رستوران ایتالیایی نیوشا

طراحی ژورنال رستوران ایتالیایی نیوشا
توسط گروه طراحی ساینا

photo_2016-02-03_14-44-08

رستوران ایتالیایی نیوشا  واقع دراصفهان  خیابان توحید میانی  یادگاری از  بنیانگذار غذاهای ایتالیایی در اصفهان ، مرحوم نیوشا جهاندیده است  که در حال حاضر به مدیریت مهندس محمد رضا جهاندیده به فعالیت خود ادامه می دهد.

 

رستوران ایتالیایی نیوشا در سال 1390جز 50 رستوران برتر شناخته شده  و موفق به اخذ لوح تقدیر و تندیس گردید.

رستوران ایتالیایی نیوشا با محیطی آرام و صمیمی وبه سبک رستوران های ایتالیایی از نظر دکوراسیون داخلی و طبخ و سرویس غذا می باشد.

رستوران ایتالیایی نیوشا با غذاهای اصیل ایتالیایی از قبیل 58نوع پیش غذا ،اسپاگتی، استیک،پیتزا از تنوع بسیار بالای برخوردار می باشد ولازم به ذکر است آشپزخانه رستوران به صورت کاملا آشکار وبه صورت باز در دید مشتری می باشد.تمام غذاها در زمان حضور مشتری و با سفارش مهمان های عزیز تهیه و طبخ می گردد.

مدیریت رستوران بادیدی باز و ارائه غذاهای کاملا سالم و استفاده از مواد اولیه کاملا تازه و مرغوب  به سلامتی مهمان های عزیز ورضایت کامل آنها نظر دارد.

وسایل رفاه مشتری وجود اینترنت پر سرعت و نداشتن محدودیت زمانی خواص برای مهمانهای عزیز در زمان استفاده ازسالن رستوران می باشد،تمامی غذاهای رستوران با سرویس به درب منزل مشتری در تمام وقت روز ارسال میگردد.

رستوران ایتالیایی نیوشا با حضور در سومین جشنواره غذا تصمیم دارد به عنوان اولین رستوران ایتالیایی اصفهان گوشه ای از غذاهای ایتالیایی را برای بالابردن سطح اطلاع مردم عزیز شهر اصفهان ارائه نماید.

 

photo_2016-02-03_13-51-12

 

 

[ultimate_info_banner banner_desc=”جهت استعلام قیمت و اطلاعات بیشتر در خصوص ژورنال اختصاصی ساینا با شماره زیر تماس بگیرید

031-36633610
” button_text=”نمونه کارهای ما در کانال تلگرام” button_link=”url:https%3A%2F%2Ftelegram.me%2Fsayna_journal||target:%20_blank” info_effect=”fadeInLeft” ib3_effect=”ultb3-hover-6″ button_color=”#25cbed” button_text_color=”#f2f2f2″ ib3_background=”#1e75cc”]

Rate this post
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
بیلبورد تبلیغاتی سه راه حکیم نظامی اصفهان
نوشتهٔ بعدی
جشنواره زندگی بدون دخانیات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.