طراحی بسته بندی پسته برای صادرات محصول

طراحی بسته بندی پسته

فرض کنید شما به تازگی به فکر فروش محصول خود هستید !

اکنون متوجه می شوید که اگر قصد فروش آنلاین دارید باید به فکر طراحی بسته بندی باشید . شما نمی خواهید وسایل شما در حین حمل و نقل آسیب ببینند! بنابر این باید به فکر بسته بندی متفاوت و جذاب برای آن باشید . می توانید برای شروع از کسانی که قبلا این کار را انجام داده اند ایده بگیرید و سر انجام به بهترین برسید .

طراحی بسته بندی آنلاین
طراحی بسته بندی آنلاین

داشتن یک بسته بندی خلاقانه و نوآورانه برای محصول ، کلید ماندگاری برند است. اگر متفاوت هستید و در عین حال با طرحی که ایجاد می کنید مرتبط هستید ، شانس زیادی دارید که قلب مشتریان خود را لمس کنید و محبوبیت را میان آن ها به دست آورید . در حالی که رقابت افزایش می یابد ، هر شرکتی تلاش می کند تا همه چیز را بهتر و بهتر کند .

پس از انقلاب صنعتی و تنوع روزافزون کالاهای تولیدی ، نقش بازاریابی ، تبلیغات و خلاقیت در طراحی بسته ها مورد توجه قرار گرفت . با توجه به اینکه اصول زیبایی شناسی در طراحی بسته های محصول بر فروش کالا تأثیر می گذارد ، این موضوع در اولویت بالایی برای طراحان بسته بندی قرار گرفت.

علاوه بر این، نقش مهمی که طراحی بسته بندی در فرآیند برندسازی ایفا می کند و همچنین ارتباط تنگاتنگ یک برند با مشتریان ، طراحان را بر آن داشت تا برخی از نماد ها و نقوش سنتی را در طرح های خود به کار گیرند .این موضوع بازتاب هنر و فرهنگ کشورهای تولید کننده نیز هست .

طراحی بسته بندی پسته صادراتی

صادرات پسته یکی از پر در آمد ترین محصولات صاداراتی است. همانطور که گفتیم  ارائه بسته بندی پسته صادراتی در قالب مناسب و زیبا می ‌تواند میزان فروش و همچنین قیمت محصول را تا اندازه زیادی بالا ببرد .

یکی از راه های ساخت بسته بندی برای پسته ، استفاده از کارتن و پس از آن چاپ طرحی بی نظیر بر روی آن است. کارتن بسته بندی پسته، حمل و نقل آن را آسان می کند و علاوه بر آن از آسیب دیدن پسته و خراب شدن آن جلوگیری می کند . بسته ‌های جعبه مقوایی در اندازه‌ های مختلفی تولید می‌ شوند تا در کانتینرهای مخصوص صادرات به خارج از ایران ، به طور کامل جای بگیرند.

علاوه براین ، برای بسته بندی پسته فله ‌ای برای صادرات هم می ‌توانید از این جعبه‌ های مقوایی استفاده کنید تا ظاهر و سلامت پسته‌ ها به طور کامل حفظ شود.

طراحی بسته بندی پسته
طراحی بسته بندی پسته

حال با این واقعیت آشنا شدید که زیبایی بسته بندی پسته صادراتی نکته مهمی در فروش و جلب توجه مخاطب است . وطراحی بسته بندی سریع ‌ترین راه و مناسب ‌ترین راه برای افزایش فروش است . اگر قصد ایجاد بسته بندی خاص برای محصول خود را دارید ، می توانید طراحی را به ما بسپارید.

هنر برتر شیوه‌ های متعددی را برای بسته بندی پسته در نظر دارد و تجربه های زیادی را در این زمینه کسب کرده است . با ما در ارتباط باشید.

5/5 - (1 امتیاز)
, ,
نوشتهٔ پیشین
برنامه افتر افکت
نوشتهٔ بعدی
طراحی بسته بندی و نگهداری میوه خشک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.