌خواهید که ویدئوتان را بسازید و سپس متوجه شوید که ویدیوی شما بزرگ‌تر از آن است که توسط فیس‌بوک پذیرفته شود.

برنامه ای  برای گذاشتن ویدیوهای بزرگتر

یکی از نکاتی که می توانیم به اشتراک بگذاریم این است که اگر متوجه شدید که ویدیوی شما خیلی بزرگ است می توانید به جای آن پیوند را از YouTube جاسازی کنید. برخلاف بسیاری از رسانه‌های اجتماعی استاندارد، YouTube هیچ محدودیت اندازه یا فضای مورد نیاز ندارد، بنابراین می‌توانید ویدیوی YouTube خود را بدون محدودیت جاسازی یا پیوند دهید.

بسیاری از توسعه دهندگان یا صاحبان مشاغل استفاده از YouTube را به عنوان مکان اصلی برای همه ویدیوهای خود انتخاب می کنند. به این ترتیب، لازم نیست نگران اندازه یا الزامات آپلود یا ذخیره ویدیو در پلتفرم های دیگر باشید.

 

چگونه برای وبلاگ خود ویدیو بسازیم

اگر ویدیوی متحرک خود را در وبلاگ خود قرار می دهید، فقط مطمئن شوید که پلت فرم وبلاگ شما اجازه گذاشتن ویدیو را می دهد. همه گذاشتن مقاله در پلتفرم‌های وبلاگ به شما اجازه درج ویدیو را نمی‌دهند ، اما بیشتر آنها این کار را می‌کنند. Blogger.com که متعلق به گوگل است، به شما امکان می دهد یک ویدیو را از طریق یک کد جاسازی شده جاسازی کنید، همانطور که وردپرس و سایر پلتفرم های وبلاگ نویسی این کار را انجام می دهند.

اگر وبلاگ شما در وب سایت شما قرار دارد، باید صلاحیت های سرور خود را بررسی کنید تا ببینید چه استانداردهایی برای قرار دادن ویدیو خود در سایت شما نیاز دارند.

تصمیم گیری در مورد یک موضوع برای ویئو
  • اطلاعیه های شرکت
  • زمین های فروش برای محصولات
  • پیشنهادات اشتراک
  • محتوای اطلاعاتی

 

 

Rate this post
نوشتهٔ پیشین
کاربرد انیمیشن چیست ؟
نوشتهٔ بعدی
بیان احساسات در کاراکتر انیمیشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.