تبلیغات پزشکی برای پزشکان و تاثیر آن در ذهن مشتریان

تبلیغات پزشکی برای پزشکان و تاثیر آن در ذهن مشتریان

استراتژی ها و خدماتی که باید استفاده کنید !

به عنوان یک پزشک یا کارمند یک مطب ، شما همیشه به دنبال راه هایی برای جذب بیماران جدید به مطب خود هستید . با این حال ، ممکن است متوجه شده باشید که استراتژی‌های بازاریابی پزشک که تا الان به آن ‌ها تکیه می‌ کردید ، به اندازه گذشته مؤثر نیستند و با رقابت شدید سایر مطب ‌های پزشکی با بودجه بیشتر روبرو هستید .

طراحی ست اداری در تهران، تبلیغات پزشکی برای پزشکان
تبلیغات پزشکی برای پزشکان

چرا بازاریابی آنلاین برای پزشکان مفید است ؟

در گذشته ، روش های تبلیغاتی مانند بیلبورد تبلیغاتی ، موارد چاپی ، آگهی های بازرگانی و حتی ارجاعات دهان به دهان ممکن است جریان ثابتی از بیماران جدید را به مطب شما آورده باشند . با این حال ، اکنون ممکن است متوجه شده باشید که این روش ها دیگر تقریباً به اندازه گذشته مؤثر نیستند .
با در دسترس بودن گسترده اینترنت ، مصرف کنندگان بیشتر و بیشتری در حال حاضر آنلاین می شوند تا در مورد سلامت خود تصمیم بگیرند .

مصرف کنندگان به جای اعتماد به یک آگهی یا تماس فوری با پزشک در صورت بروز یک علامت جدید ، از موتورهای جستجو برای تحقیق در مورد پزشکان محلی ، خواندن نظرات ، جستجوی علائم و بیماری ها و تصمیم گیری در مورد یک اقدام مناسب برای سلامتی خود استفاده می کنند .
با وجود تعداد زیادی کاربر در هر لحظه از روز در موتورهای جستجو ، بازاریابی آنلاین برای پزشکان آنقدر ارزشمند است که نمی توان آن را نادیده گرفت .

اگر می‌ خواهید بخشی از فرآیند تصمیم ‌گیری مصرف ‌کننده باشید ، باید جایی باشید که آن ها هستند . این چیزی است که بازاریابی دیجیتال را بسیار مهم می کند . در واقع مطب شما را درست در مقابل کسانی قرار می دهد که به دنبال آن هستند .

علاوه بر این ، بازاریابی اینترنتی برای پزشکان بسیار مقرون به صرفه تر از روش های تبلیغات سنتی است و معمولاً بازده بسیار بالاتری دارد .

به عنوان مثال ، ممکن است چندین ملیون برای یک بیلبورد یا آگهی چاپی مجله بپردازید ، اما هرگز نخواهید فهمید که واقعاً چند نفر آن را دیده اند یا به خاطر آن به دفتر شما آمده اند.

از سوی دیگر ، شما می توانید هزینه کمی برای تبلیغات پرداخت به ازای کلیک آنلاین بپردازید و گزارش کاملی دریافت خواهید کرد که نشان می دهد چه کسانی به سایت شما آمده اند ، چه مدت اقامت داشته اند و چه تعداد از آن بازدید کنندگان را نشان می دهد. فرم تماس را پر کرد یا با شما تماس گرفت .

بیلبوردهایی با چهره های خندان و تصاویر سالم می توانند عالی باشند ، اما این استراتژی ها بازاریابی آنلاین را برای پزشکان بسیار ارزشمند تر می کند.

استراتژی های بازاریابی پزشکان برای کانال های دیجیتال

آیا آماده اید تا بازاریابی آنلاین را برای خودتان امتحان کنید؟

اولین نکته : اگر مطب شما قبلاً یک وب سایت ندارد ، قبل از شروع باید یک وب سایت داشته باشید . شما می توانید در مورد طراحی وب سایت برای مطب خود با هنر برتر همراه باشید .

استراژی های دیجیتال مورد نیاز پزشکان

استراتژی 1: وب سایت شما برای موتور های جستجو باید بهینه باشد.

همانطور که قبلاً اشاره کردیم ، بخش بزرگی از بازاریابی آنلاین برای پزشکان شامل قرار گرفتن در جایی است که بیماران جدید شما هستند . اکنون که بیشتر و بیشتر مصرف کنندگان برای جستجوی دفاتر ، خواندن نظرات و تصمیم گیری در مورد سلامت خود به موتورهای جستجو روی می آورند ، شما باید یک موتور جستجوگر قوی داشته باشید تا در زمان مناسب جلوی آن ها را بگیرید .
بهینه سازی موتور جستجو یا سئو بهترین راه برای نشان دادن بیشتر وب سایت دفتر شما در جستجوها است .

