تاثیر هدایای تبلیغاتی در فروش و برندینگ

هدایای تبلیغاتی چیست؟

هدایای تبلیغاتی، کالاهای تبلیغاتی، مواردی هستند که در آمیخته بازاریابی شرکت ها یا سازمان ها گنجانده شده اند. آن ها برای افزایش آگاهی از برند ، شناخت برند یا وفاداری ، تبلیغ شرکت ، رویداد ویژه یا کمپین بازاریابی استفاده می شوند. آن ها تقریباً همیشه با آرم یا پیام شرکت چاپ می شوند .

ارائه محصولات تبلیغاتی به کارمندان و مشتریان بالقوه ، برند سازی را ارتقا می دهد ، نظر آن ها را نسبت به شرکت شما بهبود می بخشد و به آن ها کمک می کند محصولات یا خدمات شما را به خاطر بسپارند . آن ها یک ابزار بازاریابی قدرتمند هستند که اغلب نسبت به ابزار های مشابه بازده سرمایه گذاری بهتری دارند .

هدایای تبلیغاتی در اصفهان, هدایای تبلیغاتی در فروش
هدایای تبلیغاتی در اصفهان, هدایای تبلیغاتی در فروش

هدایای چاپ شده شرکتی و محصولات تبلیغاتی تأثیر ماندگاری بر جای خواهند گذاشت.

کالاهای مارک دار روشی ظریف و در عین حال هوشمندانه برای جلب توجه به برند شما است ، که لوگوی شما را با زندگی روزمره مشتریانتان ادغام می کند و به آن ها اجازه می دهد تا به طور ناخود آگاه کسب و کار شما را با انواع اقدامات اعم  از کارهای روزانه ، مرتبط کنند .

بهترین اقلام برای هدیه دادن چیست؟

هر کالایی که برای مصرف کنندگان مفید باشد یا با تصویر برند شما طنین انداز شود ، برای استفاده به عنوان هدیه مناسب است .

آیتم انتخابی شما به شدت به مخاطبان هدف شما و تصویری که شرکت شما می خواهد برای عموم به تصویر بکشد بستگی دارد . اگر برای انتخاب بهترین کالای ممکن به کمک نیاز دارید ، با تیم فروش ما تماس بگیرید. هنر برتر با تجربه خود می توانند توصیه های ارزشمندی را به شما ارائه دهند .

محبوب ترین اقلام تبلیغاتی کدامند؟

محبوب ترین هدایا در دسته پوشاک (عمدتا تی شرت ، ژاکت ، کلاه و غیره) و پس از آن اقلام ثابت (قلم ، دفترچه و غیره)، اقلام فناوری (پاور بانک ، درایو فلش USB ، پد موس و غیره ) هستند .

(کیف های حمل و نقل ، کوله پشتی و غیره ) ، ظروف نوشیدنی (بطری های آب ، لیوان ، فلاسک های خلاء و غیره ) . اقلام با مواد طبیعی یا قابل بازیافت در این دسته بندی ها به ویژه محبوب هستند .

اقلام پوشاک مواردی هستند که می توانند توسط همکاران شما استفاده یا پوشیده شوند ، که باعث ایجاد حس اتحاد در بین تیم شما و همچنین ایجاد یک پیچ و تاب حرفه ای چشمگیر به جلسات با مشتریان ، حضور در نمایشگاه و … باشد .

نکته طراحی برای ایجاد محصولات تبلیغاتی :

اگر در حال ایجاد اقلام تبلیغاتی با لوگو هستید ، گزینه رنگی را انتخاب کنید که لوگوی شما را برجسته کند . به عنوان مثال ، اگر لوگوی مشکی را روی یک محصول سیاه چاپ کنید ، ممکن است طرح به وضوح قابل مشاهده نباشد . اما استفاده از رنگ متضاد می تواند جلوه نمایش لوگو را بیشتر کند .

مهم نیست در چه صنعتی هستید ، برند شما همه چیز است !

در هنر برتر ، هدف ما ارائه هدایای تبلیغاتی سفارشی چاپ شده با کیفیت و با بهترین قیمت است تا به شما در دستیابی به موفقیت در هر بودجه یا ایده ای کمک کند .

5/5 - (1 امتیاز)
, , , , ,
نوشتهٔ پیشین
اهمیت طراحی سایت فروشگاهی در تهران
نوشتهٔ بعدی
چرا به یک وب سایت اختصاصی نیاز داریم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.