مکان بیلبورد، افزایش فروش

آیا می خواهید یک کمپین تبلیغات بیلبوردموفقی داشته باشید که حجم فروشتان را بالا ببرید؟ خب اجازه دهید رازی را به شما بگویم که هر بیلبورد را به یک ماشین پولساز تبدیل می کند. این را این است: شما باید مکان عالی را برای آن انتخاب کنید.

بیلبورد از گذشته تا کنون، شکلی فوق العاده و موثر از تبلیغات محیطی بوده است وتقریبا 62 درصدکسب و کارها از بیلبورد در تبلیغات خود استفاده می کنند. مخاطبانی که بیشتر در معرض دید آن قرار می گیرند معمولا افراد 18 تا 35 ساله هستند، اما متاسفانه بیلبورد توسط بسیاری از کسب وکارها نادیده گرفته می شود.

درحقیقت بیلبورد ها می توانند بسیار سودآور باشند، اما برای رسیدن به این بازده باید به برخی فاکتورها توجه کرد، مهمتربن آنها موقعیت و مکانی است که در هنگام انتخاب تابلو تبلیغاتی ایده آل خود انتخاب می کنید.

فاکتورهایی که باید در بیلبورد در نظر گرفت عبارتند از:

  • قابلیت دید

مهمترین اولویت در تصمیم گیری شما برای انتخاب مکان آن، قابلیت دید افراد در فضایی که بیلبورد قرار گرفته است باشد. اگر دید محدودی داشته باشد این امر تاثیر بسیار زیادی بر روی فروش شما خواهد گذاشت.

اطمینان حاصل کنید که مردم به راحتی می توانند بیلبورد را در مدت زمان کوتاهی ببینند و به سادگی در ترافیک قابل دیدن است.

مطمن شوید که شاخ و برگ درختان و یا ساختمان های بلند و … در مقابل آن نباشد.

  • میزان رفت و آمد در محل

آمار درست است که کاملا دقیق نیست اما میزان رفت و آمد هر منطقه ای تقریبا مشخص است پس بهتر است با توجه به پروفایل های ترافیکی موجود در حمل و نقل هر منطقه بیلبوردری را انتخاب کنید که بیشترین ترافیک و رفت و آمد را داشته باشد.

بیلبورد در اصفهان

  • ویژگی افراد

درک مخاطبین خود بخش بسیار مهمی در بازاریابی است. همه مشتری ایده آل برای کسب و کار نیستند و بسیار مهم است که مخاطب شما فورا به پیام درست شما دست پیدا کنند  بدین منظور رویکرد سیستماتیک برای شناسایی مشتری ایده آل را به شما معرفی می کنیم:  زمانی که مشغول تعریف مخاطبان و مشتریان خود هستید آنها را از نظر جمعیت شناختی (سن، جنسیت، تحصیلات، وضعیت درآمدی و محل زندگی و….) نیز تعریف و شناسایی کنید.

به عنوان مثال اگر فروشگاه آنلاین مد روز لباس برای بزرگسالان دارید بیلبورد در نزدیکی دانشگاه ها، موسسه های زبان و آموزشی بسیار موثر است.

  • توجه به ساکنین و افرادی که در آن منطقه حضور دارند

اگرمنطقه جغرافیایی تابلو تبلیغاتی شما در یک تجاری است، احتمالا ترافیک آن خیابان هم شامل کارمندان همان منطقه است و اگر محیط مسکونی است ترافیک مجموعه ای ساکنین آن منطقه  است پس در صورتی که چنین مکانی را انتخاب کردید بهتر است که مشتریانتان در میان چنین مخاطبانی باشد.

  • در نزدیکی محل فعالیت شما

بهتر است که فاصله بیلبورد از مکان شما حداقل 70 کیلومتر باشد، تا در صورت تصمیم گیری آنی برای خرید، فاصله ی زیاد آنها را پشیمان نکند و بتوانند در همان لحظه به سراغ شما آیند.

  • ساعات شلوغی ترافیک

آمار نشان می دهد از هر 10 نفر 7 نفر در هنگام ترافیک به رسانه های تبلیغات محیطی جاده ها توجه می کنند پس خیابان ها و اتوبان های خیلی شلوغ و طولانی خیلی خیلی موثر تر از اتوبان های خلوت هستند.

 

اینها نکاتی هستند ما در سمت مشاور تبلیغاتی و مجری تبلیغات محیطی در اصفهان به آنها توجه می کنیم و تمام تلاش خود را برای فروش بیشتر شما انجام می دهیم البته این تنها یکی از فاکتورهای مهم در بیلبورد و تابلو های تبلیغاتی است.

بیلبورد-رسانه هنر برتر

Rate this post
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
خلق یک تبلیغ
نوشتهٔ بعدی
ده پیشنهاد برای بازاریابی محتوا چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.