طراحی لوگو و سربرگ و کارت ویزیت

طراحی لوگو و سربرگ

طراحی لوگو و سربرگ : هر تولیدکننده ی محصول یا ارایه دهنده ی خدمات جهت معرفی کسب و کار خود به طراحی لوگو و سربرگ جهت مکاتبات اداری و همچنین تبلیغات در بازار کار نیاز دارد.

هر تولیدکننده ی محصول یا ارایه دهنده ی خدمات، به منظور معرفی محصول یا خدمات و فروش بیشتر نیازمند تبلیغات است. در این میان، توجه به ساخت و گسترش برند از اهمیت ویژه ای جهت موفقیت بنگاه های اقتصادی در عرصه ی رقابت های بین المللی برخوردار است. با هدف معرفی این گونه راهبردها، گوگل به عنوان یکی از موفق ترین نام های تجاری دهه ی اخیر انتخاب شد تا مهم ترین راهبردهایی که در راستای تداوم نام تجاری اش از طریق طراحی لوگوهای مناسبتی به کار بسته، مورد بررسی قرار گیرد.  مهم ترین راهبردهای مورد استفاده گوگل شامل تکرار، ترقی هم راستای تحول تکنولوژی، توازن متن و تصویر، ارتباط تعاملی، پرداختن به مضامین متنوع، توجه به تفاوت های فرهنگی و جغرافیایی، بهره گرفتن از شهرت اشخاص برای پذیرش برند، برنامه تبلیغاتی یکپارچه، ایجاد حس نشاط با رویکرد طنزآمیز و جذابیت رنگی است.

میزان افزایش ارزش برند در ارتباط مستقیم با تبلیغات و هویت سازی برای برند است. در این میان اینترنت به ابزار مهم ارتباطی بدل شده که می توان از طریق آن با هزینه ای اندک و با پوشش جهانی به تبلیغ نام ونشان تجاری پرداخت. انتخاب راهبردهای مناسب سبب جلب نظر افزایش وفاداری مخاطب و در نتیجه پیروزی در رقابت های بین المللی خواهد شد.

شناسایی عوامل موثر بر اقزایش ارزش اقتصادی برندهای برتر جهانی از طریق تحلیل شیوه های تبلیغاتی آنها امکان پذیر است.در این میان گوگل به عنوان یکی از موفق ترین نام های تجاری دهه ی اخیر انتخاب شد.

رسانه های تبلیغات

هر تولید کننده ای به منظور معرفی محصول خود و فروش بیشتر نیاز به تبلیغات دارد و تبلیغات نیز برای انتقال پیام نیازمند رسانه است. هر رسانه ای تنها طیف خاصی از مخاطبان را تحت پوشش قرار می دهد. از این رو در بحث تبلیغات تنها سخن از یک نوع رسانه نیست بلکه هدف توجه به رسانه های گوناگونی است که تا حدودی مکمل یکدیگرند.

در تقسیم بندی کلی می توان رسانه ها یا کانال های تبلیغات را در چهار گروه:

رسانه های چاپی، رسانه های پخشی، تبلیغات محیطی و اینترنت تقسیم نمود

هدف از ساخت و گسترش برند

عامل نشانه شناختی محرکی است که هویت شرکت و شناخت پذیری محصول را تبلیغ می کند. برند فراتر از یک نام و نشان تجاری است.

به طور کلی برند شخصیت وجه تمایز و ذهنیتی است که در مورد یک کالا یا خدمات در ذهن مصرف کننده شکل گرفته و موجب شناخت پذیری و تمایز آن از کالا یا خدمات رقبا می گردد. هدف از ایجاد برند در وحله ی نخست جایگاه سازی و متمایز ساختن محصول از محصولات مشابه و در مرحله ی بعد ایجاد تعهد ایمان و سرسپردگی با خلق یک تصویر ذهنی آشنا و ثابت در ذهن مخاطبان است.

این تصویر ذهنی وفاداری مخاطب به برند و تداوم خرید یا مصرف را به دنبال خواهد داشت. تلاش برای ترویج یک برند هم چنین با هدف افزایش مشتریان وفادار صرفه جویی در زمان و هزینه های تبلیغات و در نهایت تولید ثروت و ارزش افزوده صورت می گیرد. اکنون برخلاف آنچه در گذشته مرسوم بود تلاش برای ساختن و گسترش برند جایگزین سایر شیوه های تبلیغ شده است.

منبع

نمونه طراحی لوگو

نمونه طراحی سربرگ

Rate this post
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
مینا یدالهی گریم تخصصی عروس
نوشتهٔ بعدی
چاپ کاتالوگ در اصفهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.