تبلیغات محیطی اصفهان و گرافیک محیطی

بیلبورد :

بیلبورد یا آگهی‌نما، به تابلوی بزرگی گفته می‌شود که فضای مناسبی برای نصب آگهی را در اختیار دولت، صنعتگران و عرضه کنندگان کالا می‌گذارد. و در اصل به هرفضای خارجی که امکان نصب آگهی بر آن باشد اطلاق می‌شود. اما امروزه، بیشتربه معنای تابلوهای بسیار بزرگ و نورپردازی شده‌است که بر پایه‌های بلندی قرار گرفته واز فواصل دور قابل دیده شدن هستند. امروزه آگهی‌نماها مجموعه‌ای از تصاویر بزرگ هستند.

عرشه پل :

نوعی تابلوی تبلیغاتی می باشد که بر روی پلهای عابر پیاده نصب می­گردد

استرابورد :

استرابورد عضوجدید در حوزه رسانه محیطی می باشد که برای اولین بار در کشور در شهر تهران رونمایی شد. این سازه که نوعی استند ایستاده تبلیغاتی است به عبارتی نسل جدید سازه های بادبانی و پرتابل های ایستاده قدیمی است که از چندین سال پیش توسط شهرداری ها جهت اکران های فرهنگی و اطلاع رسانی مورد استفاده قرار می گیرد.استرابورد سازه ای استکه نقایص و ایرادات نسل های قبلی خود را برطرف کرده و ایستایی خوبی در مقابل باددارد. ایستایی و شکل ظاهری استرابوردها بی شک یکی از مزیت های و ملاک های انتخابتوسط صاحبان کالا و شرکت های خدماتی میباشد.

یکی از مزیت ها و برتری های سازه هایاسترابورد این است که بواسطه ابعاد کوچک آن در فضاهایی که بیلبوردها و تابلوهای تبلیغاتی بزرگ همچون پل های عابر پیاده و پل های روگذر سواره رو وجود ندارد، قابل نصب هستند.

با توجه به زیاد شدن بیش از اندازه تعرفه اجاره بیلبوردهای تبلیغاتی در شهر های بزرگ همچون تهران – شیراز – مشهد و اصفهان ناخودآگاه مزیت ویژه ای برای اجاره استرابورد ها بوجود می آید و آن پایین بودن قیمت اجاره استرابوردها است.

مزیت دیگری که باعث برتری استرابوردها شده زاویه دید پایین و برابر با نگاه راننده است.

زیاد بودن تعداد این سازه ها در خیابان ها وتکرار طرح های تبلیغاتی در خیابان ها و محلات مختلف نیز از برتری های این نوع سازهها میباشد.

ابعاد استرابورد :

ابعاد اسمی این سازه ها ۳ متر × ۴ متر است ولی ابعادواقعی چاپ و نصب بنر در سازه های اجرا شده در سطح شهر تهران ۲٫۸۰ × ۳٫۸۰است ارتفاع این سازه ها از زمین حدود ۶ متر است .

اجزاء استرابورد :

استرابوردها نیزهمانند سایر سازه های تبلیغاتی از اجزاء مختلفی تشکیل شده است که اجزاء آن عبارتنداز :

فک بالا و پایین برای ثابت نگه داشته بنر

گیره های ثابت کننده بنر در سمت راست و چپ

ستون اصلی سازه که در وسط قرار دارد

پلیتو فوندانسیون کف

نردبانتردد پشت سازه

لمپوست بنر :

لمپوست بنر گونه ای جدید از سازههای تبلیغاتی است  که به دلیل مقاومـت و انعطـاف پذیری بـسیار عالی در مقابل تنـش های ناشـی از وزش بـاد ، می توان از آن در بسـیاری از محـیط هابهـره برد. طـراحی ایـن سـازه بگـونه ای اسـت که مـی تواند از پاره شـدن بنر در باد های شـدید جـلوگیری نماید.لمپوست بنر ضمـن افزایـش توجـه مخاطـبان، باعـث زیباـیی و جذابیـت بصـری نمـای شـهری مـی شود .فنـرهای بکـار رفتـه دربراکـت های نگـه دارنـده لمپوست بنر ،این امکان را فراهم میسازد که در هنگام وزیدنباد، بنر در مقابل تنش ناشی از آن انعطاف پذیر باشد و نیروی اعمال شده به بنر ازطریق فنر به فک متحرک منتقل شود و در نتیجه بنر تبلـیغاتی از آسیـب مصونبماند. با توقف وزش باد فک متحرک به حال اول باز میگردد . لمپوست بنر،به دلیل شکل ظاهری متفاوت عرف های رایج بصـری را شکسته و به خوبی جلب توجه مینماید . لمپوست بنر ها می توانند در هر معبری استفاده شوند . حجم کم وانعطاف پذیری لمپوست بنرباعـث کارایــی مناسب آن شده است . توصیه ای که می توان به کسانی قصد تبلیغات از طریق لمپوست بنر رادارند نمود این اسـت که حتما تواتـر و تکرار پذیری آن را مد نظر داشته باشند . طبق تجربه این شرکت و نظر سنجی های انجام شده 5 عدد لمپوست بنر تاثیرغیر قابل قیاسی با بیلبورد دارد .

[ultimate_ctation ctaction_background=”#7cc13c” ctaction_background_hover=”#28c916″ text_font_size=”21″]

جهت کسب اطلاعات از نحوه واگذاری تابلوهای تبلیغاتی و تعرفه های اجاره بیلبوردهای اصفهان با شماره زیر تماس بگیرید

03136633610

[/ultimate_ctation]
Rate this post
, , , , , , , , , , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
تصاویر وکتور پوستر و کارت ویزیت
نوشتهٔ بعدی
ليست تابلوهاو پل هاي عابر پياده اصفهان – par 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.