اصول طراحی وب سایت مصالح ساختمانی

طراحی وب سایت مصالح ساختمانی

به منظور رقابتی ماندن ، شرکت ‌های مصالح ساختمانی باید با دقت یک حضور قوی در وب ایجاد کنند که بتواند با جلب علاقه بازدید کنندگان طراحی وب‌ سایت ، فروش را به حداکثر برساند .

شما با طراحی سایت ساختمانی می توانید محصولات و تولیدات خود و سایر موارد دلخواه  را به راحتی در معرض دید مشتریان خود  قرار دهید و برای آن ها امکاناتی فراهم کنید  که از این پس  برای آشنایی و دیدن خدمات ومحصولات شما و پرسش و پاسخ درباره آن ها ، نیاز به مراجعه حضوری نداشته باشند .

امروزه بسیاری از شرکت های ساختمانی با استفاده از وب سایت مربوطه باعث رضایت مندی مشتریان و همچنین افزایش فروش و درآمد شرکت خود می شوند .

نکته منهمی که در وب سایت مربوط به شرکت شما وجود دارد این است که بندانید تفاوت شما با رقبایتان چیست؟ و مشتریان برای چه چیزی به شما اهمیت می دهند ؟ با تکیه بر این دو موضوع وب سایت خود را گسترش دهید .

طراحی وب سایت مصالح ساختمانی
طراحی وب سایت مصالح ساختمانی

چند نکته برای ساخت وب سایت مصالح ساختمانی

  1. 1. یک راهنمای سبک ایجاد کنید.

قبل از شروع به طراحی وب سایت ، باید  یک راهنمای سبک  برای شرکت تامین مصالح ساختمانی خود ایجاد کنید . یک راهنمای سبک به سازماندهی سایت شما کمک می کند .

اگر هر صفحه در سایت شما از نظر سبک متفاوت به نظر می رسد ، مخاطبان شما احساس سردرگمی می کنند یا احساس می کنند که کسب و کار شما به هم ریخته است . راهنمای سبک شما به وب سایت شما کمک می کند بهتر دیده شود و به شما کمک می کند تا با مخاطبان خود ارتباط تجاری ایجاد کنید .

هنگامی که یک راهنمای سبک ایجاد می کنید ، دستورالعمل هایی را برای بخش های مختلف سایت خود ایجاد می کنید .

دستورالعمل های خاصی را برای عناصر وب سایت تنظیم کنید مانند :

  • طرح رنگ ( رنگ اصلی ، رنگ های تاکیدی ، رنگ فونت )
  • سبک قلم ( به دو فونت مختلف بچسبید )
  • اندازه فونت
  • رنگ دکمه

اینها فقط چند عنصر سبکی هستند که می خواهید در راهنمای خود قرار دهید . راهنمای سبک یک قطعه حیاتی از طراحی وب برای تامین کنندگان مصالح ساختمانی است . این به شما کمک می کند تا سایتی ایجاد کنید که احساس خوبی برای مخاطبان شما دارد .

  1. 2. عناصر بصری را در طراحی خود ادغام کنید.

وقتی کاربران از وب سایت تامین کننده مصالح ساختمانی شما بازدید می کنند ، می خواهند که توجه آن ها را جلب کنید و آن ها را به سایت خود جذب کنید .

بهترین راه برای جذب مخاطب و علاقه مند کردن آن ها به محتوای خود ، ادغام عناصر بصری در صفحه شما است . عناصر بصری به جذب مخاطب و ماندگاری آن ها در صفحه شما کمک می کند .

مخاطبان شما وقتی وارد وب سایت شما می شوند نمی خواهند بلوک های متنی را ببینند . انواع مختلفی از تصاویر وجود دارد که می توانید در سایت خود استفاده کنید ، از جمله:

  • عکس ها
  • فیلم ها
  • گیف ها

این عناصر بصری به شما کمک می کند تا نقاط مورد علاقه را در سایت خود ایجاد کنید .

این یک فرصت عالی برای شما است تا برند خود را به نمایش بگذارید و به مردم بینشی از کسب و کار خود بدهید . می توانید از عکس های محصولات یا تیم خود استفاده کنید یا ویدیوهای شرکت خود را به اشتراک بگذارید.

