بروشور | طراحی | چاپ بروشور

بروشور شامل مجموعه ای اطلاعات (عنوان های اصلی) در مورد یک محصول (خدمات) یا حتی یک مکان است و یا اعلام یک تخفیف یا فروش ویژه است، به صورتی که اطلاعات و مفهوم خود را به صورت سریع به مشتری انتقال دهد، چاپ بروشور به عنوان یک سرفصلی برای ارائه خدمات یا محصولات شما به مشتری به شمار می رود، بروشور تبلیغاتی بسیار موثر و در دسترس تر از چاپ در یک مجله یا کاتالوگ تبلیغاتی می باشد.

بروشور ها از بخش بندی منظم و خلاصه تری نسبت به کاتالوگ ها تشکیل شده اند و از بروشور تبایغاتی به عنوان بازاریابی مستقیم جهت ترویج کسب و کار یاد می شود. نوع دیگر بروشور ها بصورت راهنما می باشند و جنبه راهنمایی یک هتل یا یک فروشگاه یا مجموعه فرهنگی تاریخی ورزشی را دارند.
نکاتی که جهت طراحی و چاپ بروشور حرفه ای رعایت شود : کیفیت طراحی، رنگ جذاب و خلاقانه که بطور موثر تاثیر گذار باشد ،استفاده از کاغذ با دوام بروشور نقش بسزای حفظ آن توسط مخاطب وجود دارد، چاپ افست در تیراژ و قیمت مقرون بصرفه در موفقیت و استمرار ارائه خدمات و سفارش شما تاثیر دارد ، علاوه بر موارد ذکر شده موفقیت طرح بازاریابی شما در مورد زمان توزیع و همچنین نحوه توزیع ، و همچنین بسته بندی بروشور بسیار مهم می باشد .

بروشور فراویزیت

photo_2017-04-27_09-14-25

photo_2017-04-27_09-14-33

اهمیت چاپ بروشور به عنوان یک ابزار بازاریابی

اهمیت چاپ بروشورو کاتالوگ به عنوان یک ابزار بازاریابی امروزه، بسیاری از صاحبان مشاغل این اشتباه را مرتکب می شوند که بازاریابی چاپی را به نفع بازاریابی دیجیتال رها می کنند. بروشورها نقش مهمی در رونق کسب و کار شما ایفا می کنند و به مشتریان شما مشاوره می دهند. ارتباط بین یک سازمان و مخاطبان هدف آن را به طور موثر ایجاد می کند.
در جنگ دیجیتال و چاپ، داشتن یک استراتژی بازاریابی یکپارچه برای مشاغل مهم است.

پس چرا خدمات چاپ بروشور یک ابزار بازاریابی مهم است؟
  • بازاریابی موثر: بروشور چاپ شده همراه با روزنامه یا مجلات به خوبی جواب می دهد. این یکی از راه های افزایش دید و بازاریابی شرکت شما است. همچنین به دستیابی به مخاطب هدف کمک می کند. بروشور شما حاوی اطلاعات خاصی درباره شرکت و محصولات شما بدون فضای مشترک است.
  • دسترسی آسان: طرح بروشور چاپی قابل خواندن و دسترسی آسان است. در رفتار انسان مشاهده شده است که مردم/مشتریان اغلب تمایل دارند در تاریخ آینده به بروشورها مراجعه کنند. به عنوان مثال منوی رستوران، بروشورهای گردشگری، بروشورهای جواهرات را در نظر بگیرید. همه آنها نسبت به تبلیغات دیجیتال شانس بیشتری برای تبدیل دارند.
  • ایجاد توجه: از سوی دیگر، بروشورها یا کتابچه‌ها می‌توانند کاملاً بر روی کسب‌وکار و پیشنهادات آن تمرکز کنند و در نتیجه توجه همه مشتریان بالقوه‌ای را که آنها را مطالعه می‌کنند به خود جلب کنند. با این حال، نکته کلیدی این است که محتوا را هم جالب و هم آموزنده کنید، از آن با تصاویر مناسب پشتیبانی کنید، و شامل فراخوانی برای اقدام باشد.
  • برندسازی ثابت کسب و کار: در بازاریابی گفته می‌شود که «خارج از دید، دور از ذهن است». درست به اندازه کافی! اطلاعات دیجیتال فقط برای چند دقیقه است. سرعت مرور صفحات بیش از 3 ثانیه در هر صفحه نیست. این آمار برای بیان اینکه توجه مورد نظر برای مدت زمان محدودی مشخص است. در مقایسه با محتوای یک ایمیل یا وب سایت، دسترسی و خواندن آن آسان است.
  • مقرون به صرفه: بروشورها در مقایسه با سایر انواع تبلیغات، می توانند مقدار قابل توجهی پول برای صاحبان شرکت صرفه جویی کنند. چاپ تعداد زیادی بروشور به شما این امکان را می دهد که تعداد انگشت شماری از موارد اضافی را در اختیار داشته باشید که می توان از آنها برای توزیع در آینده استفاده کرد. کیفیت و چاپ معمولاً بادوام است که بعد از مدت زمان مشخصی بروشور را خوب نگه می دارد.

تلفن پذيرش آگهي:۶۱۰ ۳۳ ۳۶۶-۰۳۱

نمونه طراحی لوگو

نمونه طراحی ست اداری

درخواست ثبت برند

 

5/5 - (1 امتیاز)
نوشتهٔ پیشین
عکاسی صنعتی و تبلیغاتی چیست؟
نوشتهٔ بعدی
لزوم ساخت وب سایت چیست ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.