چگونه یک وبسایت بسازیم

چگونه یک وبسایت بسازیم

ما امروز در این مقاله چگونگی ساخت وبسایت را توضیح می دهیم و اولین چیزی که برای ساخت وب سایت باید انجام دهید این است که پلت فرم وب سایت خود را انتخاب کنید و یکی از اولویت های مهم، انتخاب پلت فرم مناسب است.

سه پلت فرم اصلی مدیریت محتوا از جمله وردپرس، دروپال و جوملا، وجود دارد که اکثر وب سایت های جهان در آن اجرا می شوند اما بیشتر افراد از پلت فرم وردپرس استفاده می کنند.

چرا از وردپرس استفاده می کنید؟

وردپرس یکی از سیستم عامل های متنوع وب سایت در اینترنت است. شما می توانید آن را به طور تقریبی در هر چیزی که نیاز دارید سفارشی کنید. این انعطاف پذیری و سهولت استفاده، دلایل آن است که تقریبا 60 درصد بازار را برای سیستم های مدیریت محتوا کنترل می کند.

مزایای ساخت وبسایت وردپرس:

1-کاربر پسند

پلت فرم وردپرس بسیار آسان است. یکی دیگر از موضوعات مهم در مورد وردپرس این است که می توان آن را به راحتی با پلاگین ها، سفارشی کرد که می تواند تا حد زیادی سایت شما را همان طور که می خواهید، ایجاد کند به عنوان مثال ممکن است فقط یک وب سایت ساده کسب و کار کوچک یا یک سایت پیچیده الکترونیکی با صدها محصول داشته باشید که وردپرس می تواند این کار را انجام دهد.

2-قدرتمند

وردپرس بسیار قدرتمند است و می تواند بسیاری از انواع سایت ها را اجرا کند. این یک پلت فرم قابل اعتماد برای بسیاری از شلوغ ترین وب سایت های جهان است که می تواند تقریبا هر چیزی را اداره کند.

3-ریسپانسیو

استفاده از گوشی های هوشمند و تبلت به سرعت در حال افزایش است، بنابراین وب سایت های تلفن همراه نیز اهمیت دارد به این معنی که سایت در رزولوشن های مختلف به هم نریزد. ریسپانسیو، ساده ترین راه دسترسی به کاربران را در چندین دستگاه فراهم می کند و یک تجربه کاربری یکپارچه را تضمین می کند. با وردپرس، اکثر تم ها به عنوان استاندارد برای موبایل قابل استفاده هستند.

4-رایگان بودن وردپرس

وردپرس رایگان است و همه کاری که باید انجام دهید این است که دامنه و هاست خود را خریداری کنید.

بعد از ایجاد وب سایت اگر می خواهید در بالاتر از رقابت خود ظاهر شوید، بهتر است سایت خود را سئو کنید. طراحی وب سایت و سئو کشوری توسط طراحان سایت کانون تبلیغاتی رسانه هنربرتر از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و رضایت کامل مشتریان بیانگر این موضوع است و شما می توانید با کمک تیم طراحان سایت کانون تبیلیغات رسانه هنر برتر بهترین طراحی سایت اصفهان و سئو کشوری را داشته باشید. هم چنین می توانید برای مشاهده نمونه کارهای ما به قسمت طراحی وب سایت مراجعه کنید.

 

وبسایت
وبسایت
Rate this post
, , , , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
بیلبورد اصفهان کانون تبلیغاتی رسانه هنربرتر مجری تبلیغات محیطی
نوشتهٔ بعدی
آیا آرام و لوگو اولین قدم برای معرفی برند است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.