خدمات طراحی لوگو برای یک شرکت چگونه است؟

خدمات طراحی لوگو برای یک شرکت چگونه است؟

مسیر توسعه یک کسب و کار در طول سال ها تغییر کرده است . امروزه ، ما باید آنلاین باشیم ،  رسانه های اجتماعی جای خود را در تصویر گرفته اند و همه چیز بسیار دیجیتال تر شده است . البته بعضی چیزها ثابت می ماند . خدمات طراحی لوگو یکی از ملزومات حضور شما در دنیای دیجیتال است .

خدمات طراحی لوگو
خدمات طراحی لوگو

همانطور که داشتن وب سایت برای یک شرکت مهم است ، یک چیز منحصر به فرد تر نیز الزامی است تا تصور افراد راجب شرکت شما به یاد ماندنی تر باشد .

هر برندی باید ارزش‌ ها ، باورهای خودش را داشته باشد و به آن ها پایبند باشد و آن ها را از هر طریق ممکن بیان کند . بسیاری از شرکت ها برای شناسایی برند از لوگو استفاده می کنند .

دو چیز وجود دارد که مشتری تنها با یک نگاه می بیند ، نام شما و لوگوی شما.  بنابر این بسیار مهم است که لوگوی شما تنها با یک نگاه در ذهن مخاطب بماند .

بیایید یک مثال بزنیم :

کتاب ها هم همینطور هستند…

شما در یک کتابفروشی هستید و جلد یک کتاب صورتی با تصویر قلب در حال پرواز و بال های زیبای فرشته را می بینید . عنوان کتاب  ” از ته قلبم دوستت دارم ” است که با فونت ایتالیک نوشته شده است . شما انتظار یک رمان رسمی را ندارید ، درست است ؟ حدس می ‌زنید که این یک کتاب عاشقانه است ، شاید شعر یا چیزی شبیه به آن باشد .

وقتی صحبت از کسب و کار می شود ، آرم ها و نام ها جلد و عنوان هستند . بنابراین اگر صاحب یک شرکت ساختمانی هستید ، نباید لوگوی پروانه داشته باشید ، زیرا تاثیر متفاوتی بر روی مخاطب خواهد گذاشت . و ایجاد یک چشم انداز نادرست از برند شما می تواند بسیار مردم را گیج کند .

بیایید طراحی لوگو و هویت برند را کمی عمیق تر ببینیم و هر آنچه را که باید در مورد آن بدانید را بررسی کنیم .

یک تعریف آسان برای طراحی لوگو این است که لوگوها نمادهایی هستند که هم از متن و هم از تصاویر تشکیل شده اند و به ما کمک می کنند تا یک کسب و کار را شناسایی کنیم . این راهی است که مخاطبان شما کار، ارزش ها و ایده های شما را درک کنند.

طراحی لوگو یک علامت قابل توجه است که نشان دهنده برند شماست . روانشناسی زیادی پشت آن وجود دارد زیرا یک لوگو قبل از هر چیز با مشتریان  صحبت می کند .

خدمات طراحی لوگو

ایجاد یک لوگوی زیبا و قوی نیاز به تلاش زیادی دارد زیرا مبنایی برای سایر مواد بازاریابی نیز خواهد بود .

فرض کنید شرکت شما لوازم آرایشی زیستی ارگانیک تولید می کند که از مواد 100٪ طبیعی ساخته شده است . لوگوی شما باید ساده و با رنگ های خاکی ساخته شده باشد . زیرا نشان دهنده سادگی در مواد تشکیل دهنده و قدرت طبیعت است.

یک لوگوی درخشان و رنگارنگ ، سردرگمی بزرگی را در میان مشتریان ایجاد می ‌کند ، زیرا در مورد محصولات ارگانیک یا اولیه صحبت نمی‌ کند . منظور ما طراحی لوگو و هویت برند است .

مزیت های طراحی لوگو

بزرگترین مزیت داشتن یک لوگوی عالی این است که شما را از رقبای خود متمایز می کند . این کارکرد اصلی آن است : متمایز کردن نام تجاری شما از سایرین که در همان جایگاه در حال فعالیت هستند.

مزیت دیگر این است که لوگوها باعث شناخت برند می شوند . تنها یک نگاه به لوگوی شما کافی است که  وارد سر مردم شوید و تأثیر بصری ایجاد کنید .

پردازش و به خاطر سپردن اشکال و رنگ ها برای افراد بسیار آسان تر از کلمات است . اینگونه است که طراحی لوگو و هویت برند با هم کار می کنند . یک لوگو با طراحی خوب به یاد ماندنی خواهد بود و به مشتریان کمک می کند تا برند را به خاطر بسپارند .

عناصر طراحی لوگو

– تایپوگرافی

کلمات بخش مهمی از طراحی لوگو هستند . تنها یک حرف یا حتی چند کلمه می تواند ایده و ارزش اصلی شرکت را نشان دهد . اهمیت تایپوگرافی طراحی لوگو بسیار زیاد است.

– تصویرسازی

وقتی صحبت از لوگوها می شود ، نماد های مختلف تقریباً اجباری هستند . آن ها می توانند از هر عنصر طراحی آرم هندسی ساخته شوند . حتی می تواند یک نقطه کوچک یا یک خط باشد .

– رنگ

طراحی لوگو می تواند تک رنگ ، چند رنگ یا سیاه و سفید باشد . بستگی به این دارد که چگونه آن را تصور کنید و چه چیزی واقعاً نشان دهنده تجارت شما است.

رنگ ها تاثیر زیادی بر احساسات و رفتار افراد دارند و اگر اشتباه انتخاب کنید ممکن است تصور نادرستی در همه چیز ایجاد کنید .

به همین دلیل است که تکنیک‌ ها و رنگ‌ های طراحی لوگو مهم هستند. شما می‌ توانید مشتریان را جذب کنید یا متأسفانه به اثر معکوس دست پیدا کنید .

نکته پایانی

در طراحی لوگو نباید هیچ معنای پنهانی وجود داشته باشد . همه چیز باید با مخاطب ارتباط برقرار کند .

یک طراح لوگو چیزهایی را می داند که حتی نمی توانید به آن ها فکر کنید . اگر می خواهید به صورت آنلاین رشد کنید ، طراحی لوگو برای شما بسیار ضروری است .

اگر سوالی در مورد طراحی لوگو یا هر چیزی که مربوط به بازاریابی و تجارت است دارید از ما دریغ نکنید .

خدمات هنر برتر را بررسی کنید ، شگفت زده خواهید شد و دقیقا همان چیزی را که به دنبالش هستید پیدا می کنید .

5/5 - (1 امتیاز)
, , , ,
نوشتهٔ پیشین
اصول طراحی لوگو برای محصولات عسل
نوشتهٔ بعدی
طراحی وب سایت برای شرکت های ثبت شده در کانادا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.