اصول و اهمیت طراحی لوگو سالن های زیبایی

طراحی لوگو سالن های زیبایی

اگر به دنبال برند سازی کسب و کار زیبایی خود هستید ، ساخت لوگوی زیبایی نکته عالی برای شروع است . چه یک شرکت مراقبت از پوست را اداره کنید ، چه محصولات مو را بفروشید و یا حتی سالن زیبایی خود را داشته باشید ، یک لوگوی زیبا به فروش مشتریان در شرکت شما کمک می کند .

اهمیت طراحی لوگو و آرم، طراحی لوگو سالن های زیبایی
اهمیت طراحی لوگو و آرم، طراحی لوگو سالن های زیبایی

متمایز کردن یک کسب و کار زیبایی بدون تعجب نشان می دهد که همه چیز در مورد ظاهر است . شما به لوگویی نیاز دارید که به خوبی مشتریان شما پس از آرایش آن ها به نظر برسد .

با طراحی مناسب ، می‌توانید نه تنها آنچه را که کسب‌ وکارتان انجام می‌ دهد ، بلکه احساسی را که کسب ‌وکارتان به مردم القا می ‌کند ، در میان بگذارید.

ثابت کنید ظاهر را جدی می گیرید

مردم با ظاهرشان به شما اعتماد دارند . اگر برای ظاهر شرکت خود ارزشی قائل نباشید ، کمتر کسی شما را انتخاب می کند . شرکتی که فاقد برندسازی ثابت یا فاقد انگیزه برای پیاده سازی یک لوگوی با کیفیت است ، پرچم قرمز مشتریانی است که به دنبال محصولات و خدمات زیبایی هستند .

نکات طراحی لوگو بیوتی

اگر به عنوان مثال یک آرایشگر یا یک سالن دار زیبایی هستید ، می توانید نام شرکت ، خدمات و شعار کوتاه خود را اضافه کنید .

تصاویر معتبر از مدل های مد و آرم های زیبایی مانند رژ لب ، برس های آرایشی و آینه ها به جذابیت قالب ها می افزایند .

شما می خواهید کسب و کار شما هویت منحصر به فرد خود را داشته باشد . این را با یک الگوی زیبایی خیره کننده نشان دهید . جملات چشم نواز مانند ” زیبایی از درون شروع می شود ” و ” لبخند رضایت را دریافت کنید ” به شما کمک می کند تا ماهیت برند خود را ارتقا دهید .

سادگی را در اولویت قرار دهید

سادگی نکته اصلی ظرافت واقعی است . طراحی لوگوی زیبایی نباید پر از رنگ های روشن و تصاویر متعددی باشد که همگی برای جلب توجه رقابت می کنند . زیبایی طرح باید از فرم ساده و ظریف آن ناشی شود . فقط از چند رنگ استفاده کنید . هر تصویری را ساده نگه دارید .

از رنگ برای نمادسازی تجربه مشتری استفاده کنید

شاید بخواهید یک فضای آرامش بخش در آرایشگاه خود ایجاد کنید . از رنگ های ساحلی روشن مانند آبی استفاده کنید . یا شاید می‌ خواهید مشتریان احساس سلطنت کنند ، بنابر این از رنگ‌ های با شکوه تیره مانند قرمز یاقوتی استفاده کنید . رنگ ها احساسات را برمی انگیزند ، بنابراین به این فکر کنید که می خواهید مشتریان چه احساساتی را با برند شما مرتبط کنند و بر اساس آن طراحی کنید .

الهامات تحقیق و ایده های طوفان فکری

برای طراحی یک طراحی لوگوی برنده ، الهام گرفتن و توسعه ایده های جدید ضروری است . هدف از تحقیق این است که از آنچه در حال حاضر وجود دارد آگاه باشید تا بتوانید چیزی خارق العاده برای کسب و کار زیبایی خود ایجاد کنید . در حالی که طراح این تمرین را انجام می دهد ، شما نیز باید آن را انجام دهید تا بدانید چه چیزی برای برند خود می خواهید و چه چیزی نمی خواهید .

برای این تحقیق :

لوگوهای کسب و کار زیبایی از رقبا در صنایع مشابه را بررسی کنید .

ایده‌ های طراحی زیبایی که مکمل کسب‌ وکار شما هستند را ایده‌ آل کنید.

به پالت رنگ ، علائم و نماد ها ، ترکیب بندی و روند ها فکر کنید .

و در نهایت :

لوگوی خود را در همه جا به اشتراک بگذارید .

هنگامی که طراحی لوگوی برند زیبایی خود را به صورت عمومی اعلام کردید ، آن را در تمام راه های بازاریابی و تبلیغات خود پخش کنید . آن را در طراحی کارت ویزیت ، طراحی وب سایت ، فضای مجازی و سایر موارد تبلیغاتی مانند طراحی بسته بندی لوازم آرایشی و تبلیغات بنر وب در سایر وب سایت ها و رسانه های اجتماعی به نمایش بگذارید .

5/5 - (1 امتیاز)
, ,
نوشتهٔ پیشین
اهمیت طراحی بسته بندی چای در صادرات
نوشتهٔ بعدی
اصول طراحی کاراکتر با اشکال هندسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.