لوگو آرایشگاه زنانه و طراحی لوگو آرایشی

طراحی لوگو آرایشی

طراحی لوگو آرایشی جهت معرفی اسم و سالن آرایشگاه یا آریشگر مورد استفاده قرار میگیرد شما به عنوان یک آریشگر یا صاحب سالن های آریشی و زیبایی بهتر است آرم و لوگوی برای معرفی خود داشته باشید زیرا شغلی مثل آرایشگری و سالن های زیبایی در هر شهر زیاد است و هر کدام خدمات خود را ارائه میدهند شما برای ماندگاری در ذهن مشتریانتان و همچنین معرفی خدمات خاصی که در سالن خود ارائه میدهید در نهایت به این لوگو نیاز دارید همان طور که میدانید امروزه خیلی از آرایشگرها از اینستاگرام و شبکه های اجتماعی برای نمایش نمونه کارهای خود استفاده می کنند و برای اینکه این نمونه کارها برای دیگران قابل استفاده نباشد معمولا طراحی لوگو آرایشی خود را روی تصاویر اضافه می کنند.

ویژگی های طراحی لوگو آرایشی

یک لوگوی مناسب برای سالن زیبای و آرایشگاه لوگوی است که لطافت و زیبایی را در مرحله اول انتقال دهد ممکن است شما از نمادها و یا حروف فارسی و انگلیسی اسم خود و یا اسم منتخبی که برای سالن خود استفاده کرده باشید در طراحی لوگو استفاده کنید. ولی اینکه طراح شما چگونه این چیدمان و طراحی را برای شما انجام می دهد مرحله مهم کار شما است زیرا با لوگو خود می توانید خیلی در نگاه اول تاثیر گذار باشید پس در انتخاب طراح خود دقت کنید. سادگی و خوانایی نیز از دیگر ویژگی های هستند که لوگوی آرایشی باید داشته باشد.

لوگو سالن زیبایی

طراحی داخلی و برندینگ برای آرایشگاه و سالن های زیبایی

از موارد که خیلی از آرایشگرها ممکن است از اهمیت آن آگاه نباشند برندینگ و  طراحی داخلی برای سالن های آرایش است که خیلی اهمیت دارد که از رنگ بندی و نورپردازی مناسب استفاده شود و همچنین از کمترین فضا بیشترین استفاده برده شود تا بتوان خدمات بیشتری رابه مشتریان ارائه کرد.

لوگو آرایشگاه زنانه

برای اینکه طراحی لوگو و برندینگ و هم چنین طراحی داخلی سالن خود را با خیال راحت انجام دهید می توانید از مشاوره رسانه هنر برتر در این زمینه کمک بگیرید. رسانه هنر برتر سابقه طراحی لوگو در تهران و طراحی لوگو در اصفهان و سایر استان ها را داشته است و همچنین در زمینه برندینگ  و طراحی داخلی برای سالن های زیبای تجربه های دارد که می تواند برای شما مفید و باعث جذب و افزایش مشتری شود.

چگونه مشتریان را قبل از اینکه ملاقات خود را رزرو کنند ، از آرایشگاه خود بگویید ؟

ساده است ، لوگوی عالی را پیدا کنید که همه چیز را خلاصه کند . در واقع ، یک لوگوی موفق آرایشگاه به خوبی فعالیت شما را برای مشتریان توضیح می دهد .

تسلط بر طراحی لوگوی آرایشگاه بسیار مهم است . لوگو باید از هدف کلی سالن حمایت کرده و آن را تقویت کند . و به خوبی گویای تمام موارد باشد .

یک لوگوی آرایشگاه خوب چیست ؟

هنگام طراحی لوگو برای صنعت آرایش و زیبایی ، مهم است که به طور جدی در نظر بگیرید که مشتری شما چه کسی خواهد بود .

آیا مشتریان نه تنها به دنبال مدل مو، بلکه به دنبال خدمات  آرامش بخش به سالن می آیند ؟

آیا سالن شما مشتریان جسوری دارد که به دنبال رنگ های فانتزی و یا مدل موهای نیمه تراشیده هستند ؟

این ها سوالاتی است که باید قبل از طراحی لوگو از خود بپرسید .

لوگو آرایشی در چه جاهایی کاربرد دارد ؟

لوگو آرایشی در مکان های زیادی می تواند قرار بگیرد .

در  وب سایت مربوطه ، کارت ویزیت ، تی شرت و سایر سرمایه گذاری های تبلیغاتی استفاده می شود  . و می تواند در ویترین قرار بگیرد و یا با نور بر دیوار سالن قرار بگیرد .

با وجود مکان های بسیار زیاد برای ظاهر شدن ، باید برداشت درستی از خود ایجاد کند .

علاوه بر صحبت با مشتری هدف ، لوگوی سالن می تواند ترکیبی از عناصر تحت اللفظی مانند قیچی ، شانه ، بطری اسپری یا شکل ظاهری یک سر باشد که می توانند به طور شگفت انگیزی در تاکید بر هدف کسب و کار کمک کنند .

نکته ای دیگر در طراحی انتخاب رنگ های جسورانه است . رنگ های جسورانه و فیگورهای کارتونی می توانند ارتباط پذیری سالن را افزایش دهند .

به هر حال ، این مکانی است که مشتری دائماً با آرایشگر در حال گفتگو است . اینجا باید جایی باشد که همه در آن احساس خوش آمد و آرامش کنند ، بنابراین یک عنصر شوخ طبعی می تواند به طرز شگفت انگیزی موثر باشد .

بسیاری از سالن های مو خدمات دیگری مانند اپیلاسیون ، مانیکور ، پدیکور و ماساژ را نیز ارائه می دهند .

استفاده از رنگ‌ های آرام‌ بخش و عناصر طبیعت ( مانند پرندگان زیبا یا گل ‌های زیبا ) می تواند نشانه این خدمات باشد .

لوگو مینیمالیستی برای آرایشگاه

برای یک سالن ، ساده ترین و تمیزترین لوگو بیشتر اوقات تاثیرگذارترین است . سالن های زیادی وجود دارند که به دنبال جذب مشتریان متنوعی هستند که شامل مردان ، زنان و کودکان از اقشار مختلف جامعه می شود . زیبایی یک لوگوی مینیمالیستی این است که به وضوح و به راحتی با هر کسی که از در عبور می کند صحبت می کند .

تا حد زیادی مورد استقاب قرار می گیرد و همچنین هرگز از مد نمی افتد.

همچنین ، لوگوی رقبای خود را در نظر بگیرید و مطمئن شوید که لوگوی شما به راحتی قابل تشخیص است .

نمونه کارهای طراحی لوگو

5/5 - (5 امتیاز)
, , , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
عکس و فیلم فرانک در اصفهان
نوشتهٔ بعدی
بهترین طراح لوگو در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.