قیمت طراحی بسته بندی و جعبه

طراحی بسته بندی خوب چه ویژگی هایی دارد؟

طراحی بسته بندی به فرایند طراحی و ساخت بسته بندی برای محصولات اشاره دارد. هدف از طراحی بسته بندی، محافظت و حفاظت از محصول در طول حمل و نقل، انبارداری و فروش است. این فرایند شامل انتخاب مواد بسته بندی، طراحی بسته بندی، تولید بسته بندی و تست و تأیید محصول است. طراحی بسته بندی معمولاً شامل چندین عامل است که باید به دقت در نظر گرفته شود، از جمله ابعاد، شکل، جنس، وزن و قیمت محصول، محیط حمل و نقل، شرایط نگهداری و شرایط استفاده از محصول. بسته بندی همچنین می‌تواند تأثیر مستقیم بر رضایت مشتریان و فروش محصول داشته باشد؛ بنابراین طراحی بسته بندی باید با موارد فوق به منظور جلب توجه مشتریان و ارتقای فروش، به خوبی تطابق داشته باشد.


برای کسب مشاوره رایگان و اطلاع از قیمت های طراحی بسته بندی با شماره 09124184600 تماس حاصل فرمایید.


قیمت طراحی بسته بندی و جعبه : بسته بندی محصول اگر خوب باشد ، محصولمان را در طی حمل آن و زمانی که در قفسه های مغازه ها و در آخر در قفسه خانه ی مشتری قرار بگیرد ، مراقبت می‌ كند.  جنس و طراحی بسته ‌بندی محصول باید به گونه ای باشد که در عین زیبایی از محصول ما  نیز حفاظت کامل  را در مقابل شکستگی و فاسد شدن و گم شدن اجزای آن فراهم آورد.

 

 

نکاتی مهم در رابطه با بسته بندی محصول برای فروش بهتر متناسب با قیمت گذاری :

  • صداقت و راستگویی را حفظ کنیم تا مشتری هم اعتماد کند ودر نتیجه موجب خرید می شود .
  • باید چند طراحی را تست کنیم و بعد نتیجه بگیریم که مشتری از کدام بیشتر استقبال می کند یا به عبارتی بیشتر مشتری را جذب می کند .
  • بسته بندی محصول را طبق اهدافی که محصول بر آورده میکند طراحی کنیم .
ویژگی هایی که یک بسته بندی خوب و تاثیر گذار دارد و می توان  محصول را با قیمت بیشتری فروخت  :
  • از نظر ظاهری مرتب و زیبا باشد
  • به گونه ای بسته بندی شده باشد که با خود محصول تناسب اندازه و حجمی داشته باشد .
  • استفاده از آن بسته بندی راحت و آسان باشد
  • از خلاقیت و نوآوری برای بسته بندی ها استفاده کنیم
  • در بسته بندی سعی کنیم از مواد و وسایلی که قابل بازیافت باشند استفاده کنیم .
قیمت طراحی بسته بندی و جعبه
قیمت طراحی بسته بندی و جعبه

تاثیر طراحی بسته بندی محصول  و تعیین هزینه آن:

قیمت طراحی بسته بندی به چندین عامل مختلف بستگی دارد. به طور کلی، عواملی که بر قیمت طراحی بسته بندی تأثیر می‌گذارند، شامل موارد زیر می‌باشد:

خلاقیت و ارتقا :

 زمانی که ما یک محصولی را داشته باشیم و داخل یک فروشگاه در کنار دیگر محصولات قرار گرفته باشد  ، تغییر در رنگ، سایز و شکل محصول به صورت خاص باعث می شود که بیشتر روی مشتری تاثیر بگذارد و او را جذب کند . چاپ جملاتی تاثیرگذار روی محصول مثل  : اگر خرید داشته باشند به آنها تخفیف تعلق میگیرد یا این که در صورت خرید بیش از عددی که تعیین کرده ایم هدیه ای روی محصول به مشتریان تعلق می گیرد .

اندازه بسته بندی

 این که محصولی را که می خواهیم بفروشیم چه اندازه و چه حجمی فضا بگیرد می تواند مهم باشد . در برخی موارد پیش می آید که زمانی که یک محصولی از نظر اندازه بزرگتر باشد فروش بهتر و سود دهی بیشتری را داشته باشد تا نسبت به زمانی که دو محصول دیگر می تواند جای آن را نظر سایز بگیرد ، یعنی فروشنده ترجیح می دهد به جای فروش دو محصول ، یک محصول که سایزش اندازه دو محصول هست را بفروشد .

با محیط زیست سازگاری داشته باشد :

وقتی ما نسبت به موادی که در بسته بندی خود بکار میبریم  توجه داشته باشیم و آن را قابل بازیافت ارائه دهیم خودش یک مزیتی می باشد برا محیط زیست و افرادی هم  که فعالان محیط زیست هستند حاضرند هزینه و پول بیشتری بپردازند اما محصولی را خریداری کنند که بسته بندی آن قابل بازیافت باشد .

طرح و رنگ یا گرافیک محصول :

هر طرح یا اشکال یا رنگ هایی که برا گرافیک یا طراحی بسته بندی بکار می بریم باعث می شود پیامی را به مشتری برساند یا که احساسات او را تحت تاثیر قرار دهد . برای مثال رنگ های آبی و سبز حسی مثل آرامش و رنگ هایی مثل قرمز و نارنجی و زرد حس هیجانی را به ما انتقال می دهد .

 

4.5/5 - (4 امتیاز)
, ,
نوشتهٔ پیشین
5 مرحله برای ایجاد یک طراحی بسته بندی لوکس
نوشتهٔ بعدی
قرارداد طراحی لوگو و نکات آن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.