طراحی لوگو به زبان انگلیسی

طراحی لوگو به زبان انگلیسی

طراحی لوگو به زبان انگلیسی :

طراحی لوگو در دسته تایپوگرافی به چند صورت طراحی می شود . شما می توانید لوگوی خود را به زبان انگلیسی ، فارسی و یا هر زبان دیگری که دوست دارید طراحی کنید .

برخی از مخاطبین لوگو به این باورند که نسخه انگلیسی زبان یک لوگو چشم نواز تر است و علت آن هم ارتفاع یکسان و هارمونی بیشتری است که فونت انگلیسی نسبت به فونت فارسی دارد .

با این حال انتخاب اینکه طراحي لوگو زبان انگليسي باشد یا فارسی به شدت وابسته به مخاطب و جامعه ی هدفی است که می خواهید لوگو را در نهایت برای آنها طراحی کنید . زیرا ممکن است دانش یکسانی در همه ی افراد وجود نداشته باشد .

طراحی لوگو به زبان انگلیسی
طراحی لوگو به زبان انگلیسی

مزیت های استفاده از فونت انگلیسی در طراحی لوگو :

– طبق نظر سنجی های انجام شده فونت انگلیسی نسبت به فونت فارسی شیک تر و مدرن تر است و بسیاری استفاده از این فونت را ترجیح می دهند .

– یک مزیت اصلی داشتن لوگو به زبان انگلیسی این است که اگر لوگوی شما در سطح بین المللی فعالیت کند و کسب و کارتان بین المللی شود ، به برندینگ شما در سطح بین المللی کمک خواهد کرد و محدودیت زبان نخواهد داشت .

– یک مزیت دیگری که فونت انگلیسی دارد این است که حروف آن نقطه ندارد و این یک مزیت است که در صورت ادغام حروف ، خوانایی آن از بین نمی رود . در صورتی که اگر حروف فارسی ادغام شوند ممکن است حروف درهم شود و خوانایی آن کم شود .

بهترین فونت های انگلیسی برای طراحی لوگو کدام اند ؟

: Garamond این خط یکی از بهترین خط ها در لیست برترین ها است که در 1989 به بازار معرفی شد . این فونت برای طراحی وب سایت و کتب درسی به نحو وسیعی استفاده می شود.

Helvetica : این خط بصورت گسترده ای توسط طراحان گرافیک استفاده می شود .در نظر برخی افراد حروف آن به هم نزدیک اند اما از نظر طراحان دیگر حروف آن کاملا ساده و خوانا است .

Trajan : یکی دیگر از فونت های محبوب انگلیسی فونت تراجان است . این فونت در پوستر ها بسیار کاربرد دارد و مفاهیم را به راحتی انتقال می کند .

مراحل طراحی لوگو انگلیسی چگونه است ؟

طراحی لوگو زبان انگلیسی نیز مانند فارسی است . ابتدا با توجه به هدف و نوع کسب و کارتان اطلاعاتی را به طراح می دهید سپس با توجه به علایق شما طراح اتود اولیه لوگو شما را طراحی می کند و سپس با نهایی شدن آن لوگوی شما توسط نرم افزار دیجیتالی می شود .

در طراحی لوگو انگلیسی به چه چیز هایی توجه کنیم ؟

– رنگ ها

رنگ‌ها از نظر روانشناسی ، موضوعات مختلفی به ذهن منتقل می ‌کنند و حاوی پیام‌های مختلفی برای مخاطب هستند . شما با استفاده از رنگ ها با مخاطبان خود ارتباط برقرار می کنید و می توانید معناهایی که در ذهن دارید را به آن ها منتقل کنید .
به برخی معانی رنگ ها توجه کنید :
رنگ قرمز : احساس، عشق ، هیجان و خشم را می رساند .
رنگ نارنجی : انرژی ، تغییر ، موفقیت و تغییر شکل را می رساند .
رنگ زرد : شادی ، خوش بینی و خوشی را می رساند .
رنگ سبز : طبیعت ، رشد و حسادت را می رساند .
و دیگر رنگ ها …

– سادگی

تا می ‌توانید لوگو یا آرم شرکت را ساده نگه دارید . لوگوهای پیچیده به مرور زمان خسته کننده می شوند ولی سادگی هیچ وقت از مد نمی‌افتد . به آرم شرکت اپل ، گوگل کروم یا مک دونالد دقت کنید . در طراحی لوگو انگلیسی سادگی اصل مهمی است !

– شکل لوگو

می دانید که شکل های مختلف (مربع ، مستطیل ، خط صاف ، خطوط منحنی و …) تاثیرات روانی متفاوتی می گذارند مثلا : دایره امنیت و تعادل مثلث : قدرت و استقامت و مربع ها : حرفه ای و توانایی را می رساند .

5/5 - (1 امتیاز)
, , ,
نوشتهٔ پیشین
مهمترین نکات در طراحی لوگو کلاسیک
نوشتهٔ بعدی
مسکات های معروف یا کاراکتر تبلیغاتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.