مجله تبلیغاتی لوکس

مجله
مجله تبلیغاتی لوکس هنربرتر در سال 1387 تاسیس شده است و این افتخار را دارد که با بهترین برند ها و شرکت ها همکاری داشته است. هنربرتر به عنوان یکی از برترین آژانس های تبلیغاتی فول سرویس ایران درشهر اصفهان مشغول به فعالیت است. این آژانس کلیه خدمات تبلیغاتی شامل اجرای تبلیغات محیطی، سفارش بیلبورد تبلیغاتی، مجله تبلیغاتی لوکس، طراحی کاتالوگ، طراحی بروشور، طراحی لوگو، طراحی وب سایت و بهینه سازی سایت را ارائه می دهد. اگر قصد گسترش حرفه ی خود را دارید و می خواهید مردم شما را بیشتر بشناسند تبلیغات بهترین و موثر ترین راه است. مجله تبلیغاتی لوکس یکی از روش های تبلیغاتی موثر است و تنها مربوط به برندهای لوکس نمی شود. رسانه هنر برتر ارائه دهنده مشاوره تبلیغاتی برای شماست و در وهله ی اول در مورد اینکه چه نوع تبلیغاتی مناسب شغل شما است مشاوره می دهد. این شرکت تبلیغاتی هر 2 ماه یک بار مجله تبلیغاتی هنر برتر را به چاپ می رساند. چاپ مجله تبلیغاتی رسانه هنربرتر به تیراژ ۱۵٫۰۰۰ جلد راهی موثر جهت تبلیغ برند شماست.
مجله ما با کیفیت و چاپ بسیار بالا و تیراژ 15.000 هزار جلد واقعی به چاپ می رسد که در حال حاضر پرتیراژترین و پربازدیدترین مجله تبلیغاتی در اصفهان است و در اکثر مناطق شهر،مغازه ها، منازل مسکونی، ادارات و مطب پزشکان به صورت رایگان توزیع می شود و علاوه بر آن به صورت کلیپ و تیز تبلیغاتی در اختیار مردم قرار می گیرد. به این معنی است که تبلیغاتی که شما انجام می دهید هم به صورت چاپی در مجله تبلیغاتی لوکس هنربرتر چاپ می شود هم به صورت مجازی می توانید آن را در اختیار داشته باشید. یکی از تفاوت بزرگ مجله تبلیغاتی لوکس هنربرتر با دیگر مجله تبلیغاتی اصفهان علاوه بر تیراژ بالا، کیفیت و چاپ بالای آن است که با دیگر مجلات در اصفهان تفاوت بسیاری دارد. مجلات جزو مطبوعات و تبلیغات چاپی به حساب می آیند و به عنوان رسانه های مکتوب در کسب و کار همیشه مورد توجه بوده و تبلیغات چابی یکی از قدیمی ترین تبلیغات و محرک اصلی در فروش است. مصرف کنندگان امکان دارد بعد از مدتی از تبلیغات دیجیتالی خسته شوند و به تبلیغات چاپی رو آورند اینجاست که تبلیغات چاپی می تواند جایگاه ویژه ای داشته باشد و در ذهن مصرف کننده با توجه به احساس لمس کردن و کیفیت آن تاثیر به سزایی بگذارد مزایای مجله تخصصی این است که موضوع آن هدفمند است و چون عنوان مجله خاص است به گروه های خاصی اهمیت بیشتری نسبت به مجله تبلیغات عمومی می دهد و حتی کسانی در حرفه ی خود معروفند نیاز است که در تبلیغات دیده شوند و تبلیغات باعث می شود که برند شما همیشه به چشم آید و اینکه کجا و به چه صورت تبلیغ شود از موضوع بسیار مهمی است و شما می توانید با اعتماد به تیم تبلیغاتی رسانه هنربرتر تفاوت را حساب کنید و رسانه هنر برتر تبلیغات در زمینه های دیگر مانند اجاره بیلبوردها و اسکرولینگ لایت باکس در سطح شهر و عواضی آزادراهها بین راهی که در مبحث قبلی صحبت شد و هم چنین طراحی و چاپ بروشور، طراحی و چاپ کاتالوگ، ثبت برند و هم چنین طراحی لوگو نیز انجام می دهد.
موضوعی که برای شرکت ما در اولویت است رضایت مشتریان و کیفیت بالای تبلیغات است به همین دلیل است می کوشیم بهترین خدمات را به مشتریان ارائه دهیم.

مجله تبلیغاتی لوکس
مجله تبلیغاتی لوکس
Rate this post
, , , , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
چگونه یک لوگو منحصر به فرد طراحی کنیم؟
نوشتهٔ بعدی
طراحی کاتالوگ در اصفهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.