اطلاع رسانی صحیح به مخاطبان ?

اهمیت تبلیغات امروزه به ضرورت تبلیغاتی تبدیل شده! حداقل یکبار در طول زندگی خود با این جمله مواجه شده اید؛ تبلیغات هزینه نیست، سرمایه گذاری است. آیا به خاطر دارید برند های موفقی همچون؛ نایک، پپسی، نسکافه، سامسونگ (و…) حتی برای مدتی کوتاه دست از تبلیغات بردارند؟ این وظیفه شماست تا با اطلاع رسانی از رویدادها، کالا یا خدمات خود، افرادی که به آنها نیاز دارند را باخبر سازید. مشتریان هرچقدر هم که وفادار باشند، زندگی معمول و روزمره اجازه نمیدهد همیشه، خودجوش، در جریان کار یا رویدادهای شما باشند.

 

 

 


  ✔️  درک ساده از اهمیت تبلیغات

یکی از دلایلی که بزرگترین برند های جهانی با وجود به زانو در آوردن بازار همچنان دست از تبلیغات نمی کشند ماندگاری در ذهن مخاطب است. این وظیفه شماست که همواره همراه مشتریانتان باشید. کالا، خدمات  رویدادها و تغییرات، جدیدتان را به مخاطبان معرفی، یادآوری کنید. پیشرفت برند شما با تبلیغات یا به عبارتی اطلاع رسانی صحیح، رابطه مستقیم دارد. منطقی نیست بعد از موفقیت انتظار داشته باشید مشتریان و مخاطبان به دنبال شما باشند. ماندگارترین نام ها هم در صورتی که تکرار نشوند از ذهن فراموش خواهند شد.

متاستفانه عده زیادی تصور میکنند اهمیت تبلیغات به این معنا است که به محض آغاز روند تبلیغات، با سیل عظیم استقبال مخاطبان و سودهای آنچنانی مواجه میشوند! انجام تبلیغات راهی تخصصی و مستمر است! ادامه یافتن تبلیغات باعث میشود تا همواره در ذهن مخاطب باشید، حتی به عنوان انتخاب دوم!!! ممکن است بسیاری مخاطبان، انتخاب های خرید یا رفع نیازشان را قبل از حضور شما در بازار، داشته باشند، استمرار تبلیغات باعث میشود تا همیشه گزینه دوم انتخاب آنها در رفع نیازهایشان باشید، به مرور زمان، تبدیل به تنها و اولین گزینه خواهید شد.(اگر علاوه بر تبلیغات، دیگر الزامات یک برند محبوب مردمی را رعایت کنید)

 


 

 

 

هدفمند
هدفمند

اهمیت تبلیغات هدفمند در برقراری ارتباط با مخاطبان

ابتدا لازم است موقعیت فعلی عرضه و تقاضا در بازار هدف شناسایی شود! به عبارت ساده تر گام مهم در انجام تبلیغات و برندینگ ؛ شناخت کافی از محصول یا خدمات مورد تبلیغ است. آیا کالا یا خدمات برای اولین بار عرضه می شود؟ یا این که مشتریان و مخاطبان قبلا با آن آشنا هستند؟ کالای شما جزء کدام دسته از نیازهای افراد است؟ ضروری؟ تجملی؟ رنج سنی مخاطبان یا مشتریان شما در چه محدوده ای است؟

تمامی این موارد تعیین کننده نوع ارتباطی است که باید طی طراحی کمپین تبلیغات مورد استفاده قرار گیرد. همچنین لازم است تا رفتار سایر رقبای کاری شما بررسی شود! نقط قوت و ضعف رقبای کاری شما فرصت مناسبی در اختیارتان قرار می دهد تا بهترین استراتژی را انتخاب نمایید اما به خاطر داشته باشید هیچ گاه از راه ضربه زدن یا ایجاد خسارت رقابت نکنید!! چرا که هر عملی در مقابل عکس العملی در پی خواهد داشت.

 

telegram_logo-svg

آدرس کانال ما در تلگرام:

Rate this post
, , , , , , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
آغاز توزیع مجله 30 ساینا هنر برتر (شیرینی بهاری)
نوشتهٔ بعدی
آگهی نامه تبلیغاتی رسانه هنر برتر (عینک گوانجی GOVANJI)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.