طراحی لوگو برای طلاسازی و جواهرات باید چگونه باشد؟

طراحی لوگو برای طلاسازی و جواهرات باید چگونه باشد؟

هنگامی که در حال برند سازی مشاغل سطح بالا مانند برند های جواهرات و طلا سازی هستید، باید به عناصر طراحی توجه ویژه ای داشته باشید که می تواند به شما در ایجاد ظاهری سلطنتی، لوکس و پیچیده کمک کند. این برای تصویر برند شما ضروری است، زیرا می ‌خواهید ظرافت، سلطنت و پیچیدگی را به نمایش بگذارید.

طراحی لوگو برای طلا و جواهر پلاس، لوگو برای طلاسازی و جواهرات
لوگو برای طلاسازی و جواهرات

در زیر پنج عنصر اصلی آورده شده است که می توانید با توجه به آن ها طراحی لوگو حرفه ای برای برند طلا سازی و جواهر سازی خود داشته باشید.

  1. فونت های سفارشی

فونت ‌های اسکریپت و سریف انتخاب ‌های محبوبی برای برند های طلا و جواهراتی هستند که به دنبال اضافه کردن رنگ لوکس به لوگوی خود هستند. اگر فونتی را از هر یک از این خانواده ها انتخاب می کنید، حتماً خوانایی آن را بررسی کنید. همان خطوط منحنی و لبه های دقیق که این فونت ها را به گزینه ای جذاب برای شرکت های جواهرسازی تبدیل می کند، گاهی اوقات خواندن آن ها را از راه دور یا در اندازه های کوچک تر دشوار می کند.

با این حال، اگر واقعاً می خواهید لوگوی جواهرات خود را به سطحی از انحصاری برتر ببرید، به سراغ فونت های سفارشی بروید !

فونت های سفارشی نه تنها مجلل خواهند بود، بلکه این امتیاز را دارند که در نوع خود بی نظیر باشند. و این به طور خودکار یک کلاس به لوگوی شما اختصاص می دهد. چه از یک فونت سفارشی یا یک فونت از قبل موجود استفاده کنید، همیشه مطمئن شوید که فونتی را انتخاب کنید که خوانا، واضح و از نظر زیبایی در همه رسانه ها، چه چاپی و چه آنلاین  باشد.

  1. سادگی یا مینیمالیسم

سادگی مشخصه هر لوگوی خوب است. یک لوگوی ساده لوگوی است که دارای حداقل تعداد عناصر باشد. فقط مقداری  مجاز است که دقیقاً برای ارسال پیام لازم است. خطوط تمیز، اشکال مینیمالیستی و مقدار مناسب رنگ، یک لوگو را متمایز می کند، و جای تعجب نیست که طراحی گرافیکی لوکس به شدت بر سادگی یا مینیمالیسم تمرکز کند. اولین چیزی که هنگام بازدید از یک جواهر فروشی گران قیمت متوجه می شوید چیست؟

متوجه خواهید شد که فروشگاه در واقع اقلام بسیار کمی جواهرات در قفسه های نمایش خود دارد و اقلام جواهرات به دقت انتخاب شده و در سراسر فضا نمایش داده می شوند.

به نظر شما این اتفاقی است؟ خیر ! به این دلیل است که مینیمالیسم فوراً حس ظرافت، جذابیت و مجلل را منتقل می کند. علاوه بر این، مینیمالیسم و ​​سادگی همیشه راه امنی است. شما هرگز نمی توانید با آن ها اشتباه کنید و همیشه با آن ها مجلل ظاهر خواهید شد.

این را با یک لوگوی جواهرات با جزئیات بسیار مقایسه کنید. در حالی که ممکن است پتانسیل کار را داشته باشد، همچنین فضای بیشتری برای ظاهری چسبناک و درجه دو وجود دارد.

لوگو برای طلاسازی و جواهرات
لوگو برای طلاسازی و جواهرات
  1. فضا

فضا برای طراحی ضروری است. این به بینندگان شما کمک می کند پیام شما را رمزگشایی کنند و گروه بندی مناسبی را به عناصر تکی طرح شما اختصاص دهند. با این حال، فضا نیز می تواند به شیوه ای بسیار شیک کار کند.

داشتن فضای منفی زیاد در لوگوی شما نه تنها باعث می‌ شود لوگوی شما گسترده و جادار به نظر برسد، بلکه ظاهر بسیار معتبری به آن می ‌دهد.

  1.  رنگ

به طور کلی برای ایجاد اولین برداشت عالی، پالت رنگی را انتخاب کنید که نشان دهنده طلا و جواهراتی باشد که شرکت شما ایجاد می کند. جواهرات بازیگوش و زنانه به خوبی با رنگ های پاستلی جفت می شوند، در حالی که جواهرات کلاسیک و ظریف ممکن است برای یک لوگوی سیاه و سفید مناسب تر باشند.

برای هر طرح رنگی که در نظر می گیرید، مطمئن شوید که آن را در مقابل رقبا بررسی کنید تا مطمئن شوید که لوگوی شما به اندازه طرح هایی که نشان می دهد منحصر به فرد است.

  1.  ویژگی های خاص

برای داشتن لوگوی جواهراتی که واقعاً می درخشد، سعی کنید برخی از ویژگی های خاص را در طراحی به کار ببرید. جلوه های فویل فلزی نمای فلزات گران بها را منعکس می کند و حسی لوکس به لوگوی شما می بخشد.

فویل های فلزی که در رنگ های طلایی، نقره ای، برنزی و مسی موجود هستند که به خوبی در پس زمینه های مشکی ظاهر می شوند. اگر می خواهید نماد خود را در کانون توجه قرار دهید، سعی کنید آن را در بالای متن خود قرار دهید . سپس، نماد خود را با استفاده از ظروف Looka  به جواهر لوگوی خود تبدیل کنید. با قرار دادن نماد خود در داخل ظرف، علامتی به یاد ماندنی برای برند خود ایجاد می کنید. برند های بسیاری هستند که از این تکنیک برای ایجاد نماد های قابل حکاکی استفاده می کنند که قطعات آن ها را مشخص می کند. هنگامی که ظاهر لوگوی خود را جلا دادید، آماده خواهید بود که برند جواهرات خود را به نمایش بگذارید.

5/5 - (1 امتیاز)
, ,
نوشتهٔ پیشین
بررسی تاریخچه برند جگوار
نوشتهٔ بعدی
بررسی تاریخچه برند ردبول

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.