مهمترین نکات در طراحی لوگو کلاسیک

طراحی لوگو کلاسیک

طراحی لوگو در سبک های مختلف انجام می شود و هیچ کس نمی تواند اهمیت و تأثیرلوگو بر هویت یک برند را انکار کند . امروزطراحی لوگوی کلاسیک یکی از جاودانه ترین طراحی هاست و بسیاری از برند ها از آن استفاده می کنند. طرح های لوگوی کلاسیک تاثیری ماندگار بر شناخت برند و هویت بصری دارند. آنها می توانند احساسات را برانگیزند و تصویری بی انتها، قابل اعتماد و حرفه ای را منتقل کنند، وفاداری به برند را تثبیت کرده و آنها را به راحتی برای مشتریان قابل تشخیص می کنند. یک لوگوی کلاسیک با طراحی خوب می‌تواند خاطره‌انگیز و ماندگار باشد و یک نمایش بصری قوی از یک برند ایجاد کند که از روندها فراتر رفته و برای سال‌ها مرتبط باقی بماند. علاوه بر این، طراحی لوگوی کلاسیک را می توان به راحتی با فناوری ها و رسانه های جدید تطبیق داد و آن را به سرمایه گذاری همه کاره برای یک تجارت تبدیل می کند.


در مورد تاثیر انواع رنگ ها در طراحی لوگو بیشتر بدانید.


طراحی لوگو کلاسیک
طراحی لوگو کلاسیک

لوگو کلاسیک چیست ؟

لوگوهای کلاسیک معمولاً برای تأکید بر برندهای قدیمی و جاودانه استفاده می شوند و تاکید بر یک برند قدیمی و یا بازسازی یک برند کلاسیک دارند. لوگو های معمولی با گذشت زمان در حال تغییر هستند ، اما لوگو های کلاسیک همچنان ظاهری ظریف و جاودانه دارند.

یک لوگوی کلاسیک خوب چیست ؟

یک لوگوی کلاسیک خوب از عوامل مختلفی تشکیل شده است. اما به طور کلی لوگوی کلاسیک خوب باید پیام برند را منتقل کند ، هویت آن را برجسته کند و همچنین مهم است که آن را برای همه مشتریان قابل تشخیص کنید.

چرا از لوگوی کلاسیک استفاده کنیم ؟

لوگوی کلاسیک بهترین راه برای نشان دادن برند شماست . ساده است ، شیک است و مشتریان شما می توانند به راحتی آن را به خاطر بسپارند.

برخی نکات برای طراحی لوگوی کلاسیک :

– آن را ساده کنید :

طراحی لوگوهای کلاسیک باید ساده باشند . زیرا بیننده لوگو نمی خواهد وقت خود را صرف فهمیدن منظور لوگوی شما کند . لوگو در دید اول باید مفهوم را واضح برساند. هرچه لوگوها واضح تر و منظم تر باشند ، تأثیر بهتری ایجاد می کنند . چنین لوگوهایی باعث می شود مشتریان برای اولین بار آن را به راحتی تشخیص داده و به خاطر بسپارند .

-خیلی کلی نباشید :

سعی کنید به اندازه کافی دقیق باشید . باید بدانید که ساده بودن به این معنی نیست که شما یک لوگوی خیلی عمومی طراحی می کنید .

– به چیدمان و رنگ اهمیت دهید :

اگر طراحی لوگوی مدرن شامل رنگ های ترکیبی برای ایجاد طرح های تازه و جذاب باشد، لوگوهای کلاسیک اینطور نیستند. برای طراحی لوگوی کلاسیک ممکن است از رنگ های تند و طراحی آشفته اجتناب شود زیرا رنگ های تند می تواند جلوه حرفه ای لوگو را کاهش دهد.

– به فونت نوشته ها توجه کنید :

هنگامی که تایپوگرافی یا فونت را برای لوگو انتخاب می کنید ، بهتر است از فونت های واضح و خوانا استفاده کنید. فونت های واضح، زیبا و ساده به جای فونت های تصادفی به شدت توصیه می شود. برای یک لوگوی کلاسیک، توصیه می کنیم از فونت Sans Serif استفاده کنید. این نوع فونت ساده و خوانا است که آن را برای یک لوگو عالی می کند.

– اشکال را نیز در نظر بگیرید :

می‌ دانید که اشکال لوگو به شدت بر دید بیننده و مشتریان تأثیر می‌گذارد . بسته به پیامی که یک برند می خواهد منتقل کند، می توانید یک شکل مناسب برای لوگوی کلاسیک انتخاب کنید. ثابت شده است که لوگوهای دایره ای برای مشتریان احساسات مراقبتی ایجاد می کنند.

بهترین چیدمان برای لوگو کدام است ؟

طرح های مختلفی وجود دارد که می توانید برای لوگوی خود از آنها استفاده کنید . اما اگر می خواهید یک لوگوی واقعاً کلاسیک داشته باشید ، توصیه می کنیم از یک طرح افقی استفاده کنید . این نوع چیدمان به راحتی قابل تشخیص است و همچنین بسیار متنوع است . می توانید از آن در همه چیز از کارت ویزیت گرفته تا سربرگ وب سایت استفاده کنید .

5/5 - (1 امتیاز)
نوشتهٔ پیشین
چگونه طراحی صحیح لوگو می تواند فروش را افزایش دهد
نوشتهٔ بعدی
طراحی لوگو به زبان انگلیسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.