بیلبورد های تبلیغاتی

بیلبوردهای تبلیغاتی به تابلوی بزرگی گفته می شود که برای تبلیغات در سطح شهر از آن استفاده می شود و یک رسانه و ابزار برای اطلاع رسانیست و یک نوع ابزار تبلیغاتی است که به صورتی جذاب نوع فعالیت شما، شرکت و کسب و کارتان را در قالب تصویر نشان می دهد.

طبق تحقیقات انجام شده شما روزانه تعداد زیادی تبلیغات میبینید که تنها چندتای آن ها در خاطر شما می ماند که تبلیغات محیطی یا بیلبورد نام دارند. بیشتر بیلبورد ها در اتوبان ها و بزرگراه ها قراردارند البته می توان آها را سطح شهر هم دید، بیلبورد سازه های بزرگی هستند که معمولا در مناطق برترافیک و پر رفت و آمد شهر قرار دارد.

آیا می خواهید یک کمپین تبلیغات بیلبورد موفقی داشته باشید که حجم فروشتان را بالا ببرید؟ خب اجازه دهید رازی را به شما بگویم که هر بیلبورد را به یک ماشین پول ساز تبدیل می کند. این را این است: شما باید مکان عالی را برای آن انتخاب کنید.

بیلبورد ساینا دیزاین
بیلبورد ساینا دیزاین

بیلبورد از گذشته تا کنون، شکلی فوق العاده و موثر از تبلیغات محیطی بوده است وتقریبا ۶۲ درصد کسب و کارها از بیلبورد در تبلیغات خود استفاده می کنند. مخاطبانی که بیشتر در معرض دید آن قرار می گیرند معمولا افراد ۱۸ تا ۳۵ ساله هستند، اما متاسفانه بیلبورد توسط بسیاری از کسب وکارها نادیده گرفته می شود.

بیلبورد، تابلو های بزرگ که برای جلب توجه رانندگان و عابران پیاده در اطراف مناطق ترافیکی قرار گرفته اند، می باشد. در گذشته بیلبورد به صورت پوسترهای بزرگ بر روی ساختمان های بلند و به صورت عکسی بر روی کاغذهای معمولی بود با پیشرفت صنعت چاپ به شکل امروزی می بینیم.

برخلاف دیگر رسانه ها، بیلبورد از نظر مردم جز تبلیغات مزاحم نیست و روح و روان افراد را عذاب نمی دهد (همانند پیام های مکرر شبکه های اجتماعی و یا رادیو و تلویزیون)، تقریبا ۶۳% مردم نظرشان این است که این نوع تبلیغات، جز مزاحم های مطلوب زندگیشان به شمار می آید.

بیلبورد در اصفهان

همه ما با تبلیغات بیرون خانه روبرو می شویم و به تبلیغات اطرافمون توجه می کنیم، به نظرشما به این نوع تبلیغات محیطی  توجه نمی شود؟ زمانیکه از آنها صحبت می کنیم، تنها منظورمان، تبلیغات روی اتوبوس و پمپ های گاز و بنزین و ….نیست، بلکه در حال حاضر، منظورمان فقط و فقط بیلبورد است.

شما را نمی دانم اما من حداقل روزانه ۴۵ دقیقه تا دو ساعت در خیابان ها و بزرگراه ها و پشت چراغ قرمز منتظر می مانم و مطالب روی آنها خیلی توجه مرا جذب می کند، تا حدی که تقریبا می دانم کدام بیلبورد در کجای شهر است و چه زمانی برداشته می آید.

حدس می زنم که تقریبا اکثر شما هم همینطور باشید چراکه، مدت زمان زیادی را در طول زندگی در فضای بیرون از خانه سپری می کنیم و حداقل نگاهی اجمالی بر آنها  می اندازیم البته با دیدگاه های متفاوت!!

نمونه طراحی لوگو

نمونه طراحی ست اداری

درخواست ثبت برند

بیلبورد ساینا دیزاین
بیلبورد ساینا دیزاین

بهترین روش برای داشتن بیلبوردی اثرگذار، کمک گرفتن از متخصصین باتجربه در این زمینه است و ما به عنوان مجری تبلیغات محیطی می توانیم شما را در زمینه تبیلغات همراهی کنیم .

Rate this post
, , , , , , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
مدیریت شبکه های اجتماعی
نوشتهٔ بعدی
طراحی بسته بندی محصولات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.