مزایای تبلیغات محیطی و قیمت تبلیغات محیطی

تضمین دیده شدن

از آنجایی که تبلیغات محیطی در مکان های عمومی و در معرض دید قرار دارند، بنابر این توسط افراد زیادی دیده می شوند. بیننده حق انتخاب تدارد و در هر صورت تبلیغ را می بیند.

اما بسیاری از روش های تبلیغات ، بیننده حق انتخاب دارد. مثلا در تبلیغات تلویزیونی، بیننده با رسیدن به بخش آگهی های بازرگانی، می تواند کانال را عوض کند. ولی در تبلیغات محیطی، احتمال دیده شدن بسیار زیاد است.

امکان ارجاع به تیلیغات دیگر

از تبلیغات محیطی می توان به عنوان یک مکمل عالی برای تبلیغات دیگر استفاده کرد. مثلا می توانید در تبلیغ محیطی از بینندگان بخواهید برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت شما مراجعه کنند و یا برای دریافت بروشور رایگان با شما تماس بگیرند. معمولا تبلیغات محیطی هنگامی بهترین بازده را دارد که با تبلیغات دیگری همراه شود.

امکان دیده شدن مکرر

تبلیغات محیطی معمولا مدت زمان زیادی در معرض دید هستند.

بر خلاف تبلیغات در تلویزیون و یا مجلات ، افرادی که از مکان های خاص بطور روزانه عبور می کنند، بارها تبلیغات شما را خواهند دید و احتمال خرید آنان افزایش خواهد یافت. بسیاری از خریداران، زمانی خرید می کنند که تبلیغی را بارها دیده باشند.

بازار هدف انتخابی

در تبلیغات محیطی امکان این وجود دارد که بازار هدف را انتخاب کنید. مثلا با خرید فضایی برای تبلیغات محیطی در نمایشکاه کتاب، می توانید براحتی پیام خود را به علاقه مندان کتاب برسانید.

اگر مخاطبان شما بازار ی ها هستند با تبلیغات مناسب در بازار می توانید به آنان دسترسی پیدا کنید. البته مسلما در تمامی موارد نمی توان هدف را بع این سادگی انتخاب کرد.

1400140834originalimage

چگونه تبلیغات محیطی را موثرتر کنیم؟

* مکان مناسبی بیابید

با صرف وقت کافی و انجام تحقیقات، مکانی مناسب برای تبلیغات محیطی خود بیابید. مهم ترین عانل در موفقیت تبلیغات، انتخاب مکتن مناسب ایت تا اولا افراد زیادی تبلیغ را ببینند و ثانیا به موضوع تبلیغ علاقه مند باشند.

* متن کوتاهی انتخاب کنید

حداکثر از پنچ تا هفت کلمه استفاده کنید. نوشته را به اندازه کافی بزرگ بنویسید تا براحتی خوانده شود. زمینه ای ساده و با رنگی متضاد انتخاب میند تا خواندن متن آسان تر شود. بقیه فضا را با عکس هایی که مزایای محصول یا خدماتتان را نشان می دهند پر کنید.

* نحوه تماس را مشخص کنید

روش تماس و تهیه محصول را بطور مشخص قید کنید. مثلا بنویسید: قابل تهیه از کتاب فروشی های تهران. و یا آدرس وب سایت یا شماره تماس رابا حروف بسیار بزرگ درج کنید. تبلیغاتب که بازدید کنندگان را به محصول علاقه مند کند و سپس روش تهیه محصول را ارائه ندهد، بازده بسیار کمی خواهد داشت.

نمونه طراحی لوگو

نمونه طراحی ست اداری

درخواست ثبت برند

Rate this post
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
تبلیغات هدفمند
نوشتهٔ بعدی
بیلبورد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.