طراحی شخصیت انیمیشن و کاراکتر تبلیغاتی

طراحی شخصیت انیمیشن و کاراکتر تبلیغاتی

طراحی شخصیت انیمیشن یکی از مراحل پیش تولید است .

یک طراح شخصیت (یا هنرمند شخصیت) کل مفهوم ، سبک و آثار هنری یک شخصیت را از ابتدا به وجود می آورد . این اغلب شامل نگاهی عمیق به شخصیت کاراکتر برای ایجاد یک ایده بصری از ویژگی های فیزیکی شخصیت است .

انجام طراحی کاراکتر وتصویر سازی
طراحی کاراکتر و مسکات، طراحی شخصیت انیمیشن

خلق یک شخصیت کامل از ابتدا (انسان یا غیره) انرژی خلاقانه زیادی می خواهد و نیاز به تفکر تخیلی زیادی دارد .

به همین دلیل است که فرآیند طراحی کاراکتر بسیار پیچیده است و اغلب یکی از پرطرفدارترین مشاغل برای هنرمندان مشتاق سرگرمی است .

بسیاری از شخصیت های کلاسیک که برای ما آشنا هستند از جمله میکی موس ، اردک و دیگر شخصیت هایی که در انیمیشن دیده ایم ، با مهارت و تلاش زیادی طراحی شده اند .

هرهنرمندی فرآیند خلاقیت خود را دارد ، بنابراین هیچ «راه درستی» برای خلق یک شخصیت وجود ندارد .

اما معمولاً فرآیند طراحی کاراکتر با توضیح مختصری از شخصیت شروع می شود . این شخصیت می‌تواند یک لاک‌ پشت جهش یافته با توانایی‌های نینجا مانند باشد یا فقط فردی باشد که سبک زندگی ساده‌ای دارد .

با این جلسه توجیهی ، اغلب یک سری ویژگی‌های پیشنهادی وجود دارد ، چه فیزیکی و چه احساسی ، و طراح شخصیت از آن یادداشت‌ها برای شروع به تصویرسازی ایده‌ ها استفاده می‌ کند . ریز عکس‌های خشن کمک می‌ کنند تا مسیرهای زیادی را که طراح می‌توانست انجام دهد ، مشخص کرد .

طراح شخصیت چه می کند؟

طراحان کاراکتر ظاهر شخصیت های فردی را تجسم و ایجاد می کنند . آنها بر اساس توضیحاتی که کارگردان به آنها داده است کار می کنند . این ممکن است شامل یادداشت هایی در مورد شخصیت کاراکتر و همچنین ویژگی های فیزیکی باشد . طراحان شخصیت از فیلمنامه و هنر مفهومی برای طراحی شخصیت ها الهام می گیرند .

طراحان کاراکتر تحقیقاتی را در مورد آناتومی شخصیت ‌ها و سبک‌ های مد مرتبط انجام می‌دهند تا به کار بهبود دهند . این نقش به شدت بر توانایی طراحی متکی است . کاراکترها بر روی کاغذ یا دیجیتال ترسیم می شوند . طراحان شخصیت طرح‌های متنوعی را ایجاد می‌کنند که معمولاً شامل طراحی برای یک شخصیت می‌شود . آنها اینها را به کارگردان ارائه می کنند و هر یک از بازخوردهای کارگردان را بیان می کنند تا به نتیجه ای برسند که از آن راضی هستند .

هنگامی که یک طرح تایید شد ، طراحان کاراکتر “برگ های مدل” را ایجاد می کنند که شخصیت را از زوایای مختلف نشان می دهد . در انیمیشن‌های سه بعدی ، مدل ‌سازان از آن‌ها برای خلق شخصیت ‌ها استفاده می ‌کنند . در انیمیشن دو بعدی ، انیماتور (تهیه کنندۀ فیلم های کارتونی) از برگه های مدل استفاده می کند تا مطمئن شود که هر فریم از انیمیشن “روی مدل” است . طراحان کاراکتر اغلب توسط یک استودیوی انیمیشن استخدام می شوند.

طراحی کاراکتر و مسکات
طراحی کاراکتر و مسکات، طراحی شخصیت انیمیشن

انواع شخصیت ها :

شخصیت های سبک تحریریه

این شخصیت ها تمیز، واقع گرایانه و بسیار سبک هستند . اگر قصد دارید ظرافت و حس حضور را به تصویر بکشید ، کاراکترهای سبک مفید هستند .

شخصیت های سبک پاپ

این شخصیت ها بیانگر هستند و برای جلب توجه و تسلط بر صفحه نمایش هستند . مخاطب انرژی را در درون خود احساس می کند ، در حالی که آنها را در عمل تماشا می کند .

5/5 - (1 امتیاز)
, , , ,
نوشتهٔ پیشین
اهمیت طراحی لوگو و آرم و تاثیر طراحی لوگو در برند شدن
نوشتهٔ بعدی
مهمترین تاثیر طراحی لوگو بر صادرات محصولات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.