طراحی سایت شرکت های خصوصی چه اهمیت و تاثیر

طراحی سایت شرکت های خصوصی چه اهمیت و تاثیر در فروش دارد

وب سایت شرکت های خصوصی یک پله مهم برای موفقیت مداوم است.

طراحی وب سایت شرکت خصوصی شما چهره عمومی شرکت شما و اغلب اولین تعاملی است که با یک شریک بالقوه دارید.

یک وب سایت با طراحی بی نظیر به شرکت اجازه می دهد داستان خود را بیان کند ، برند خود را تبلیغ کند و کسب و کار خود را معرفی کند.

طراحی سایت شرکت های خصوصی
طراحی سایت شرکت های خصوصی

ویترین یک فروشگاه خرده فروشی یا سایه بان یک رستوران ، طراحی سایت یک شرکت فناوری ، اولین برداشتی است که مشتریان بالقوه از کسب و کار شما خواهند داشت . دقیقاً به همین دلیل است که یک وب سایت با طراحی خوب  ، برای کل سازمان شما حیاتی است.

طبق مطالعه ‌ای که اخیراً توسط شرکت پیشرو در فناوری طراحی Adobe  انجام شده است نشان می ‌دهد که اگر چیدمان و یا محتوا جذاب نباشد ، 38 درصد از مردم دیگر با یک وب‌ سایت ارتباط برقرار نمی‌ کنند . علاوه بر این ، بیش از 94 درصد از مردم از طراحی ضعیف به عنوان دلیل شماره یک بی اعتمادی یا رد وب سایت یک شرکت یاد می کنند.

بنابراین مهم است که شرکت شما چگونه وب ‌سایتی تولید کند که نه تنها کاربردی و آسان برای چشم باشد ، بلکه به خریداران بالقوه تمام اطلاعات مورد نیازشان را بدهد.

اگر به داشتن یک وب سایت برای شرکت خصوصی خودتان فکر می کنید ، عناصر زیر به وب سایت  شرکت شما یک تجربه کاربری عالی می دهند.

توضیح واضحی از کسب و کار خود را به صورت برجسته نمایش دهید.

مهم است که بلافاصله به مردم اطلاع دهید که شما چه کسی هستید و چه کاری انجام می دهید تا هنگام بازدید از وب سایت کسب و کار کوچک شما احساس سردرگمی نکنند . اطمینان حاصل کنید که بنر اصلی صفحه اصلی شما (همچنین به عنوان “تصویر نمایان” شناخته می شود) و بنرهای بعدی بازنمایی بصری خدمات شما هستند ، و همچنین دارای یک تار متن مقدماتی در بالای صفحه است که توصیف می کند شما چه کسی هستید و چه می کنید .

علاوه بر این ، مطمئن شوید که هر دو منوی پیمایش اصلی و پاورقی شما دارای پیوندهای صفحه «درباره ما» هستند که به راحتی قابل دسترسی هستند تا افراد بتوانند روی آن ها کلیک کنند و درباره کسب و کار شما بیشتر مطالعه کنند.

– یک رابط کاربری جالب ، به یاد ماندنی و جذاب ایجاد کنید .

اطمینان حاصل کنید که رابط وب سایت کسب و کار کوچک شما تأثیر مثبتی بر جای می گذارد که منجر به نتایج می شود . با اجرای پیشنهادات زیر می توانید این کار را انجام دهید :

از گرافیک های زیبا و فونت های خوانا استفاده کنید.

در مورد رقیب های خود آگاه باشید  تحقیق کنید تا ببینید چگونه وب سایت های خود را طراحی و بهینه کرده اند . سعی کنید نسبت به آن ها برتر باشید.

در مورد مخاطبان هدف خود تحقیق کنید تا ببینید آن ها از سایت شما چه می خواهند و انجام آن را برای آن ها آسان کنید.

حتما قابلیت سرچ کردن را در سایت خود بگنجانید . این کار باعث می شود تا کاربران زودتر به نتیجه برسند.

اطلاعات تماس و دسترسی آسان را منتشر کنید.

– به طور منظم محتوای با کیفیت ایجاد و منتشر کنید.

هم کمیت و هم تازگی محتوا برای موتورهای جستجو مهم است ، بنابراین مهم است که برنامه ای برای انتشار مقالات با کیفیت و یا پست های مفید در سایت خود و در سایت های خارجی که به سایت شما پیوند دارند ایجاد کنید . اگر می خواهید در نتایج موتورهای جستجو رتبه بالایی کسب کنید و مردم را تشویق کنید که بارها و بارها به سایت شما بازگردند ، باید تا حد امکان وب سایت خود را با محتوای جدید و مرتبط به روز کنید.

و در آخر : مطمئن شوید که محتوای شما از لحن مناسب و مرتبط با برند استفاده می کند که مردم از خواندن آن لذت ببرند.

نتیجه

همانطور که پس از خواندن این مقاله متوجه شدید که ایجاد یک وب سایت بزرگ برای کسب و کار کوچک بسیار به پیشرفت شما کمک می کند و ضرورت دارد ، همین حالا برای طراحی وب سایت شخصی خود اقدام کنید.

5/5 - (1 امتیاز)
, , , , ,
نوشتهٔ پیشین
اهمیت وب سایت های سازمانی
نوشتهٔ بعدی
طراحی سایت نوبت دهی آنلاین برای مطب و سالن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.