چرا به کلیپ های تبلیغاتی برای محصولات و خدمات خود نیاز داریم

چرا به کلیپ های تبلیغاتی برای محصولات و خدمات خود نیاز داریم

کلیپ های تبلیغاتی : مردم عاشق تماشای ویدیو هستند، آن ها برای دیدن ویدیو به سراغ شبکه های اجتماعی، وب سایت ها، یوتیوب و… می روند. این شوق ویدیویی دقیقا چیزی است که شما می توانید آن را تبدیل به یک ابزار اصلی برای بازاریابی کنید و در بازار کار شکوفا شوید.

کلیپ های تبلیغاتی
کلیپ های تبلیغاتی

ویدیوهای تبلیغاتی چیست و چرا به آن نیاز دارید؟

برای برخی از بازاریابان، ویدیو های تبلیغاتی ممکن است خیلی گسترده به نظر برسند. اما در واقع، ویدیوهای تبلیغاتی اساساً ویدیوهای تجاری هستند که برای تبلیغ محصولات یا خدمات به مشتریان احتمالی ایجاد می شوند.

هر ویدیویی که هدف آن معرفی برند شما به مشتریان جدید باشد، یک ویدیوی تبلیغاتی است.

یک ویدیوی تبلیغاتی جذاب می‌ تواند داستانی را بیان کند و مکالمه را به اشخاص مورد نظر برساند تا تبلیغات کمتر مزاحم شود.

در اینجا برخی از انواع ویدیوهای تبلیغاتی وجود دارد:

  • ویدیو های توضیح دهنده
  • ویدیو های نمایشی محصول
  • ویدیو های رویداد
  • ویدیو های پرسش و پاسخ
  • ویدیو های گواهی
  • تبلیغات ویدیویی
  • و غیره

حال با هم برسی می کنیم که چرا به تبلیغات ویدیویی نیاز داریم؟

دلیل اصلی که قبل تر هم به آن اشاره کردیم این است که کاربران روز به روز بیشتر به سمت اینترنت روی می آورند و وابسته به ویدیو های آنلاین می شوند. بنابر این با ایجاد یک ویدیوی تبلیغاتی خیره کننده، می توانید توجه آن ها را سریعتر نسبت به خود جلب کنید.

در مقایسه با آگهی ‌ها، مقاله‌ ها یا پوستر های مبتنی بر متن، ویدیو های تبلیغاتی به شما امکان می ‌دهند محصولی را که ارائه می ‌دهید به شیوه‌ ای جذاب بگویید و همچنین نشان دهید.

مشتریان احتمالی و جدید شما می توانند محصول را از زوایای مختلف ببینند و به آن ها کمک می کند تا تصور بهتری از محصول شما داشته باشند و نسبت به خرید و استفاده از محصول اقدام کنند.

نکته ی دیگری که درمورد ویدیو های تبلیغاتی وجود دارد این است که معرفی ویژگی های محصولات را برای شما آسان تر می کند و نشان می دهد که چگونه آن ها در واقع مشکلات مشتریان احتمالی شما را حل می کنند و زندگی آن ها را آسان تر می کنند.

ویدیو های تبلیغاتی توسط چه ابزاری ایجاد می شوند؟

بسیاری از نرم افزار ها هستند که برای ساخت تبلیغات ویدیویی به کار می روند. در زیر چند ابزار وجود دارد که اگر می‌ خواهید خودتان ویدیوی تبلیغاتی خود را تولید کنید، می ‌توانید از آن ها استفاده کنید:

  • Final Cut Pro

این برنامه، یک ابزار ویرایش ویدیوی محبوب است که ساختن فیلم ‌ها و داستان‌ هایی با ظاهر حرفه ‌ای را در حال حرکت برای شما آسان ‌تر می ‌کند.

این برنامه تقریبا هر چیزی که یک ویرایش ویدیو لازم دارد نظیر: ابزار های برش، همگام سازی و.. را دارد.

از دیگر ویژگی های آن می توان به فیلتر ها، موشن گرافیک، جلوه های ویژه و غیره اشاره کرد.

  • پاوتون

این ابزار به شما امکان می‌دهد کاراکتر های متحرک بسازید، لوازم جانبی، پوشش‌ ها و موارد دیگر را اضافه کنید.  چه برای انیمیشن‌ های دو بعدی یا سه بعدی.

  • PremiumBeat

این برنامه به شما امکان اضافه کردن صدای خود در پس زمینه را می دهد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که صدای مورد نظر خود را بخرید و آزادانه از آن برای هر پروژه دیگری بدون نگرانی در مورد حق نسخه برداری استفاده کنید.

  • ویدیوهای Pexels

اگر تجهیزات یا منابع کافی برای گرفتن یک فیلم یا کلیپ خاص ندارید، به احتمال زیاد آن را در این برنامه پیدا خواهید کرد.

در این برنامه، می توانید کلیپ های ویدئویی D یا 4K  را دانلود کنید و از همه آن ها به صورت رایگان برای پروژه های خود استفاده کنید.

نکته پایانی

همانطور که می دانید، ویدیوهای تبلیغاتی فقط مربوط به تبلیغات محصولات شما برای مشتریان دائمی نیستند و می تواند مشتریان احتمالی را برای خرید محصولات تشویق کنند.

ویدیوی تبلیغاتی، یک رسانه عالی برای به اشتراک گذاشتن داستان های خود و تعامل با مشتریان احتمالی در کوتاه ترین زمان است.

چند نکته زیر را قبل از اقدام به ویدیوی تبلیغاتی در نظر بگیرید:

– کلیپ باید کوتاه و پربار باقی بماند. نقطه شیرین برای یک ویدیوی تبلیغاتی 2 دقیقه است. اگر آنقدر طولانی بماند، به احتمال زیاد بینندگان ویدیو خسته خواهند شد.

– یک داستان بگویید. مشتریان احتمالی شما حتی به آنچه می فروشید اهمیت نمی دهند. آن ها به این اهمیت می دهند که محصول شما چگونه برای آن ها سودمند است.

بنابر این، می توانید یک ویدیوی تبلیغاتی مبتنی بر داستان ایجاد کنید تا به آن ها نشان دهید که چگونه محصولات شما می توانند به آن ها کمک کنند.

– از لحن مناسب در ویدیو استفاده کنید. مطمئن شوید که می دانید با چه کسی صحبت می کنید. تحقیقات عمیقی در مورد مشتریان جدید یا مشتریان دائمی هدف خود انجام دهید تا لحن مناسبی را تنظیم کنید.

این یک راهنمای کلی در مورد ویدیوهای تبلیغاتی بود. اگر به نظر شما ایجاد ویدیو های حرفه ای برای رشد کسب و کارتان بسیار مفید است، هر زمان که قصد داشتیند می توانید آن را به ما بسپارید.

هنر برتر می تواند به شما در تولید یک ویدیوی تبلیغاتی با تبدیل بازدهی بالا کمک کند.

5/5 - (1 امتیاز)
, , , ,
نوشتهٔ پیشین
ترفندهای عکاسی از غذاها و نوشیدنی ها برای تبلیغات کافه و رستوران
نوشتهٔ بعدی
طراحی لوگوی ساخت و ساز و اهمیت آن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.