7 قانون طلایی طراحی خوب کارت ویزیت

7 قانون طراحی خوب کارت ویزیت

طراحی ست اداری، 7 قانون طلایی طراحی خوب کارت ویزیت
طراحی ست اداری، 7 قانون طلایی طراحی خوب کارت ویزیت

از یک فونت خوانا استفاده کنید

فونت های بد بو سرگرم کننده هستند، اما شما می خواهید که گیرندگان بتوانند کارت ویزیت شما را در یک نگاه بخوانند. مطمئن شوید که فونت هایی که در کارت ویزیت خود استفاده می کنید خیلی کوچک، خیلی فانتزی یا به نوعی تحریف نشده باشند.

اجازه دهید طراحی لوگوی شما جز عنصر طراحی باشد که به کارت ویزیت شما طعم می بخشد و متن را ساده و ساده نگه می دارد.

فضای سفید را ترک کنید

برخی از گیرندگان یک کلمه یا عبارت را روی کارت ویزیت یادداشت می کنند تا به خاطرات خود کمک کنند. استفاده موثر از فضای سفید، از جمله محتوای تنها در یک طرف، به گیرندگان این امکان را می دهد که این کار را راحت تر انجام دهند.

از منظر طراحی، فضای سفید همچنین به جلب توجه به فضایی که شامل متن یا لوگو است کمک می کند

آن را در برند نگه دارید

دوست دارید مردم در مورد شما و کسب و کار شما چگونه فکر کنند؟ اگر طراح هستید، مطمئن شوید که کارت شما زیبایی شناسی خلاقانه شما را منعکس می کند. برنامه ریز مهمانی؟ با خیال راحت از رنگ های روشن استفاده کنید. اما اگر یک وکیل یا مشاور مالی هستید، احتمالاً می خواهید طراحی شما حرفه ای و ظریف باشد.1

فراخوانی برای اقدام در نظر بگیرید

حتی یک کارت ویزیت ساده و کارآمد می تواند از برخی املاک و مستغلات ارزشمند برای یک پیشنهاد ویژه یا سایر فراخوان ها استفاده کند. یک پیام کوتاه ایجاد کنید که تخفیف ارائه می‌کند، گیرندگان را به وب‌سایت شما هدایت می‌کند (یک کد QR می‌تواند در اینجا مفید باشد)، یا نکته‌ای ارائه می‌کند که برای خواننده مرتبط و مفید باشد.

اگر با یک فراخوان برای اقدام خاص یا اطلاعات مفید دیگر به علامت ضربه بزنید، می‌توانید کارت خود را فوراً به یاد ماندنی کنید و در این فرآیند سرنخ‌های بیشتری ایجاد کنید.

از چاپگر حرفه ای استفاده کنید

مگر اینکه قابلیت چاپ تجاری داشته باشید، کارت ویزیت‌های خودتان اغلب ارزان یا درجه دوم هستند و این تصوری نیست که می‌خواهید برای گیرندگان ایجاد کنید.

اگر خودتان آنها را چاپ کنید، ممکن است بتوانید مقدار متوسطی پول پس انداز کنید و اطلاعات خود را راحت تر به روز کنید، اما تاثیر تحویل کارت ویزیت خانگی مانند کارت هایی نیست که به صورت حرفه ای چاپ می شوند.

گزینه های پایان را با دقت انتخاب کنید

گزینه‌های بی‌شماری از جمله گوشه‌های گرد یا دیگر قالب‌ها، سوراخ‌های سوراخ‌شده، شکل‌ها و اندازه‌های غیرمعمول، برجسته‌سازی، فویل‌های برجسته و چین‌هایی که می‌توانند یک کارت ساده را به یک بروشور کوچک (یا یک هواپیما یا جعبه میز کاغذی) تبدیل کنند، در دسترس هستند. برخی از این ایده ها واقعاً می توانند کارت شما را متمایز کنند.

اما اگر چنین لمس خلاقانه ای با برند شما مرتبط نباشد، ممکن است کارت ویزیت شما به دلایل اشتباهی به خاطر سپرده شود. یک کارت سیاه و براق همچنین ممکن است گیرندگانی را که به طور مرتب از کارت ویزیت برای یادداشت برداری استفاده می کنند ناامید کند. و یک برش دایره ای یا اندازه مینیاتوری ممکن است کارت شما را راحت تر از دست بدهد.

کار خود را چندین بار تصحیح کنید

قبل از ارسال سفارش، تمام نسخه های خود را از نظر غلط املایی بررسی کنید. سپس از یک دوست یا همکار بخواهید که آن را نیز بخواند. آنها ممکن است چیزی را ببینند که شما ندیده اید. هیچ چیز بدتر از بازگرداندن کارت های خود از چاپگر برای کشف غلط املایی نیست – به خصوص اگر قبلاً آن را به یک مخاطب حرفه ای تحویل داده باشید.

سوالات متداول

آیا می توانم کارت ویزیت خود را طراحی کنم؟
شما مطمئناً می توانید کارت های خود را طراحی کنید. ابزارهای آنلاین مانند Adobe Express ایجاد یک طرح سفارشی از یک الگو را آسان می کند. چاپگرهای کارت مانند Vistaprint ابزار طراحی نیز دارند.

با این حال، وقتی نوبت به چاپ کارت ویزیت می‌رسد، چاپ حرفه‌ای هنوز هم اغلب بسیار زیباتر از چاپ کارت‌ها بر روی چاپگر خانگی به نظر می‌رسد. چاپ حرفه ای نسبتاً مقرون به صرفه است، بنابراین معمولاً ارزش پول را دارد.

یک کارت ویزیت خوب چه چیزی باید داشته باشد؟
کمتر، اغلب بیشتر است، اما می‌خواهید جزئیات اولیه مانند نام، اطلاعات تماس، آرم، و عنوان شغلی یا شرح کوتاهی از کاری که انجام می‌دهید را وارد کنید. دعوت به اقدام و شعار نیز ممکن است مفید باشد، اما کارت را با کپی زیاد پر نکنید.

5/5 - (1 امتیاز)
, , ,
نوشتهٔ پیشین
اهمیت عکاسی تبلیغاتی در فروش و برندینگ
نوشتهٔ بعدی
اهمیت و تاثیر تبلیغات بر کسب و کار و فروش محصول و خدمات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.