تابلوهای تبلیغاتی مسیر ورودی شهر اصفهان

ورودی های شهر اصفهان از هر چهار جهت به گونه ای است

که موقعیت مطلوبی برای انجام تبلیغات محیطی و اجاره بیلبورد تبلیغاتی در حاشیه جاده اصفهان را فراهم کرده است .
تابلوهای تبلیغاتی مسیر ورودی شهر اصفهان به دلیل عبور و مرور فراوانی که توسط گردشگران در این مسیرها صورت می گیرد دارای بازدهی مطلوبی می باشند لذا گرایش بسیاری از صاحبان برند ها را برای انجام تبلیغات محصولات خود در مسیرهای ورودی شهر اصفهان محصور نموده اند .

 

ورودی های مهم شهر اصفهان برای اجاره تابلوهای تبلیغاتی بدین شرح است :

  • ورودی خیابان جی از ورودی های اصلی شهر اصفهان می باشد و کلیه مسافرین که از سمت مشهد و یزد قصد عزیمت به اصفهان را دارند می بایست از این قسمت از شهر وارد شهر اصفهان شوند . در این بلوار چندین تابلو تبلیغاتی در مسیر ورودی اصفهان و پل عابر پیاده مناسب جهت تبلیغات در حاشیه جاده اصفهان وجود دارد .
  • ورودی دروازه شیراز و منطقه هزار جریب که تردد وسایل نقلیه و مسافران از سمت استان های فارس و هرمزگان و بخش جنوبی کشور را پوشش می دهد.
  • ورودی خیابان امام خمینی نیز یکی از ورودی های اصلی شهر اصفهان می باشد که مسیر مسافران مرکزی ایران از سمت جاده کاشان و نطنز به سمت اصفهان را پوشش می دهد . در این خیابان نیز چندین پل عابر پیاده برای تبلیغات در جاده شهر اصفهان وجود دارد که در مقایسه با خیابان جی و بلوار کاوه و منطقه هزار جریب از اهمیت کمتری برخوردار است.
  • ورودی بلوار کاوه که مسیر تردد مسافران و گردشگران از سمت تهران و شاهین شهر و شهر های مرکزی می باشد و در شمال شهر اصفهان واقع شده است و به واسطه قرار گرفتن ترمینال اصلی مسافربری در بلوار کاوه این ورودی شهر یکی از شریان های اصلی تردد وسایل نقلیه در شهر اصفهان می باشد در این بلوار تعداد کمی بیلبورد تبلیغاتی و چندین پل عابر پیاده قرار دارد که هر کدام می تواند جایگاه مناسبی برای اجاره بیلبورد تبلیغاتی در جاده ورودی شهر اصفهان باشد.

 

جهت استعلام قیمت ها و اجاره بیلبوردهای اصفهان از طریق شماره های زیر تماس بگیرید

Rate this post
, , , , , , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
مسابقه بین‌المللی تصویرسازی AOI 2016
نوشتهٔ بعدی
برندگان پوستر سی‌وچهارمین جشنواره‌ی تئاتر فجر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.