طراحی لوگو

آیا تا به حال یک نام تجاری بزرگ بدون لوگو دیده اید؟ نه به همین دلیل است که لوگو تاثیر زیادی بر مشتریان خواهد گذاشت که برند شما را درک کنند. بنابراین طبیعتا، شما به یک لوگوی موثر نیازدارید، لوگوها معرف شرکت شما می باشند که می توانند در تبلیغات، وب سایت ها، کارت ویزیت، فروشگاه ها، بسته بندی و مکاتبات تجاری ظاهر شوند. افراد با لوگوی شما آشنا خواهند شد و بیشتر آن ها را می بینند و در زمانی که به محصولات و خدمات شما نیاز دارند آن را به یاد می آورند. به همین دلیل طراحی لوگو بسیار مهم است.

در واقع لوگو نشاندهدنه هویت و شخصیت برند شماست

لوگو خوب نیز مرکزی از هر استراتژی بازاریابی است. رنگ ها، فونت ها، تصاویر و سایر عناصر موجود در لوگو باید در سایر موارد تبلیغاتی، مانند آگهی ها و وب سایت ها تکرار شود. چنین سازگاری و تکرار کمک می کند تا شرکت شما یک هویت منحصر به فرد را ایجاد کند.

لوگوی نایک را در نظر بگیرید که در طول 40 سال گذشته، این شرکت لوگوی خود را تا کنون تغییر نداده است. این شکل اولیه توسط 97 درصد جمعیت جهان به رسمیت شناخته شده است، که این نظریه را ثابت می کند که ساده ترین آرم ها اغلب بهترین هستند. ساده ترین طرح ها نیز به یاد ماندنی ترین و همه کاره ترین هستند زیرا آنها بدون توجه به اندازه و فرمت رنگ آنها به راحتی قابل شناسایی هستند.

اهمیت رنگ در طراحی لوگو

رنگ در لوگو نیز تاثیر زیادی دارد و تصادفی نیست که رنگ های مشابهی در برخی از بخش های شرکتی ظاهر می شوند.  رنگ های خنک در بخش هایی از جمله فناوری اطلاعات، بانک ها و حوزه های حقوقی دیده می شود. در مقابل، رنگ های گرم بیشتر در زنجیره های فست فود، ارائه دهندگان سرگرمی و شرکت های زیبایی استفاده می شود.

ما در اینجا چند نکته برای یک طراحی لوگو موفق برای شما بیان می کنیم:

1-مخاطب خود برای طراحی لوگو شناسایی کنید

اولین چیزی که باید در نظر داشته باشید این است که درک خوبی از کسب و کار شرکت، محصولات، مشتریان و رقبا داشته باشید و بدانید که بازار هدف مشتریان چه کسانی هستند و آن ها چه لوگویی می خواهند.

2- احراز هویت

اگر از لوگوهای دیگر برای طراحی لوگو جدید الهام می گیرید نباید شبیه به آن باشد بلکه لوگویی که طراحی می کنید باید یک هویت جدید داشته باشد. می توانید برای طراحی لوگو از تایپوگرافی و آیکون استفاده کنید.

3-با مشتری خود همکاری کنید

بسیاری از مشتریان در حالحاضر ایده هایی درباره آنچه که دنبال آن هستند، دارند. انعطاف پذیر باشید، به ایدههای آن ها گوش دهید، به آنها توصیه کنید، و راه حل هایی را ارائه دهید تا بازخورد رابه حداکثر برسانید. این تعادل از گوش دادن به آنچه مشتری می خواهد باعث طراحی یکلوگوموفق می شود.

4-همیشه با یک اتود دستی شروع کنید

قبل از  اینکه طرح  خود را در کامپیوتر انجام دهید، با اتود دستی شروعکنید مهم نیست که آن را کامل روی کاغذ انجام دهید فقط گام به گام پیش بروید و ایدههای خود را بر روی کاغذ قرار دهید. اتود دستی روش بسیار سریعتری برای تولید ایده هایاولیه است.

5 دریافت نظرات از دیگران

قبل از نمایش طراحی لوگو به مشتری، سعی کنید نظرات دوستان یا طراحان دیگر را بپرسید. شما مدت زمان زیادی را صرف کار بر روی لوگو کرده اید و نظرات خارج از آن می تواند بسیار مفید باشد.

6-استفادهاز موکاپ برای نشان دادن کار مشتری

در این مرحله طراح آماده ارسال کار خود به مشتری است. موکاپ یک قالب پیش نمایش است که به مشتریان یک پیش نمایش واقعی از کار نهایی نشان می دهد. بهتر است طراحی خود را در بهترین نور ممکن نمایش دهد تا مشری جذب شود.

اگر به دنبال بهترین شرکت تبلیغاتی در اصفهان هستید ما به شما رسانه هنر برتر را معرفی می کنیم که تاکنونموفق به طراحی لوگو برای شرکت ها و صنف های مختلف شده است. دیگر نگران طراحی لوگو خود نباشید. هنر برتر طراحی لوگو اصفهان و دیگر کشورها را با استفاده از تیم خلاقانه خودبرای شما انجام می دهد.

پذیرش سفارش طراحی لوگو در تهران با رسانه هنر برتر.

طراحی لوگو
طراحی لوگو
Rate this post
, , , , , , , , , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
طراحی آرم در اصفهان
نوشتهٔ بعدی
عکاسی صنعتی در اصفهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.