معرفی مناطق و خیابان های مناسب برای اجاره بیلبورد در اصفهان

فضاهای داخلی شهرموقعیت های مناسب برای تبلیغات محیطی و اجرای کمپین های تبلیغاتی را دارند.

و اکثر صاحبان برند بیشتر در مناطق مهم و پر تردد شهر اصفهان که در تیر رس گردشگران  و شهروندان اصفهان می باشد مایل به اجاره بیلبورد هستند. رودخانه زاینده رود شهر اصفهان را به دو نیمه شمالی و جنوبی تقسیم کرده است در شهر اصفهان بر خلاف تهران مناطق جنوبی جزو مناطق اعیان‌نشینی بوده و مناطق شمالی را بافت های قدیمی و سنتی و فرهنگی اصفهان تشکیل می دهد و کلیه آثار تاریخی و تردد گردشگران در نیمه شمالی شهر اصفهان می باشد. یکی از مناطق مهم و مناسب برای اجاره بیلبورد تبلیغاتی حاشیه رودخانه زاینده رود می باشد  و بیشتر گردشگران حول این محور به سمت شمال در حال تردد هستند.  ارتباط بین قسمت های شمالی و جنوبی شهر از طریق پل های میسر می گردد که این پل ها در زمان قدیم که هنوز وسایل نقلیه زیادی نبودند تنها سی و سه پل و پل خواجو بودند ولی با ورود وسایل نقلیه این دو پل تبدیل به پل هایی برای عبور عابران پیاده تبدیل شدند و پل های جدیدی برای عبور وسایل نقلیه با استحکام بیشتر بنا گردید. این پل ها به ترتیب عبارتند از  پل بزرگمهر  پل فردوسی ، پل آذر ، پل فلزی  که بیشترین حجم عبور و مرور وسایل نقلیه را شامل میگردد و در واقع می توان گفت این پل ها یکی از بهترین مناطق شهر اصفهان برای  برای انجام تبلیغات محیطی در اصفهان هستند.

  • مناطق مهم داخل شهر اصفهان برای انجام تبلیغات محیطی

همانطور که گفته شد رودخانه زاینده رود شهر اصفهان را به دو نیمه شمالی و جنوبی تقسیم کرده است.

مناطق مناسب جهت انجام تبلیغات محیطی در شمال اصفهان  عبارتند از : میدان انقلاب – چهارباغ پایین – میدان بزرگمهر – خیابان بزرگمهر – میدان احمد آباد – خیابان احمد آباد – چهارراه تختی – چهارراه نور باران – خیابان جی – خیابان آتشگاه – چهاراره فلسطین – خیابان مشتاق اول – سه راه آمادگاه – چهارراه تختی – خیابان سروش – خیابان پروین – سه راه شمس آبادی – میدان امام حسین

مناطق مناسب جهت انجام تبلیغات محیطی در جنوب اصفهان عبارتند از : چهارباغ بالا – چهارراه شیخ صدوق – خیابان شیخ صدوق – چهارراه آبشار – خیابان ارتش – میدان آزادی یا همان دروازه شیراز – خیابان هزار جریب – خیابان توحید – خیابان حکیم نظامی – سه راه حکیم نظامی – خیابان دانشگاه – خیابان آزادگان

  • اتوبان های شهری اصفهان برای انجام تبلیغات محیطی

اتوبان های اصفهان برخلاف دیگر مناطق شهر اصفهان از بیلبوردها و تابلو های تبلیغاتی کمتری برخوردار است و در مجموع در کل اتوبان های اصلی شهر اصفهان تعدادی بیلبورد سه وجهی و چند پل عابر پیاده بیشتر به چشم نمی خورد که کمتر از انگشتان یک دست می باشد و تنها ۱۴۰ پایه  لمپوست بنرهای تبلیغاتی در اتوبان های اصفهان وجود دارد که می تواند برای انجام تبلیغات محیطی مورد استفاده قرار گیرد.

