طراحی کاتالوگ حرفه ای

طراحی کاتالوگ حرفه ای

طراحی کاتالوگ قسمت مهمی از طرح های بازاریابی بسیاری از شرکت ها هستند و یکی از قوی ترین ابزارهای بازاریابی برای دریافت اطلاعات در مورد محصولات و خدمات هستند.

بسیاری از مخاطبان دید خوبی نسبت به کاتالوگ ندارند و امکان دارد بعد از یک بار مطالعه یا حتی نگاه کردن جزیی آن را در سطل زباله بیاندازند. طراحی کاتالوگ حرفه ای می تواند در موفقیت کسب و کار شما تاثیر بسیاری داشته باشد، به این دلیل که طراحی کاتالوگ حرفه ای اعتبار شما در برابر مشتری خواهد بود.

بخصوص اگر کاتالوگ های ایجاد شده ظاهر ضعیف و خسته کننده ای داشته باشند اما با طراحی کاتالوگ حرفه ای ضمن تغییر مخاطبان کاتالوگ خود و هدفمند کردن آنها، کاتالوگ خود را تبدیل به یک ابزار جذب مشتری خواهید نمود.

نکاتی که باید برای کاتالوگ حرفه ای در نظر گرفت:

طراحی کاتالوگ برای مخاطبان خاص

عملکرد کاتالوگ به چگونگی فروش آن بستگی دارد. در طراحی کاتالوگ حرفه ای باید درخواست مشتری مورد نظر خود را در نظر بگیرید اگر هدف شما یک مخاطب جوان باشد، آن را به طور قابل توجهی متفاوت از یک کاتالوگ برای افراد مسن تر خواهد کرد و اگر مخاطبان چندگانه را هدف قرار داده اید، باید طراحی کاتالوگ خود را مطابقت با سبک و خواسته های مخاطبان خود در نظر بگیرید.

اندازه و جنس کاتالوگ

فضایی را باید برای تصاویر اصلی محصولات در نظر گرفت. هنگام طراحی کاتالوگ باید مطمئن باشید که به اندازه کافی بزرگ باشد تا بتواند تمام محصولات را در خود جای دهد و مهم ترین و اصلی ترین محصولات به صورتی در کاتالوگ باشد که بیشتر مشخص باشد.

علاوه بر این باید در انتخاب نوع کاغذ، دقت و توجه بیشتری داشته باشید.

زمانی که کیفیت کاغذ بالاتر باشد مخاطبان توجه دقیق تری نسبت به کیفیت تصویر و محصولات می کنند. مهم ترین بخش در تهیه و طراحی کاتالوگ استفاده از سیستم چاپ حرفه ای می باشد همان طور که در مقاله های قبل گفته شد کانون تبلیغات و آگهی رسانه هنر برتر با داشتن سابقه ی حرفه ای در کار چاپ و تبلیغات، آماده دریافت کلیه سفارشات چاپی از شما می باشد و شما می توانید کار چاپی خود را به رسانه هنر برتر بسپارید.

استفاده از تصاویر با کیفیت بالا

تصاویر محصولات و خدمات شما همیشه مرکز توجه کاتالوگ است و باید از تصاویری در طراحی کاتالوگ استفاده کنید که از بالاترین کیفیت تصویری بهره مند باشد به دلیل اینکه با کیفیت بودن تصاویر، محصولات خود را جذاب تر و فروش را بیشتر می کند.

اطمینان حاصل کنید که تمام تصاویر شما با نور مناسب گرفته شده و برای چاپ مناسب است.

تیم طراحی کانون تبلیغاتی رسانه هنر برتر، با داشتن طراحان حرفه ای و خلاقانه ،برای مشاوره در زمینه تبلیغات و طراحی در کنار شما خواهند بود ، تا بتوانید به بهترین نحو محصولات و خدمات خود را به مشتریان معرفی کنید و فروش خود را افزایش دهید.

نمونه طراحی لوگو

نمونه طراحی ست اداری

درخواست ثبت برند

 

طراحی کاتالوگ حرفه ای
طراحی کاتالوگ حرفه ای
Rate this post
, , , , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
شعار تبلیغاتی
نوشتهٔ بعدی
چرا باید یک لوگو را دوباره طراحی کرد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.