کار چاپ را به ساینا دیزاین بسپارید

مطالب

کار چاپ را به ساینا دیزاین بسپارید

با به وجود آمدن انواع تکنولوژی، همه ی ما به نحوی تحت تاثیر چاپ و تبلیغات قرار می گیریم و همان طور که در مباحث قبلی توضیح داده شد داشتن تبلیغات برای هر برندی نیاز است. بدون تبلیغات نمی توان برند خود را در بین مردم نشان داد و حتی کسانی که در حرفه ی خود معروفند نیاز است که در تبلیغات دیده شوند و تبلیغات باعث می شود که برند شما همیشه به چشم آید.

به همین دلیل نیاز به انواع تبلیغات ضروری است که همین موضوع باعث پیشرفت و متنوع شدن صنعت چاپ و محصولات چاپی می شود. چاپ به عنوان یک فرایند صنعتی است که بخش مهمی از نشر و فعالیت های اداری را شامل می شود.

خدمات چاپی و تبلیغات شما باید طوری طراحی و چاپ شود که هم معرف کسب و کار شما باشد و هم توجه مشتری را جلب کند و پیام مورد نظر شما را برساند. با وجود اینکه امروزه بسیاری از افراد در شبکه های مجازی مشغول به تبلیغات هستند اما با این حال اگر یک تبلیغات چاپی خوب انجام شود می تواند مثل گذشته اثرگذار باشد.

با پیشرفت مواد اولیه چاپی، باعث شد انواع خدمات چاپی و تبلیغاتی از جمله کارت ویزیت، بروشو، کاتالوگ و بنرهای تبلیغاتی با بهترین و مناسب ترین کیفیت و قیمت چاپ شود. چاپ انواع گوناگونی دارد که متداول ترین نوع آن چاپ بر روی کاغذ است.

طراحی یکی از مراحل اولیه برای به وجود آوردن یک اثر چاپی است و طراح باید در این زمینه دانش کافی داشته باشند به همین دلیل، طراحان گرافیک ساینا دیزاین با مراحل چاپ آشناییت لازم را دارند چون طراحی و چاپ مکمل هم هستند.

در این مجموعه، طراحان گرافیک ساینا دیزاین اول خواسته و هدف های شما را مورد بررسی قرار می‌دهند و سپس با مهارت و خلاقیت خود، طراحی متناسب با خواسته و نیازهای مشتریان‌ را ارائه می دهند.

شما می توانید کار چاپی خود را به ساینا دیزاین بسپارید به این دلیل که تیم طراحی و چاپ کانون و آگهی تبلیغاتی ساینا دیزاین با سالها تجربه و استفاده از بروز ترین روش های تبليغاتی، آماده ارائه مشاوره و خدمات، طراحی حرفه ای و خلاقانه، از همان اول (ایده و طراحی) تا انتهای آن (چاپ ) به متقاضیان است و یکی از بزرگترین مرکز تخصصی طراحی و چاپ ست اداری یا اوراق اداری( کارت ویزیت، سربرگ و پاکت )، بروشور، کاتالوگ، پوستر، بنرهای تبلیغاتی و …. می باشد.

مواردی در چاپ بروشور و کاتالوگ باید رعایت شود که توجه مصرف کننده را بیشتر به خود جلب کند:

1- تصمیم بگیرید چه متن هایی را می خواهید در بروشور خود قرار دهید و از طریق آن چه پیامی را می خواهید برسانید.

2-بهترین و با کیفیت ترین تصاویر شما باید انتخاب شود که مفهوم کسب و کارتان را برساند.

3- مخاطبان را جذب کند و آن ها ترغیب به خواندن بروشور کند.

کانون تبلیغات و آگهی ساینا دیزاین با داشتن سابقه ی حرفه ای در کار چاپ و تبلیغات، آماده دریافت کلیه سفارشات چاپی از شما می باشد.

نمونه طراحی لوگو

نمونه طراحی ست اداری

درخواست ثبت برند

photo_2017-12-18_11-28-26

photo_2017-12-18_11-28-22

5/5 - (1 امتیاز)
, , , , , , , , , , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
طراحی بسته بندی محصولات
نوشتهٔ بعدی
نحوه تنظیم پیام تبلیغاتی در رسانه های چاپی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.