طراحی بسته بندی آنلاین

طراحی بسته بندی آنلاین

بسته بندی چیست ؟

طراحی بسته بندی آنلاین یا همان Packaging ترکیبی از هنر ، صنعت و تکنولوژی برای بهبود شرایط نگهداری ، حمل و نقل ، بازاریابی و استفاده از یک محصول است که محصول را احاطه می کند .

هدف از بسته بندی ، حفاظت از محصول  و جذابیت بیرونی برای جذب مشتری است . زیرا محصول شما هرچند که با کیفیت باشد بدون بسته بندی درست ، هیچ هویت و شناسه‌ای. گذشته از این موضوع ، یک بسته بندی نامناسب و بی کیفیت نمی‌تواند از محصول محافظت کرده و آن را تحت هر شرایطی سالم نگه دارد.

طراحی بسته بندی آنلاین
طراحی بسته بندی آنلاین

سفارش آنلاین طراحی بسته بندی :

امروزه با توجه به شرایط موجود در جامعه بسیاری از افراد تمایل به بیرون رفتن از منزل را ندارند و بسیاری از کار ها هم به صورت غیر حضوری قابل انجام است .

این امکان برای شما نیز فراهم شده است که برای سفارش دادن طراحی بسته بندی خود نیز اط طریق اینترنت و سایت بدون نیاز به مراجعه حضوری سفارش خود را ثبت کنید و به طرح دلخواهتان برای بسته بندی محصولاتتان برسید .

یکی از مهمترین مزیت های سفارش آنلاین بسته بندی از طریق اینترنت عدم نیاز به رفت و آمد است که موجب صرفه جویی در وقت و همچنین هزینه شما می شود . افراد می توانند از طریق اینترنت تنها با چند کلیک خرید های مورد نیاز را سفارش دهند و دیگر نیازی به این که در این خیابان های شلوغ آن هم با وجود ویروس کرونا به بیرون از منزل بروند نیست .

یکی دیگر از مزیت های خرید اینترنتی این است که شما می توانید خرید های خود را به صورت تکی و عمده انجام دهید .

بهتر است همیشه قبل از ثبت سفارش در رابطه با کارتن ها و ویژگی های آن ها اطلاعات لازم را بدست آورید تا در هنگام سفارش بتوانید بهترین کارتن را برای بسته بندی های خود انتخاب کنید .

به طور کلی انواع مختلف بسته بندی شامل موارد زیر میشود اما علاوه بر آن طرح شما قابل چاپ روی موارد غیره نیز می باشد .

طراحی بسته بندی آنلاین
طراحی بسته بندی آنلاین
  • جعبه مقوایی

مقوا ماده ای بر پایه کاغذ است که در عین مقاومت خوبی که دارد ، برای ایجاد ساختار های سفارشی میتوان از آن استفاده کرد .  و آن برخلاف کارتن دارای لایه های متعدد نیست و یک لایه بیشتر ندارد . اما جنس ورق ها با یکدیگر متفاوت اند. ورق های مقوایی شامل سه نوع : مقوا پشت طوسی ، گلاسه و ایندربرد ( بیشتر در بسته بندی فست فودی و قطعات صنعتی  و آرایش و دارویی مورد استفاده قرار میگرد ) میباشد که هر یک از اینها برای محصولات خاص مورد استفاده قرار گرفته و دارای گرماژ های متفاوتی هستند .

  • جعبه پلاستیکی

پلاستیک در زندگی امروزه ما نقش بسیار مهمی دارد؛ جعبه پلاستیکی نسبت به جعبه مقوایی استحکام بیشتری دارد و همچنین با عبور جریان هوا سبب حفظ کیفیت مواد غذایی داخل خود میشود .

  • هارد باکس

از هارد باکس یا جعبه سخت عموما در بسته بندی محصولات لوکس و ارزشمند استفاده میشود .

  • جعبه نئوپان

از بسته بندی نئوپان در صنایعی مانند تولید قطعات الکترونیکی ، پزشکی ، صنایع غذایی، آرایشی و بهداشتی و نوشیدنی استفاده می شود . نئوپان در اصل نوعی مقوا است که از فشرده شدن کاغذ ساخته می شود. نئوپان به راحتی قابل برش ، تا کردن و شکل دهی است. جعبه نئوپان یک گزینه بسته بندی مقرون به صرفه برای محصولات شما است.

 

 

 

 

 

 

 

5/5 - (1 امتیاز)
, , , ,
نوشتهٔ پیشین
طراحی لوگو بازاریابی
نوشتهٔ بعدی
نکات مهم هنگام سفارش طراحی ست اداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.