مهمترین اتوبان های شهری اصفهان برای اجاره بیلبورد عبارتند از : اتوبان شهید صیاد شیرازی – اتوبان شهید خرازی – اتوبان شهید ردانی پور – اتوبان شهید بابایی

  • ورودی های شهر اصفهان برای اجاره بیلبورد

ورودی های شهر اصفهان هم می تواند به عنوان یکی از موقعیت های مناسب برای انجام  تبلیغات  محیطی در شهر اصفهان باشد که چند ورودی بشرح زیر می باشد:

۱-ورودی دروازه شیراز و منطقه هزار جریب  که تردد وسایل نقلیه و مسافران از سمت استان های  فارس و هرمزگان و بخش جنوبی کشور را پوشش می هد.

۲-ورودی  بلوار کاوه که مسیر تردد مسافران و گردشگران از سمت تهران و شاهین شهر و شهر های مرکزی می باشد و در شمال شهر اصفهان واقع شده است و به واسطه قرار گرفتن ترمینال اصلی مسافربری در بلوار کاوه این ورودی شهر یکی از شریان های اصلی تردد وسایل نقلیه در شهر اصفهان می باشد در این بلوار تعداد کمی بیلبورد و چندین پل عابر پیاده قرار دارد که هر کدام می تواند جایگاه مناسبی برای انجام تبلیغات محیطی باشد.

۳-ورودی خیابان جی  نیز از ورودی های اصلی شهر اصفهان می باشد که کلیه مسافرین که از سمت مشهد و یزد قسمت عزیمت به اصفهان را دارد می بایست از این قسمت از شهر وارد شهر اصفهان شوند. در این بلوار نیز چندین بیلبورد و پل عابر پیاده مناسب جهت تبلیغات محیطی وجود دارد موجود می باشد.

۴- ورودی خیابان امام خمینی نیز یکی از ورودی های اصلی شهر اصفهان می باشد که مسیر مسافران مرکزی ایران از سمت جاده کاشان و نطنز به سمت اصفهان را پوشش می دهد در این خیابان نیز چندین پل عابر پیاده برای تبلیغات محطیی وجود دارد که در مقایسه با خیابان جی و بلوار کاوه و منطقه هزار جریب از اهمیت کمتری برخوردار است.

 تعرفه اجاره بیلبورد در اصفهان

بیلبورد در اصفهان : از آنجایی که شهر های بزرگ ایران تقریبا از نظر مبلغ اجاره بیلبورد در جایگاه یکسانی قرار دارند ولی در بعضی از شهر ها تعرفه اجاره بیلبورد متناسب با آن شهر نیست

ولی بر خلاف شهر های دیگر ایران اصفهان به دلیل وجود صاحبین رسانه خوب دارای جایگاه مناسب و مدیریت شده  می باشد و تعرفه های اجاره بیلبورد به اعداد و ارقام منطقی نزدیک تر است.

مناطق گران شهر برای اجاره بیلورد حاشیه رودخانه و پل های آذر – پل فلزی – پل بزرگمهر و پل فردوسی می باشند با کمی دورتر شدن از رودخانه زاینده رود قیمت ها کمتر شده ولی باز هم در منطقه جنوبی رودخانه نسبت به شمال شهر با قیمت بیشتری مواجه خواهید شد.

 انواع سازه های تبلیغاتی در اصفهان

  • لمپوست بنر تبلیغاتی
  • بیلبوردهای تبلیغاتی
  • استندهای تبلیغاتی
  • تابلو تبلیغاتی پل های عابر پیاده
  • تابلوهای تبلیغاتی پل های سواره رو
  • استندهای سیمانی
  • استند ساعت
  • تبلیغات بدنه اتوبوس
  • تبلیغات محیطی در مجتمع های تجاری

تبلیغات در زنده رود، تبلیغات در اصفهان، گروه طراحی لوگو، ساینا، تبلیغات محیطی، طراحی لوگو در مشهد، طراحی لوگو در کیش، موشن گرافیک اصفهان، پخش آگهی استان اصفهان، پخش آگهی در شبکه اصفهان، پخش آگهی، گرافیک، گهی بازرگانی در شبکه اصفهان، یادگیری موشن گرافیک، نرم افزار های انیمیشن سازی،  موشن گرافی، نرم افزار های موشن گرافیک و انیمیشن، موشن گرافیک در تبلیغات و انیمیشن، فراخوان سالانه هنرهای شهری تهران

Rate this post
, , , , , , , , , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
اجاره بیلبورد در اصفهان
نوشتهٔ بعدی
بیلبورد میدان بزرگمهر اصفهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.