شرکت تبلیغات محیطی اصفهان

شرکت تبلیغات محیطی اصفهان

چگونه تابلوهای تبلیغاتی توسط شرکت تبلیغات محیطی در اصفهان می تواند به جذب مخاطبان شما کمک کند؟

با استفاده از تابلوهای تبلیغاتی در فضای بازشما می توانید  توجه رهگذران را جلب کنید  و نام تجاری خود را در زمان مناسب ، متن مناسب و موقعیت مکانی در اختیار مخاطبان خود قرار دهید.

یک فرد ​​هر روزه در معرض مشاهده  تبلیغات زیادی  قرار دارد و برخی از آنها بدون شک تبلیغات بیلبورد هستندکه در اشکال و اندازه های مختلفی وجود دارد و  تابلوهای عظیمی هستند که در هر طرف جاده ای مشاهده می شوند. همچنین آنها را در مراکز شهر و هر جای دیگر ی هستند که یک سازنده بیلبورد می تواند آنها را برای جذب مشتری در معرض دید شما قرار می دهد.

 

تعریف تبلیغات بیلبورد

اصطلاح بیلبورد برای یک تابلوی تبلیغاتی بزرگ در فضای باز برای جلب توجه رانندگان و پیاده ها طراحی شده استفاده می شود. به طور معمول در ترافیک بالا و خودروهایی که در مناطق پر تردد قرار دارند ، تابلوهای تبلیغاتی ساده و چشمگیر به نظر می رسند.

 

مزایای بیلبورد

همه جا در دسترس مخاطب است به خصوص که در تابلوهای چرخان تبلیغ شما به راحتی در یک سمت دیده می شود سپس افراد سمت دیگر نیز آن را می بینند و دوباره به سمت دیگر می رود. مناطقی که تأخیرها و ترافیک در آن زیاد است می تواند مکان قابل توجهی را برای شما بوجود آورد.

افرادی که بارها و بارها به طور روزانه مسیری خاص را طی می کنند ، روز به روز تبلیغ شما را مشاهده می کنند که سرانجام بر روی فرد تأثیر خواهد گذاشت.

در مقایسه با سایر تبلیغات رسانه ای ، مخاطبان زیادی خواهید یافت.

جزئیات بیلبورد

اندازه تابلوهای تبلیغاتی در شرکت تبلیغات محیطی اصفهان بسته به مکان متفاوت است. اندازه معمولی 14 فوت با عرض 48 فوت است.

تابلوهای تبلیغاتی در گذشته با استفاده از تکه های کاغذ  که به صورت کاشی وار به هم متصل می شدند ساخته میشد تا یک تصویر ایجاد شود ، اما امروزه چاپ دیجیتالی روی مواد وینیل متداول است این اجازه می دهد تا کل تصویر روی یک صفحه چاپ شود ، و می توان آن را به سرعت و به راحتی تنظیم کرد.

خرید بیلبورد معمولاً به مدت 12 هفته است ، بنابراین مهم است که محتوا حداقل تا حدودی به روز  باشد. تابلوهای تبلیغاتی مکان ایده آل برای پیام رسانی طولانی مدت است ،

بیلبوردهای دیجیتالی اجازه اجرای خلاقانه را می دهند که می توانند شخصی سازی شوند یا با تبلیغات دیگر جابجا شوند. مشتری ها گاهی اوقات می توانند تبلیغات خود را با سایر شرکت ها مرتب کنند و هر چند دقیقه یکبار تعویض شوند.

 

طراحی بیلبورد باید چگونه باشد؟

تبلیغات شرکت تبلیغات محیطی اصفهان بیلبورد بسته به اندازه و مکان می تواند نسبتاً ارزان باشد و چون تابلوهای تبلیغاتی بسیار سریع خوانده می شوند ، نباید حاوی اطلاعات زیادی باشند.

این نوع تبلیغات می تواند گزینه مناسبی  برای آگاهی دادن از برند شما به مشتری باشد و در صورتی که بخواهید اطلاعات زیادی در مورد محصول یا خدمات خود در اختیار مشتری بگذارید راه حل مناسبی نیست.شش کلمه مقدار ایده آل در بیلبورد است ، و این می تواند توانایی شما در برقراری ارتباط با مصرف کنندگان بالقوه را به شدت بالا ببرد.

 

بیلبوردهای تبلیغاتی دیجیتالی

تابلوهای تبلیغاتی معمولی وجود دارد و امروزه  بیلبوردهای سه بعدی نیز دیده می شوند. که شاید فراتر از نوع تبلیغاتی است است که توجه بینندگان را به خود جلب می کنند.

این نوع بیلبوردها معمولاً خیلی گران نیستند زیرا بیشتر از هزینه ای که می شود  باز می گردد.خلاقیت از این دست ارزش کاوش دارد زیرا بازده بیشتری در اعتبار سرمایه گذاری و رسانه ای به شما می دهد ، که می تواند هزاران چشم دیگر را به سمت خود جلب کند.

ما در شرکت تبلیغات محیطی اصفهان تابلوهای تبلیغاتی ایستا و دیجیتال و سایر گزینه های تبلیغات در فضای باز  که مطمئناً متناسب با اهداف بازاریابی شما هستند ارائه می دهیم.

در رسانه هنر برتر با ترکیب بیلبوردهای تبلیغاتی با تلفن تماس شما ، می توانیم دسترسی مخاطبان را به شما گسترش دهیم.

 

Rate this post
, , , , ,
نوشتهٔ پیشین
مرکز vip عروس لیلا رحیمی در اصفهان
نوشتهٔ بعدی
استودیو فیلم و عکس تابش در اصفهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.