ثبت برند و لوگو تجاری

ثبت برند و لوگو ، اولین قدم برای شروع فعالیت تجاری است . برند، علامتی اختصاری است که هر شرکت برای معرفی محصول و خدمات خود به آن نیاز دارد. ثبت برند و یا حفاظت از علائم تجاری مانع از سواستفاده رقبا و متقلبان و ارائه خدمات نامرغوب می شود. در تمامی کشورها، علائم تجاری ثبت و محافظت می شود . ثبت برند و لوگو تجاری باید برای شناخت کسب و کار در بازار جهانی و ملی انجام شود به همین دلیل راه های قانونی برای ثبت رسمی آن وجود دارد. خوشبختانه شرکت رسانه هنر برتر با سال ها سابقه درخشان در ثبت برندهای مختلف این مسیر را برای شما هموار کرده است. برای دریافت راهنمایی کامل و مشاوره رایگان با شماره 09124184600 تماس بگیرید.

از برند خود محافظت کنید، موفقیت خود را تضمین کنید!


نمونه مجوز های ثبت برند و  لوگو توسط  رسانه هنر برتر

( در کمترین زمان با بهترین قیمت )

ثبت برند دکتر ارسطو علیزاده
ثبت شرکت آلومهر
ثبت برند دکتر محمد رفیعی
ثبت برند گوانجی
ثبت برند دکتر عمرانی

طریقه ثبت برند تجاری مشهور:

در ثبت برند تجاری، شما یک سری از مراحل را به صورت اصولی، حرفه ای و درست انجام دهید که هر یک از این مراحل از اهمیت خاصی برخوردار هستند. ثبت حرفه ای و صحیح برند به شما کمک می کند تا تعداد زیادی از افراد، تمایل به همکاری با شما داشته باشند و در نتیجه پیشرفت چشمگیری خواهید داشت. شاید در نگاه اول، ثبت برند تجاری آسان باشد؛ ولی در این زمینه شما با چالش ها و پیچیدگی های منحصر به فردی روبرو هستید و ما در این مقاله قصد داریم که همه مراحل مورد نیاز برای ثبت برند را به شکل کاملا ساده و قابل فهم به شما آموزش دهیم.

شما برای ثبت برند تجاری مشهور خود می توانید با انجام چند مرحله ساده، به هدف خود برسید. در ادامه این مراحل را به شما توضیح خواهیم داد.

مراحل ثبت برند:

توجه داشته باشید که تمام مراحل زیر، باید به بهترین و حرفه ای ترین شکل ممکن انجام شوند تا بتوانید برند خود را گسترش داده و نتیجه فوق العاده ای کسب کنید.

  • مراجعه به یک مشاوره با تجربه و حرفه ای در زمینه ثبت برند:

اولین قدم در زمینه ثبت برند تجاری که از اهمیت خیلی بالایی برخوردار می باشد، داشتن یک مشاوره حرفه ای و متخصص می باشد. یک کارشناس حرفه ای و با تجربه به صورت کامل، شما را با نکات مختلفی چون: مراحل ثبت برند، مدت زمان مورد نیاز برای ثبت برند مورد نظر شما، مدارکی که برای ثبت برند به آن نیاز دارید، در انتخاب اسم یا لوگوی برند، هزینه های ثبت علامت تجاری و برند، آشنا می کند.

  • قبل از ثبت برند، باید استعلام آن را بگیرید:

توجه داشته باشید که در صورت تشابه برند مورد درخواست شما با سایر برندهای موجود در آن زمینه، درخواست شما برای ثبت برند تجاری رد می شود. پس برای این که مطمئن شوید برند مورد درخواست شما، با سایر برندهای موجود در زمینه ای که قصد ثبت آن را ندارید، تشابه ندارد و مثل آن ها نیست، به گرفتن استعلام نیاز دارید. پس از جدی نگرفتن این مرحله حتما خودداری نمایید.

 

  • در این مرحله باید تمامی مدارک مورد نیاز را که کارشناس به شما می گوید، تهیه کنید. مجوز فعالیت، کپی کارت ملی و شناسنامه از جمله مدارک مهم و مورد نیاز برای ثبت برند تجاری می باشند.
  • در قدم چهارم باید ابتدا در سامانه مرکز مالکیت ثبتنام کرده و سپس از دفترخانه اسناد رسمی، گواهی امضا بگیرید.
  • ثبت و تنظیم اظهارنامه برند، به شکل صحیح:

در مرحله پنجم، باید پس از ورود به سایت مرکز مالکیت معنوی، اظهارنامه برند خود را به شکل صحیح ثبت و تنظیم نمایید. به عبارتی دیگر باید اظهارنامه ثبت علامت تجاری خود را کامل کنید و مدارک تهیه شده برای ثبت برند تجاری خود را در سامانه آپلود کنید.

  • در این مرحله اظهارنامه شما به وسیله کارشناسان اداره علامت مورد بررسی قرار می گیرد؛ در صورتی که اظهارنامه برند شما مورد تایید قرار گیرد، پیامکی برای شما ارسال می شود. توجه داشته باشید که پس از تایید اظهارنامه برند تجاری، شما موظف هستید که هزینه دو نوبت از روزنامه رسمی را به موقع پرداخت نمایید.
  • در مرحله آخر نیز با مراجعه به اداره علامت می توانید، سند 10 ساله برند تجاری خود را دریافت نمایید.