چرا لوگو در حساب اینستاگرام اینقدر مهم است؟

چرا لوگو در حساب اینستاگرام اینقدر مهم است؟

قبل از اینکه تصمیم به ایجاد لوگوی اینستاگرام برای حساب کاربری خود بگیرید ، بدانید که چرا برای این پلتفرم اجتماعی به لوگو نیاز دارید .

اولین چیزی که باید به آن توجه کنید این است که اینستاگرام میلیون ها کاربر فعال دارد ، که به این معنی است که تعداد زیادی از مخاطبان هدف شما همیشه در آنجا حضور دارند . در نتیجه ، لوگوی شما می تواند تاثیر دلخواه را بر مشتریان بالقوه محصولات یا خدمات شما بگذارد .

لوگوی اینستاگرام شما نشان دهنده برند شما خواهد بود زیرا یک نقطه تماس بین مصرف کنندگان یا مشتریان هدف شما و کسب و کار یا شرکت شما است . این ارتباط با مخاطبان به شما کمک می کند اگر لوگوی شما را دوست دارند و با آن ارتباط برقرار می کنند ، تبدیل به مشتریان وفادار شما بشوند .

علاوه بر این ، پلتفرم اینستاگرام به شدت رقابتی است و هزاران کسب و کار در جایگاه شما در حال حاضر سخت تلاش می کنند تا توجه مشتریان را جلب کنند . می توانید با لوگوی منحصر به فرد اینستاگرام خود توجه آن ها را جلب کنید و حضور برند خود را پر رنگ کنید .

لوگو در حساب اینستاگرام
لوگو در حساب اینستاگرام

چه نکاتی را برای طراحی لوگو پیج اینستاگرام باید در نظر گرفت ؟

– فضا را در نظر بگیرید :

هنگام ایجاد لوگو برای یک حساب کاربری اینستاگرام ، اولین چیزی که قابل توجه است این است که فضای کوچک تری در دسترس است و باید این را در نظر داشته باشید .

– نوع مناسب لوگو را انتخاب کنید :

باید نوع لوگویی را انتخاب کنید که به بهترین وجه با برند شما و فضای کوچک مناسب است . در حالی که انواع مختلفی از طراحی لوگوها وجود دارد ، لوگوی گرافیکی یا متنی را برای اینستاگرام در نظر بگیرید.

یک لوگوی گرافیکی نام شرکت شما را با یک گرافیک مضمون نشان می دهد که می توانید در طرح بندی های مختلف نشان دهید . توجه داشته باشید که گرافیک در کنار نام شرکت شما یا بالای آن ظاهر می شود .

لوگوی متنی فقط نام کسب و کار شما را بدون گرافیک دارد.  نام کسب و کار یا شرکت شما به طور کامل یا فقط با حروف اول نمایش داده می شود .

اگر تجارت شما برای مخاطبان جدید است ، ترجیح دهید نام کامل شرکت خود را قرار دهید تا مردم بتوانند نام آن را بدانند . اما اگر شما یک شرکت شناخته شده هستید ، هنگام بازدید از حساب اینستاگرام شما ، حروف اول نام شرکت شما کافی است .

– رنگ های مناسب را انتخاب کنید :

هنگامی که تصمیم گرفتید کدام رنگ را انتخاب کنید ، از چرخه رنگ استفاده کنید تا بفهمید کدام رنگ ها به بهترین وجه پاسخ دلخواه را از مخاطبان هدف شما برمی انگیزند . چرخه رنگ به شما امکان می دهد از رنگ های مربوط به احساسات و عواطف مشتریان مطلع شوید .

رنگ هایی را انتخاب کنید که به بهترین نحو بیانگر صنعت و تجارت و برند شما باشد . به عنوان مثال ، اگر به مشتریان جوان‌ تر فست فود می‌ فروشید ، می ‌توانید لوگوی اینستاگرام خود را به رنگ قرمز ایجاد کنید که شور و پرخاشگری جوانی را برمی ‌انگیزد .

رنگ های گرم مانند قهوه ای ، صورتی ، قرمز ، نارنجی و زرد هیجان و دعوت را بر می انگیزند . رنگ‌ های سرد مانند سبز ، آبی و بنفش برای ایجاد یک محیط آرامش ‌بخش استفاده می‌ شوند ، در حالی که سیاه و سفید تضاد ایجاد می‌ کنند .

همچنین ، از یک رنگ استفاده کنید زیرا بینندگان می توانند به سرعت روی آن تمرکز کنند . شما باید از استفاده از چندین رنگ خودداری کنید ، مگر اینکه برند های شما به آن ها برای انتقال پیام نیاز داشته باشند .

لوگو در حساب اینستاگرام
لوگو در حساب اینستاگرام
– از فونت هایی استفاده کنید که با شخصیت برند شما مطابقت دارند :

فونت ها به دلیل توانایی خود در ارتقای شخصیت برند شناخته شده اند .  به عنوان مثال ، فونت‌های دست ‌نویس کلاسیک مورد استفاده در لوگوی کوکاکولا نشان ‌دهنده یک برند قدیمی است . بنابراین ، فونتی را انتخاب کنید که به خوبی برای کسب و کار و صنعت شما صحبت کند .

شما از تایپوگرافی در نام شرکت یا حروف اول آن استفاده خواهید کرد . بنابراین ، برای پیدا کردن فونت مناسب برای شخصیت برند خود ، فونت های زیادی را آزمایش کنید و تایپوگرافی رقبای خود را با هم مقایسه کنید .

از هر فونتی که استفاده می کنید ، مطمئن شوید که فونت تمیزی است که بینندگان می توانند فوراً بخوانند بدون اینکه به چشمانشان فشار وارد شود . به یاد داشته باشید که فضای کمی برای فونت لوگوی شما وجود دارد تا به وضوح قابل مشاهده باشد . بازدید کنندگان صفحه اینستاگرام شما باید نام کسب و کار شما را در یک نگاه بخوانند .

– طراحی را ساده نگه دارید :

این نکته هنگام طراحی لوگوی اینستاگرام خود که در فضای کوچکتر نمایش داده می شود کاربرد بیشتری دارد . بنابراین ، طراحی باید ساده باشد تا بینندگان بتوانند فوراً بدانند که در مورد چیست .

استفاده از یک یا در بهترین حالت دو رنگ و فونت را در نظر بگیرید که نشان دهنده برند شما و هویت آن باشد .

مطمئن شوید که تمام آن عناصر اضافی را درست در مرحله طراحی لوگوی خود حذف کرده اید . فقط آن عناصری را نگه دارید که برای انتقال پیام برند شما کافی هستند .

– آن را به یک لوگوی به یاد ماندنی تبدیل کنید :

سعی کنید صفحه پروفایل اینستاگرام خود را به یاد ماندنی کنید .  طراحی لوگوی به یاد ماندنی علاوه بر اینکه یک لوگوی ساده تک عنصری است ، لذت دیدن را نیز به همراه دارد و مردم فوراً آن را دوست دارند .

بنابراین ، مطمئن شوید که لوگوی شما دارای عناصری است که افراد را از نظر احساسی لمس می کند . آن ها لوگو و کسب و کار شما را از طریق آن عناصر تشخیص خواهند داد .

5/5 - (1 امتیاز)
, , , ,
نوشتهٔ پیشین
طراحی لوگوی برای شرکت های تبلیغاتی چگونه است؟
نوشتهٔ بعدی
طراحی شخصیت و کاراکتر چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.