تعرفه طراحی کاتالوگ دیجیتال

طراحی کاتالوگ دیجیتال

کاتالوگ ها رسانه ای هستند که به یک شرکت امکان می دهد کلیه اطلاعات اصلی مربوط به محصولات یا خدمات را منتشر کند. به طور معمول شامل لیستی از کالاهای قابل فروش است. حتی توضیحی در مورد هر محصول وجود دارد. بسیاری از شرکت ها حتی برای مرجع آسان قیمت محصول را ذکر می کنند. خدمات طراحی کاتالوگ ارائه شده توسط رسانه هنر برتر، که متخصص در میان شرکت های طراحی کاتالوگ است می تواند تمامی جوانب لازم را به صورت حرفه ای به فروشگاه شما اضافه کند و به رونق فروش کمک کند با این حال تعرفه طراحی کاتالوگ دیجیتال برای اهداف متفاوت است.

خدمات طراحی کاتالوگ

پیش از این، کاتالوگ ها فقط به صورت چاپی و بر روی برگه ارائه میشدند با این حال، با معرفی اینترنت، سی دی و دی وی دی، شرکت های طراحی حتی قالب الکترونیکی دیجیتالی مشابه را ارائه می دهند. کپی نرم افزاری یا کپی دیجیتالی به عنوان یک فروشگاه الکترونیکی شناخته می شود. که برای مدت طولانی وجود داشته است. با این حال، محبوبیت آنها به دلیل راحتی و سادگی که ارائه می دهند رو به افزایش است. بنابراین، بسیاری از شرکت ها در حال احیای نیازهای طراحی به شرکت های طراحی گرافیک مستقر در منطقه هستند.

خدمات طراحی کاتالوگ حرفه ای ما

از زمان آغاز به کار ما ، شرکت ما راه حل های استثنایی طراحی کاتالوگ را ارائه کرده است. کاتالوگ به مشتریان هدف کمک می کند تا نگاهی سریع به محصولات داشته باشند. این به تصمیم گیری آسان کمک می کند. آنها به عنوان یکی از بهترین ابزارهای تبلیغی و بازاریابی ، تقریباً در تمام صنایع مورد استفاده قرار می گیرند، از جمله مبلمان، مد، لباس، پوشاک، پارچه، جواهرات، مهندسی، شرکتهای مالی و بسیاری دیگر. هر مشتری که به ما سفارش کاتالوگ می دهد الزامات و اهداف مختلفی دارد. در حالی که برخی از ژورنالی بودن را ترجیح می دهند، برخی دیگر به دنبال خلاقیت در طراحی هستند. ما با مطالعه محصولات، رقابت آنها در بازار، روند صنعت و جنبه های دیگر ، اهداف مشتری را برآورده می کنیم.

طراحی های گرافیکی سفارشی ما طبق صنعت و خدمات خاص است. نویسندگان خلاق ما سعی می کنند از یک زبان ساده استفاده کنند زیرا یک کاربر باید توضیحات هر محصول را در زمان کمی درک کند. که به شما در انتخاب سریع کمک می کند. اشکال جدول بندی شده و توصیفی همیشه در طراحی رایج است.

مفهوم برند تجاری همزمان با ایجاد گرافیک دست به دست هم می دهند. ما اطمینان حاصل می کنیم که اطلاعات مربوط به هر محصول یا خدمات از ابتدا به مشتری داده می شود. نمایش داده های اولیه از دید مشتری اغلب در فروشگاه مورد بررسی قرار می گیرد. از آنجا که این یک نسخه توصیفی است ، تیم متخصصان ما طبق هدف هر یک از مطالب با کیفیت بالا را تهیه می کنند.

 

هزینه طراحی کاتالوگ دیجیتال چقدر است؟

تعرفه طراحی کاتالوگ دیجیتال بر اساس چندین عامل مختلف تعیین می‌شود. این عوامل عبارت‌اند از:

۱. پیچیدگی کاتالوگ:

اگر کاتالوگ شما شامل تعداد زیادی صفحه، تصویر، اطلاعات، نمودار و جدول باشد، آنگاه قیمت بیشتر خواهد بود. به طور کلی، پیچیدگی کاتالوگ باعث می‌شود که طراحی آن زمان بیشتری برای طراحی و تدوین برای طراح انجام دهد.

۲. نوع محتوای کاتالوگ:

نوع محتوای کاتالوگ نیز می‌تواند بر تعرفه طراحی آن تأثیر بگذارد. برای مثال، اگر کاتالوگ شامل محصولات ساده با توصیفات کوتاه باشد، آنگاه تعرفه آن کمتر از یک کاتالوگ با محتوای پیچیده تری خواهد بود.

۳. تجربه و مهارت طراح:

مهارت و تجربه طراح کاتالوگ نیز می‌تواند تأثیر بگذارد. طراحان با تجربه و مهارت بیشتر معمولاً تعرفه بیشتری برای خدماتشان دریافت می‌کنند.

۴. زمان تحویل:

اگر شما به یک طراح کاتالوگ نیاز دارید که برای تحویل سریع کار ، به او تعرفه بیشتری پرداخت می کنید. بنابراین، قیمت گذاری برای طراحی کاتالوگ معمولاً بر اساس این عوامل تعیین می‌شود. در عین حال، هر طراح کاتالوگ ممکن است تعرفه متفاوتی برای خدمات خود تعیین کند. بنابراین، بهتر است قبل از قیمت گذاری طراحی کاتالوگ در رسانه هنر برتر بر اساس طراحی هر صفحه است. خدمات ما شامل ویرایش عکس محصول ، طراحی طرح منحصر به فرد و تولید خروجی نهایی برای چاپ آماده است.

4.7/5 - (15 امتیاز)
, , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
آرم شرکت های خودروسازی جهان
نوشتهٔ بعدی
5 نکته مهم برای طراحی پاکت نامه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.