اصول طراحی لوگو 2022

چرا باید به آخرین اصول طراحی لوگو در سال 2022 نگاه کنید؟

ما در عصری از اطلاعات زندگی می کنیم که نحوه درک مردم از یک برند دائما تغییر می کند . لوگو هایی که نیاز به تمرکز افراد دارند دیگر وجود ندارند ، به همین دلیل است که تغییر عناصر بصری ظریف در لوگوی شما مورد نیاز است.

اصول طراحی لوگو 2022
اصول طراحی لوگو 2022

روندهای لوگو برای همیشه در حال تغییر هستند ، اما اصول اولیه یک طراحی لوگوی خوب ثابت می ماند . شما این عناصر کلاسیک را می شناسید : رنگ ، فونت ، خط ، شکل و طرح .

با این حال ، طرح ‌های جدید لوگوی پرطرفدار این فرصت را به شما می ‌دهند تا زیبایی‌ شناسی خود را ارتقا دهید و چشم‌ های بیشتری را به خود جلب کنید .

چند روند طراحی لوگو در سال 2022

  1. لوگوهای مینیمالیستی

لوگو های مینیمالیستی در آزمون زمان مقاومت می کنند . به عنوان مثال ، اکثر مردم به لطف لوگوی ساده نیمه گاز گرفته اپل می توانند محصولات اپل را در خواب تشخیص دهند . سادگی آن نبوغ آن است .

این روند طراحی لوگو مطمئناً حتی در سال 2022 نیز مرتبط باقی خواهد ماند. چرا ؟ از آنجا که یک لوگوی بدون درهم و برهمی به راحتی در رسانه های مختلف سازگار است . این یک داستان ثابت و قابل شناسایی در سراسر علائم ، سیستم عامل های دیجیتال ، بسته بندی ، و دیگر نقاط تماس برند ایجاد می کند .

  1. لوگوهای تار

روند های طراحی لوگو در سال 2022 اصول قدیمی طراحی را که خوانایی را بر همه چیز اولویت می دهد ، در هم شکست . اکنون ، طراحان برای جلب توجه مخاطبان خود ، حرکت را به لوگو ها اضافه می کنند .

از نظر علمی ، چشم انسان برای دنبال کردن حرکت آموزش دیده است . بنابراین سیال بودن در طرح ها باعث تاکید بیشتر می شود و در عرض چند ثانیه توجه رهگذران را به خود جلب می کند .

  1. لوگوهای درشت

فراموش کردن لوگوهای کلفت ، گرد و حجیم سخت است . کمی پیام برند را به آن ها اضافه کنید ، آخرین تاثیر را ایجاد می کنید . به همین ترتیب ، با عناصر تحریف شده یا کشیده در لوگوی خود ، بیننده را وادار به توجه می کنید ، که باعث می شود لوگو به سختی از بین برود.

  1. آرم های طراحی شده با دست

طراحی لوگو در سال 2022 باید بیشتر بر روی اصالت تمرکز کند تا کمال. آرم ‌های ارگانیک دست ‌کش از زیبایی ‌شناسی مدرن که خطوط تمیز ، بی‌ نقص و خوانایی را بر هر چیز دیگری اولویت می ‌دهد ، انحراف دارند.

در عوض ، خطوط خشن و ناصافی که با دست طراحی شده ‌اند ، طبیعی ‌تر به نظر می ‌رسند و اصالت را نشان می‌ دهند . وقتی این نوع لوگوی پرطرفدار را پیاده ‌سازی می‌ کنید ، دیدگاهی انسان ‌گرایانه از برند خود را به هر کسی که آن را می ‌بیند نشان می‌ دهید . و از آنجایی که این روزها مصرف‌ کنندگان می‌ خواهند با برند ها همذات پنداری کنند ، داشتن یک لوگو با احساس اصیل ، شرکت شما را به این احساسات علاقه ‌مند می‌ کند .

  1. لوگوهای متحرک

لوگوها می توانند ابزاری باورنکردنی برای به اشتراک گذاشتن داستان یک برند باشند ، اما مطالعات نشان داده است که دامنه توجه انسان امروزی کمتر از یک ماهی قرمز است .

در حالی که یک بیننده ممکن است زمان کمتری را صرف نگاه کردن به یک لوگوی ثابت کند ، این امر باعث برجسته شدن برند شما نمی شود و به خاطر سپردن لوگو سخت خواهد بود . به همین دلیل است که لوگو های متحرک یکی از گرایش های طراحی لوگوی ما در سال 2022 هستند .

  1. لوگوهای با خط ضخیم

شما می توانید به سادگی با تغییر ضخامت حروف آن ، به لوگوی خود پیچیدگی اضافه کنید . طراحی لوگو در سال 2022 می تواند پویا و عجیب و غریب و با حداقل تلاش باشد . دیگر نیازی نیست که برند ها توسط قوانین تایپوگرافی محدود شوند .

استفاده از لوگوهای فونت ضخیم و پررنگ قدرت را منتقل می کند و می تواند در یک نگاه توجه را جلب کند . و اگر فونت ‌های سنگین با شخصیت برند شما همخوانی داشته باشند ، می‌ توانند ابزار بسیار جذابی برای لوگوهای شما باشند.

نتیجه:

طرح‌ های لوگوی پرطرفدار که به هدف و شخصیت یک برند وفادار می ‌مانند و جدید ترین رنگ‌ ها ، فونت ‌ها ، شکل‌ ها و زیبایی ‌شناسی را در خود جای می‌ دهند و یک لوگوی مؤثر می‌ سازند . روند ها می توانند به انتقال داستان برند شما و برانگیختن احساسات مورد نظر در مشتریان بالقوه شما کمک کنند .

5/5 - (1 امتیاز)
, , , , ,
نوشتهٔ پیشین
طراحی کاتالوگ با فتوشاپ چگونه است؟
نوشتهٔ بعدی
لوگو چیست و چرا برای برند شما مهم است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.