قیمت طراحی کاتالوگ

قیمت طراحی کاتالوگ

برای آشنایی با قیمت طراحی کاتالوگ : شما با طراحی کاتالوگ به معرفی خدمات و محصولات خود می پردازید. شما با داشتن کاتالوگ می توانید از بازاریابی محتوایی برای محصولات خود استفاده کنید.همچنین، برای ایجاد یک تصور در بازار، یک شرکت نیاز به دریافت یک کاتالوگ، کاربر پسند و چشم نواز است. قالب های قالب بندی کاتالوگ در انواع مختلف و سبک ها استفاده می شود و دارای چندین کاربرد هستند.

ایجاد یک طراحی کاتالوگ یکی از اولین گام هایی است که شرکت باید قبل از انتشار یک محصول یا برند در بازار ارائه دهد و هدف از طراحی کاتالوگ معرفی شرکت، معرفی محصول و معرفی خدمات قابل ارائه به مشتریان است برای این امر بهتر است طراحی کاتالوگ را به متخصصین طراحی واگذار کنید تا به بهترین شکل شما را راهنمایی نمایند.

کانون تبلیغاتی رسانه هنر برتر با داشتن متخصصین طراحی و دانش آموختگان گرافیک، به صورت اصولی و کاملا حرفه ای کاتالوگ شما را مطابق با خواستتان طراحی می کند و به شما در این راه مشاوره می دهد. رسانه هنر برتر تاکنون افتخار طراحی کاتالوگ تبلیغاتی ، طراحی کاتالوگ صنعتی ، طراحی کاتالوگ شرکتی ، طراحی کاتالوگ فروشگاهی ، طراحی کاتالوگ تجاری و … با طراحی خاص و خلاقانه را برای شرکت ها و برند های بسیاری داشته است. نمونه طراحی کاتالوگ رستوران ، طراحی کاتالوگ شرکت ها را می توانید در نمونه کارهای ما در ببینید.

در ادامه مختصری در مورد طراحی کاتالوگ و طراحی بروشور بدانید :
تعداد صفحات طراحی کاتالوگ و طراحی بروشور میتوانند مضربی از عدد ۴ باشند. برای مثال کاتالوگ ۴ صفحه ای (یک برگه آ۳ که از وسط خط تا خورده است)، کاتالوگ ۸ صفحه ای، کاتالوگ۱۶صفحه ای، کاتالوگ ۲۴صفحه ای، کاتالوگ ۳۲ صفحه ای و کاتالوگ ۴۰ صفحه ای.
کاتالوگ در ابعاد و اندازه های مختلف طراحی می شود که معمولا ابعاد رایج و استاندارد در طراحی کاتالوگ، کاتالوگ آ۴ یا رحلی (۲۱ در ۲۸ سانتیمتر) افقی یا عمودی
کاتالوگ آ۴ + یا رحلی بزرگ (۲۴ در ۳۴ سانتیمتر) افقی یا عمودی، کاتالوگ مربع (۲۳ در ۲۳ سانتیمتر)، کاتالوگ آ۵ یا رقعی (۱۵ در۲۱ سانتیمتر) افقی یا عمودی
کاتالوگ وزیری (۱۷ در ۲۴ سانتیمتر) عمودی میباشد که این ابعاد با توجه به کاغذهای رایج در بازار کمترین مقدار پرتی کاغذ را دارند.
کانون آگهی رسانه هنر برتر با داشتن نیروهای متخصص و طراحان مسلط و با تجربه تاکنون کاتالوگ های محصولات مختلف را به چاپ رسانده است و هر روز به تجربیات خود و اعضای تیمش اضافه می کند.

می توانید طراحی کاتالوگ خود را به همراه طراحی وب سایت تان را برای افزایش فروش به ما بسپارید و برای مشاوره در زمینه تبلیغات و طراحی در کنار شما خواهیم بود ، تا بتوانید به بهترین نحو محصولات و خدمات خود را به مشتریان معرفی کنید و فروش خود را افزایش دهید.

قیمت طراحی کاتالوگ متفاوت است و به نوع سفارش و هزینه ای که شرکت می خواهد صرف کند، بستگی دارد و علاوه بر قیمت طراحی کاتالوگ هزینه چاپ کاتالوگ نیز جداگانه است. هر یک از این کاغذها با توجه به قیمت های متفاوتی که دارند، مقاومت و کیفیت متفاوتی نیز دارا هستند. در واقع شاید بتوان گفت که نیمی از هزینه چاپ مربوط به همین کاغذی است که استفاده می شود.
البته قیمت کاتالوگ های سفارش داده شده به عوامل دیگری نیز همچون فوری بودن و یا نبودن، نوع چاپ دیجیتال یا افست و … نیز بستگی دارد و برای استعلام قیمت می توانید با شماره زیر تماس بگیرید:

09124184600

نمونه کارها:

طراحی کاتالوگ در اصفهان

طراحی کاتالوگ در تهران

 

قیمت طراحی کاتالوگ در اصفهان
قیمت طراحی کاتالوگ در اصفهان
5/5 - (1 امتیاز)
, , , , , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
طراحی ست اداری در اصفهان و کارت ویزیت
نوشتهٔ بعدی
طراحی لوگو در کانادا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.