سئو می‌ تواند بسیار پیچیده و چند وجهی باشد ، اما ما آن را برای شما انجام خواهیم داد تا مشتریان جدید پس از جستجو در گوگل به شما برسند.

استراتژی 2: حضور جستجوی محلی خود را بهبود بخشید.

اگر اخیراً در گوگل جستجو کرده اید، ممکن است متوجه شده باشید که برخی از نتایج کمی متفاوت به نظر می رسند.

برای پزشکان ، جستجوی محلی بخش مهمی از هر طرح بازاریابی آنلاین است . از آنجایی که تقریباً همه افرادی که می ‌خواهید به آن ها دسترسی داشته باشید در یک مکان خاص هستند ، وب‌ سایت شما باید زمانی که شخصی در آن مکان برای پزشک جستجو می ‌کند نشان داده شود .

اگر قبلاً این کار را نکرده‌ اید ، آن را به ما بسپارید . راه حل این کار راه اندازی یک صفحه در گوگل است . این به دفتر شما این فرصت را می ‌دهد که وقتی شخصی شما را جستجو می‌ کند ، موقعیت مکانی شما را روی نقشه نشان دهد و سایر ویژگی ‌ها مانند نظرات ، اطلاعات تماس و حتی امکان دریافت مسیرها را از یک دستگاه تلفن همراه فعال می ‌کند .
سئوی محلی برای بازاریابی آنلاین برای پزشکان ضروری است زیرا اکثر پزشکان به صورت محلی فعالیت می کنند .

استراتژی 3: وب سایت شما باید برای بازدید کنندگان موبایل نیز طراحی شده باشد.

یکی دیگر از استراتژی های ضروری برای بازاریابی اینترنتی برای پزشکان داشتن یک وب سایت سازگار با موبایل است .

چه در حال حاضر یک وب سایت برای دفتر خود دارید یا نه ، بسیار مهم است که سایت شما به درستی برای همه بازدید کنندگان ، حتی کسانی که از طریق تلفن خود بازدید می کنند ، نمایش داده شود .

بیشتر و بیشتر مصرف کنندگان از تلفن های هوشمند خود برای تحقیق ، جستجوی مشاغل و خواندن نظرات استفاده می کنند ، چه در حال حرکت باشند و چه در خانه . اگر وب سایت شما برای نمایش درست در دستگاه های تلفن همراه طراحی نشده باشد ، ممکن است بیماران جدید را از خود دور کنید !

کاربران تلفن همراه انتظار دارند وب ‌سایت‌ هایی که بازدید می ‌کنند به سرعت بارگیری شوند ، به درستی و بدون پیمایش یا بزرگنمایی بیش از حد نمایش داده شوند و همان اطلاعاتی را که از هر دستگاه دیگری دریافت می ‌کنند ارائه کنند .

یک نام تجاری قدرتمند برای خدمات پزشکی خود انتخاب کنید

اکثر انتخاب هایی که ما به عنوان مشتری انجام می دهیم بر اساس برندسازی موثر است. در بیشتر موارد، ما تمایل داریم برندهایی را انتخاب کنیم که می‌توانیم با آن‌ها ارتباط برقرار کنیم یا کیفیت را با آن‌ها مرتبط کنیم. توسعه برند شما جزء مهمی از استراتژی بازاریابی مراقبت های بهداشتی شما است.

یک برند ارزش های اصلی یک کسب و کار را تعریف می کند و نوید یک تجربه منحصر به فرد را برای مشتریانی که به آن برند متصل می شوند، می دهد. وقتی کلمه “برندینگ” را می شنوید، اولین فکر شما ممکن است یک لوگو یا یک تبلیغ باشد. با این حال، نام تجاری بسیار بیشتر از این است.

برند شما کسب و کار شما را به عنوان یک کل تعریف می کند. برندسازی ارتباطی است که به یک کسب و کار و مشتریان آن وابسته است. هدف نهایی در پشت هر تمرین برندسازی این است که مشتریان بالقوه کسب و کار شما را بشناسند، دوست داشته باشند و به آن اعتماد کنند تا زمانی که نیاز به محصول شما احساس می شود، ابتدا به کسب و کار شما فکر کنند.

5/5 - (1 امتیاز)
, , , , ,
نوشتهٔ پیشین
رنگ ها چگونه بر فروش یک وب سایت تاثیر می گذارند؟
نوشتهٔ بعدی
مزیت استفاده از وردپرس برای تقویت وب سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.