مجله تبلیغاتی و ماهیانه

به طور کلی تبلیغات دارای سه اثر متفاوت هستند:

  •     ایجاد نیازمندی یا احتیاج
  •     بالا بردن میزان فروش (در اثر ایجاد نیازمندی یا احتیاج)
  •     کمک به بزرگتر شدن واحدهای تولیدی و خدماتی

تبلیغات در صورتی که به صورت مکرر و هدفمند باشد باعث ایجاد میل به خرید یا استفاده از خدمات قابل ارائه می شود. حتی گاهی افراد آنقدر در معرض تبلیغات خاصی قرار می گیرند که تلاش میکنند سطح زندگی و درآمدی خود را بالا ببرند.

نتیجه مسلم تبلیغات موثر، ازدیاد فروش و ارائه خدمات بیشتر به مخاطبین می باشد. و این امر خود باعث بزرگتر شدن موسسات تولیدی و بازرگانی (خدماتی) می گردد که برای اداره امور خود به متخصصین نیاز دارند. (مثال بارز سطح درآمدی کارمندی با تحصیلات متوسطه در قسمت فروش یا بازرگانی سازمان و کارمندی با تحصیلات و تخصص مرتبط)

تبلیغات (توجه شود تبلیغات موثر) باعث ایجاد رغبت به داشتن اشیا یا خدمات می گردد، و این امر در بالا بردن سطح زندگی تأثیر بسزایی دارد. مردم بجای پس انداز سرمایه، بخش زیادی از آن را صرف زندگی راحتتر می کنند (اثر تبلیغات در فرهنگ و آداب و رسوم)

تبلیغات بر اساس هدف به سه دسته تقسیم می شود:

  •     تبلیغات اطلاعی: که اصولأ در مراحل اولیه تولید و ورود به بازار به کار میرود، و هدف شناخت تقاضای اولیه است.
  •     تبلیغات ترغیب کننده: این نوع تبلیغ زمانی کاربرد دارد که هدف از تبلیغات و اطلاع رسانی مقایسه باشد بین عملکرد دو یا چندکالا (رقابت موثر نام دیگر این تبلیغ است)
  •     تبلیغات یادآوری: مصرف کننده را وادار به تفکر در مورد کالا یا خدمات می نماید، به نوعی ایجاد تصویر ذهنی ثابت در ذهن مخاطب

photo_2017-08-03_13-57-20

photo_2017-08-03_13-59-22

photo_2017-08-03_14-00-28

photo_2017-08-03_13-59-41

پرتیراژترین پر بازدیدترین مجله تبلیغاتی

تیراژ آگهی نامه هنر برتر  به طور متوسط  ۱۵هزار نسخه است که در برخی مقاطع سال، همچون نوروز در تیراژهای بالاتری به چاپ می رسد. براساس تحقیقاتی که از سوی گروه  هنر برتر  به عمل آمده، در هر خانه، دفتر یا شرکت گیرنده این آگهی نامه، ۴ نفر آن را ورق می‌زنند و مشاهده می کنند. بنابراین، و براساس تعداد آدرس های هدف، می توان گفت  هنر برتر   حدود ۶۰ هزار نفر مخاطب دارد.

آگهی نامه ساینا (رسانه هنر برتر) کاملا رایگان و بدون هیچ گونه هزینه ای توزیع می شود و صرفا برای کسانی که ثبت اشتراک کرده اند فقط هزینه پیک  دريافت مي گردد

شركت تبليغاتي رسانه هنر برتر (ساينا)

طراحی و چاپ ژونال تبلیغاتی  (هنربرتر)

توزیع و پخش مجله ۱۵۰۰۰ جلدی در اصفهان

تلفن پذيرش آگهي:۶۱۰ ۳۳ ۳۶۶-۰۳۱

Rate this post
, , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
افزایش تاثیر لوگو
نوشتهٔ بعدی
عکاسی صنعتی- تبلیغاتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.