عناصر بصری جزء حیاتی  ترین بخش طراحی وب خوب هستند . اگر می خواهید طراحی وب سایت را برای شرکت های ساختمانی به درستی انجام دهید ، باید عناصر بصری را جزء ضروری برنامه طراحی خود قرار دهید .

  1. 3. ارتباط با خودتان را آسان کنید.

اگر مردم از وب سایت شما که به زیبایی طراحی شده بازدید کنند و آنچه را که می بینند دوست داشته باشند ، می خواهند که با کسب و کار شما پیشرو شوند . برای آسان تر کردن این ارتباط ، باید ویژگی هایی را ادغام کنید که به آن ها امکان می دهد با شما ارتباط برقرار کنند .

بیایید نگاهی به دو ویژگی حیاتی برای گرفتن سرنخ بیندازیم .

دکمه‌ های رسانه‌ های اجتماعی : دکمه ‌های  رسانه‌ های اجتماعی به شما کمک می ‌کنند از فضای مجازی با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید . و یک راه عالی برای ایجاد ارتباط شخصی با مخاطبانتان است . این دکمه ها شما را قادر می سازند تا ترافیک را به پروفایل های مختلف رسانه های اجتماعی خود هدایت کنید . اگر بازدید کننده ای از کسب و کار شما خوشش بیاید ، تمایل بیشتری برای ارتباط با شما در رسانه های اجتماعی دارد .

افزودن دکمه های رسانه های اجتماعی آنها را مستقیماً به نمایه های اجتماعی شما هدایت می کند تا مجبور نباشند شما را جستجو کنند .

نوار ثبت نام ایمیل :  گزینه دیگری برای گرفتن سرنخ ها ،  نوار ثبت نام ایمیل است . با نوار ثبت نام ایمیل ، کاربران می توانند اطلاعات خود را برای دریافت ایمیل های کسب و کار شما وارد کنند . این یک فرصت عالی برای شماست تا مشتریان  را جذب کنید و آن ها را با کسب و کار خود درگیر نگه دارید .

  1. 4. یک ناوبری تمیز و ساده طراحی کنید.

وقتی کاربران از وب سایت شما بازدید می کنند ، باید اطلاعات لازم را به راحتی پیدا کنند . اگر می خواهید کاربران سایت شما را بدون مشکل مرور کنند ، باید ناوبری را طراحی کنید که تمیز و آسان برای استفاده باشد .

بهترین راه برای ایجاد ناوبری موثر استفاده از عناوین گسترده است . می ‌توانید سرفصل ‌هایی مانند « درباره ما » برای جزئیات کسب ‌وکارتان یا «محصولات» برای هر چیزی که به مشتریان خود ارائه می‌ دهید ایجاد کنید .

در هر یک از این عناوین گسترده ، می‌ توانید زیرمجموعه‌ هایی را اضافه کنید تا ناوبری خود را بیشتر تجزیه کنید . می توانید محصولات را بر اساس نوع سازماندهی کنید برای کمک به کاربران در یافتن محصول مورد نظر خود .

با ایجاد ناوبری ساده و تمیز، به افراد کمک می کنید اطلاعات را در سایت شما راحت تر پیدا کنند .

چه چیزی یک وب سایت مصالح ساختمانی را عالی می کند؟

  • پیام رسانی عالی با مشتریان اصلی
  • نشان دهید که چگونه برای حل مشکلات مشتریان کار می کنید
  • ارزش پیشنهادی واضح و متمایز کننده از رقبا
  •  طراحی زیبا و تمیز که نشان دهنده برند است
  • عوامل جلب اعتماد در سراسر وب سایت
  • پروژه های خود را به نمایش بگذارید تا نشان دهید راه حلی شایسته هستید
  • نمایش نظرات مشتریان
  •  پشتیبان گیری و امنیت

سخن پایانی :

باید توجه داشت استفاده از طراحی سایت شرکت ساختمانی زمانی برای مدیران شرکت ها و صاحبان مشاغل مفید می باشد . شما می توانید طراحی سایت شرکت ساختمانی خود را  به مجموعه با تجربه هنر برتر بسپارید .

5/5 - (1 امتیاز)
, , , ,
نوشتهٔ پیشین
طراحی سایت نوبت دهی آنلاین برای مطب و سالن
نوشتهٔ بعدی
چرا برندسازی و طراحی لوگو برای یک شرکت هواپیمایی مهم است؟ 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.