طراحی وب سایت برای شرکت های ثبت شده در کانادا

طراحی وب سایت برای شرکت های ثبت شده در کانادا

ایجاد یک طراحی سایت خوب اغلب چالش برانگیز و سخت است . ممکن است میلیاردها وب ‌سایت وجود داشته باشد که تنها چند هزار تای آن‌ ها عمدتاً وب ‌سایت ‌های خوب هستند . مردم زمان زیادی را در اینترنت برای خرید ، سفارش آنلاین غذا ، کاوش در وب سایت دانشگاه خود ، خواندن مقالات از وب سایت های مختلف و بسیاری موارد دیگر صرف می کنند .

طراحی وب سایت در کانادا
طراحی وب سایت در کانادا

چگونه یک وب سایت خوب طراحی کنیم ؟

طراحی وب سایت خوب اغلب از حوزه های مختلف سر چشمه می گیرد. ما همیشه باید بر روی جنبه های کلیدی مانند قابلیت استفاده و تجربه کاربری برای طراحی یک وب سایت تمرکز کنیم .

در زیر چند اصل کلی برای وب سایت آورده شده است :

  1.  ناوبری آسان

این یکی از مهمترین ویژگی ها یا اصلی است که باید در هنگام طراحی وب سایت به آن توجه داشته باشید و اجرا کنید . طبق نظرسنجی انجام شده  ناوبری آسان مهمترین ویژگی وب سایت است .

این مهم ترین نکته است زیرا اگر پیمایش سایت شما سخت باشد و در وهله اول هیچ چیز به راحتی در دسترس نباشد ، ممکن است همه چیز به آرامی پیش نرود . پیمایش آسان شامل یک چیدمان منوی ساده و امکان جابجایی سریع و مطمئن در سایت است .

– نوار ناوبری را تا حد امکان با حداقل گزینه ها ساده نگه دارید .

  •  گزینه های منوی کشویی را کاهش دهید .
  •  از کلیک های زیاد در داخل وب سایت خود داری کنید .
  •  با نگاه کردن به برخی از بهترین وب سایت های موجود ، یاد بگیرید و به خودتان بیاموزید که چگونه نکات بالا را پیاده سازی کنید .
  1. طراحی واکنش گرا

طراحی ریسپانسیو به معنای طراحی یک وب سایت / صفحه وب است که به خوبی با همه گوشی های هوشمند ، رایانه ها ، لپ تاپ ها یا هر دستگاه نمایشگر صرف نظر از نسبت ابعاد آن ها سازگاری دارد . نسبت تصویر ، ارتفاع و عرض یک دستگاه نمایشگر است . امروزه هر کاربر یک نسخه موبایلی وب سایت را می خواهد . طراحی باید متناسب با هر گوشی هوشمند موجود در بازار باشد .

 چند نکته برای طراحی واکنشگرا عبارتند از :

  •  بهینه سازی تصاویر
  •  اطمینان حاصل کنید که دکمه ها را می توان به راحتی روی صفحه نمایش های کوچکتر کلیک کرد .
  •  چندین نمونه اولیه ایجاد کنید .
  1.  طرح رنگی یکسان (ثبات)

هنگام تعریف سلسله مراتب دانش از طریق وب سایت ها ، رنگ بسیار مهم است . کاربران باید بتوانند صفحات را مرور کنند و بفهمند در مورد چه چیزی است . ثابت نگه داشتن طرح رنگ آمیزی یکی از سخت ترین کارها در این حوزه است .

گاهی ممکن است رنگی که ما دوست داریم مورد پسند دیگران نباشد . غالباً بین رنگ ها تعادل وجود دارد . مطمئن شوید که رنگی که انتخاب می کنید مورد پسند دیگران باشد . برخی از رنگ ها ممکن است به خوبی با یک متن خاص مطابقت داشته باشند و برخی ممکن است نه ، بنابراین حفظ ثبات نقش کلیدی در اینجا دارد .

برخی از نکات رنگ در زیر آورده شده است :

  • از رنگ های فوق العاده روشن یا تیره در وب سایت خود استفاده نکنید
  • در صورت لزوم اطلاعات مهم را برجسته کنید
  • مطمئن شوید که از ترکیب رنگ مناسب استفاده می کنید
  • رنگ ها را تا حد امکان مینیمالیست نگه دارید

به عنوان مثال ، به صفحه جیمیل خود نگاه کنید ، سادگی در بهترین حالت . همانطور که گفتم سادگی کلید اینجاست . همه رنگ ها به یک اندازه متعادل هستند . تمام اطلاعات به وضوح قابل مشاهده است .

  1.  رابط کاربری راحت

رابط کاربری است که از طریق آن کاربر با سیستم ارتباط برقرار می کند. به عنوان پل ارتباطی بین سیستم و کاربر عمل می کند . اگر UI (رابط کاربری) خوب باشد ، کاربر قطعاً دوست دارد زمان بیشتری را برای آن صرف کند . این وظیفه طراح است که رابط کاربری را تازه و واضح جلوه دهد .

در زیر چند نکته برای طراحی یک رابط کاربری خوب آورده شده است:

  •  رابط کاربری را ساده نگه دارید
  •  فونت و رنگ ثابت
  •  اطلاعات نامربوط را حذف کنید
  •  از اسکرول بی نهایت اطلاعات خودداری کنید

طراحی سایت در هنر برتر با آخرین متد های طراحی و در بالاترین سطح کیفیت با ساختاری قابل توسعه و طبق اصول طراحی سایت انجام می شود .

در واقع با راه اندازی وب سایت می توانید فعالیت خود را به صورت 24 ساعته ادامه دهید .

پیشنهاد می کنیم قبل از همکاری با تیم هنر برتر، از نمونه کار های ما دیدن کنید . هنر برتر همچنین برای شرکت های کانادایی نیز طراحی سایت انجام داده است . شما می توانید خدماتی که ما ارائه می دهیم را با دیگران مقایسه کنید . هدف ما طراحی سایت با آخرین فناوری های روز دنیا می باشد .

5/5 - (1 امتیاز)
, , , ,
نوشتهٔ پیشین
خدمات طراحی لوگو برای یک شرکت چگونه است؟
نوشتهٔ بعدی
اهمیت طراحی سایت فروشگاهی در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.