طراحی قالب بروشور

یکی از اولین قدم ها در پروسه طراحی بروشور، طراحی کاتالوگ و طراحی بنر، طراحی قالب می باشد. در واقع قبل از شروع کار طراحی باید قالبی را برای کار مشخص کنیم. طراحی قالب بروشور می تواند بر حسب سلیقه فرد طراح یا کارفرما، نوع محصولاتی که قصد معرفی آنها را داریم، مشتریان هدف و موارد مشابه این ها باشد. در واقع قالب بروشور کالبد بروشور ما را مشخص می کند و طرحی اولیه برای طراحی بروشور محسوب می شود. در مرحله طراحی قالب بروشور ، داشتن خلاقیت می تواند بسیار کمک کننده باشد.

photo_2017-06-20_10-54-59

ما در مطلب انتخاب تصاویر در طراحی بروشور در مورد اهمیت عکس ها و تصاویر به کار رفته در بروشور و همچنین در مطلب تأثیر رنگها در طراحی کاتالوگ، به مفهوم رنگ های به کار رفته در طراحی کاتالوگ و طراحی بروشور اشاره کردیم و اهمیت انتخاب رنگ مناسب را یادآور شدیم. حال مسئله ای که مطرح است این است که چگونه این فاکتورها را با هم ادغام کنیم تا به آنچه که می خواهیم دست پیدا کنیم؟ طراحی قالب بروشور یعنی تصمیم گیری در مورد نحوه ادغام مطالب متنی و تصویری به بهینه ترین و جذاب ترین شکل ممکن.

بروشور تبلیغاتی

 

photo_2017-06-20_10-54-45

فاکتورهای تأثیرگذار در طراحی قالب بروشور

همانطور که در برخی دیگر از مقالات طراحی بروشور و طراحی کاتالوگ نیز اشاره شد، در طراحی سه هدف اصلی باید در نظر گرفته شود:
1. طراحی جذاب بروشور یا کاتالوگ با توجه به نوع محصول یا خدمات
2. درج کامل و مختصر و مفید مطالب به گونه ای که خسته کننده نباشند
3. درج اطلاعات تماس و راه های ارتباطی به صورت کاملاً مشخص و واضح
طراحی قالب بروشور ، باید در جهت رسیدن به این سه فاکتور مهم انجام گیرد. البته مواردی دیگری هم می تواند در این امر تأثیرگذار باشد. مثلاً شکل بروشور (که انواع آن در قسمت طراحی کاتالوگ و طراحی بروشور توضیح داده شد)، تعداد صفحات بروشور، نوع محصولات و …

photo_2017-06-20_10-54-55

Rate this post
, , , , , , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
آیا میخواهید یک بیلبورد تبلیغاتی بسازید؟
نوشتهٔ بعدی
طراحی بروشور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.