تبلیغات محیطی در اصفهان و اطراف اصفهان

طراحی بیلبورد: امروز با توجه به ماشینی شدن شهرها مردم زمان قابل توجهی را صرف حمل و نقل های بین شهری می کنید.از مترو ,تاکسی,اتوبوس تا پیاده روی های بلند مدت.این فاز بستر مناسبی را برای امر تبلیغات فراهم می کنید.

چرا که هر المان مورد نیازی که تبلیغات نیاز دارد را در خود گنجانده است.فرض کنید نام تجاری شما در یکی از بزرگ راه های پر تردد  قرار دارد.هزاران نفر در عرض چند ساعت نا م شما را می بینند.

بیلبورد

برای اینکه بتوانید ذهن مخاطب را درگیر نام تجاریتان بکنید.نیاز است تا طراحی خلاقانه و گیرا در ذهن وی نقش ببندد.این طرح می تواند یک تصویر,نوشته ,تایپوگراف یا هر چیزی باشد.ممکن است بیننده با سرعت بالایی از تبلیغ شما گذر کند یا برای چند دقیقه در میان شلوغی خیره به طرح شما شود.

باید بتواند ذهن مخاطب را به فکر وادارید تا اگر بعد از گذشت چندروز یا ساعت اگر در فروشگاهی نام تجاری شما را دید یا حس خوبی داشته باشد و تبلیغ شهری شما موثر واقع شود.

خدمات طراحی عکس بیلبورد:

در هنربرتر ابتدا حوضه ی فعالیت شما را مورد بررسی قرار می دهیم.سپس مفهومی که می خواهید در ذهن بیننده نقش ببندد را برای ما توضیح می دهید.از همین نقطه کار تیم طراحی هنربرتر آغاز می شود.ابتدا تصویر مد نظر شما را در صدر قرار می دهیم.

سپس المان هایی که مارابین ایده نزدیک میکند را  طراحی میکنیم.حال می توانیم با خلاقیت و تجربه ی خود این دو بخش را به هم ارتباط دهیم.تصویری ساده.

صریح,گویا و خلاق برازنده ی نام تجاری شما خوهد شد.این تصویر باید همه پسند باشد.یعنی از هر قشری,سطح فکری و علمی از جمعی باید بتواند این تصویر را درک کند و احساس وی را برانگیخته کند.

تصویر جذاب می تواند با یک کار پارتیزانی (تبلیغات محیطی)پاسخی مثبت به کسب و کار شما در کمتر از چند روز بدهند.

billboard

طراحی بیلبورد

طراحی بیلبورد یکی از حساس ترین بخش های تبلیغاتی است چرا که هر پیکسل از طرح شما تبدیل به ابعاد بزرگی می شود و این موضوع میتواند بعد از چاپ برای شما دردسر ساز شود.پس تیمی که برای طراحی  بیلبورد خود انتخاب می کنید باید مجرب و خلاق باشد تا بتواند طرح شما را به بهترین شکل ممکن طراحی و اجرا کند.

بیلبورد ها در سایز های مختلف و حالت های مختلفی ( افقی یا عمودی ) طراحی میگردند. این سایز ها تاثیرات مختلفی در چشم مخاطب شما دارد . در طراحی بیلبورد های افقی لازم است تا طرح شما یکپارچه  و یک دست باشد چرا که اگر فاصله المان های شما از هم زیاد باشند ، باعث سردرگمی مخاطب میگردد.

نقطه های فشار بصری در بیلبورد ها باشد شناسایی شود و  برنامه ریزی شوند تا Data در زمانی کم و موثر در ذهن مخاطب جای گیرد . این نقاط معمولا در یک سوم بالایی و پایین بیلبورد سمت چپ هستند .

ذهن و چشم انسان برای درک یک طرح ، مسیری از پیش تعیین شده را طی میکند که با شناخت این مسیر میتوانیم دام های گرافیکی در ذهن مخاطب قرار دهیم و تاثیر بیلبورد را در ذهن وی چند برابر کنیم.

طراحی ست اداری

 

Rate this post
, , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
طراحی وبسایت
نوشتهٔ بعدی
آگهی نامه تبلیغاتی رسانه هنربرتر(مجله35)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.