ایده برای طراحی بسته بندی

 ایده برای طراحی بسته بندی های عالی و لیبل ها

طراحی بسته بندی در نگاه اول می تواند دلهره آور به نظر برسد ، اما لازم نیست  نگران باشید برخی از طرح های مؤثر در عین سادگی شگفت آور هستند.

چه به دنبال نکاتی برای ایجاد بسته بندی لوازم آرایشی ، کارتن های مواد غذایی ، برچسب های بطری یا جعبه های الهام گرفته از اریگامی هستید ، حتماً در اینجا چیزی را پیدا خواهید کرد تا از آن الهام بگیرید.

بسته بندی ها یک روش فوق العاده مؤثر برای نمایش چهره محصول شما به عنوان برند قوی برای کمک به مصرف کننده در انتخاب آن است. در این مقاله به چند  ایده برای طراحی بسته بندی هایی با ظاهری شیک و چشم نواز و همچنین نکات فنی در مورد انتخاب قالب ها ، نرم افزارها و چاپ های نهایی خواهیم پرداخت.

گاهی اوقات با بسته بندی روبرو می شوید که بسیار زیبا است و به سرعت شما را جذب می کند. طرح های تاشو ، با الهام از اریگامی باورنکردنی به نظر می رسند و بسته بندی را به یک اثر هنری تبدیل می کنند.

بسیاری از طراحی های الهام گرفته از اریگامی در هسته اصلی به طرز شگفت آوری ساده هستند و بر اساس قالب های از پیش برنامه ریزی شده و با فکر طراحی شده اند.

اگر به اندازه کافی شجاع هستید که سعی کنید طرح های اوریگامی خود را از ابتدا خلق کنید ، قبل از اینکه به رایانه متوسل شوید ، در ابتدا با استفاده از مدل های آزمایشی  روی کاغذهای باطله آزمایش کنید — این به شما کمک می کند تصور کنید که چگونه یک طرح از 2D به 3D تبدیل خواهد شد.

 

در یک انتهای طیف بسته بندی های زیبای اریگامی قرار دارد و در دیگر سادگی و طراوت یک برچسب با تولید آسان . برچسب ها را می توان به بطری ها چسباند ، یا به دور اشیاء مثل بطری ها بپیچید. طراحی آنها توسط طراح حرفه ای بسیار ساده و برای چاپ ارزان هستند ، که اگر بودجه کمی دارید عالی است.این بدان معنا نیست که برچسب ها فاقد تأثیر هستند – یک برچسب به خوبی طراحی شده می تواند زیبایی ظاهری و جذابیت زیادی  را به بسته بندی ها ببخشد ، مانند این برچسب های بسته بندی صابون . برچسب ها انتخاب مناسبی برای مغازه های خرده فروشی و سایر مشاغل کوچک است که به دنبال تولید بسته بندی های  سریع و ارزان هستند و در واقع می توانند به جذابیت محصول بیفزایند.  ویرایش آنها آسان است و می توان به سرعت متناسب با محصولات مختلف تغییر اندازه داد.

 ایده برای طراحی بسته بندی

3 – اجازه دهید تایپوگرافی شما محصول را بفروشد

 

تایپوگرافی یک عنصر تحول گرا در طراحی گرافیک است تا ظاهر یک محصول را  کلاسیک و جذاب کنید

بسته بندی بطری های دلستر و آب معدنی نمونه های بسیار خوبی از قدرت تایپوگرافی برای فروش محصول به یک بازار خاص را نشان می دهد.

هنگامی که بسته بندی خود را طراحی می کنید ، در طرح های اولیه خود سعی کنید تعدادی از سبک های مختلف را آزمایش کنید. طرح های مختلف را به یک نمونه بازار یا دوستان / خانواده نشان دهید کدام یک از سبک ها برای جمعیتی خاص جذاب است؟

 

برای اینکه در بازار مدرن تر باشید  باید از رنگ های طبیعی تر و کم رنگ تر استفاده کنید.

طیف رنگهایی با الهام از طبیعت که خاصیت آرامش بخش دارند پس سعی کنید از رنگ های روشن تر نزدیک به طبیعت استفاده کنید.

حتی اگر محصولات شما 100٪ مواد ارگانیک نیستند یا از پایه گیاهی به دست نمی آیند ، می توانید با یک پالت از رنگ های نزدیک به هم ، بسته بندی خود را طراحی کنید .

بسته بندی صابون طبیعی ایده برای طراحی بسته بندی

 

روند عکاسی در طراحی بسته بندی یک مورد  همیشه در جریان است ، با نوع گرافیکی است که مناسب احساس  است. در حال حاضر ، گرافیک های مصور یا طرح های ساده زیبا به نظر می رسد  و جز محبوب ترین طراحی  گرافیکی هستند.

ممکن است عکاسی در حال حاضر روی بسته بندی متداول نباشد ، اما به این معنی نیست که اگر به روشی مناسب طراحی شود ، نمی تواند شیک و مرتبط به نظر برسد.

اضافه کردن گرافیکی با رنگ جامد در پشت متن سفید ، طراحی را فوق العاده مدرن و شبیه به برنامه نگاه می دارد.

ایده برای طراحی لیبل  “خانومانه ” به این معنی نیست که محصول شما فقط مورد توجه خانم ها قرار می گیرد – در حقیقت ، اضافه کردن یک عنصر زنانه به بسته بندی شما فقط به معنای این است که شما ویژگی های خاصی را به این طرح خواهید آورد ، که اغلب جذابیت گسترده ای از بازار دارند ، از جمله ظرافت و زیبایی. .

اضافه کردن یک طرح الگو به بسته بندی شما روشی خارق العاده است تا کیفیت زیبایی را به طرح های خود بیاورید. طرح های سبک کاغذ دیواری میانه جذابیت یکپارچه سازی با سیستم عامل را به انواع محصولات اضافه می کند ، یا چرا سعی نمی کنید مانند الگوی بسته بندی زیر ، یک الگوی تزئین شده  را امتحان کنید؟

بسته بندی های طرح دار نه تنها زیبا هستند بلکه یک راه عالی برای ایجاد یک سری یکنواخت از طرح های بسته بندی هستند.

طراحی نیز به لطف عناصر تکراری آن ، به طرز شگفت آوری ساده طراحی شده است. روی ایجاد یک “واحد” از الگوی کار کنید و سپس این کار را به طور مکرر کپی کنید تا یک صفحه کامل از الگوی ایجاد شود که به راحتی بر روی یک الگوی بسته بندی چسبانده شود.

بسته بندی صابون

 

طرح بسته بندی شما فقط در جعبه متوقف نمی شود. پس از باز شدن محصول ، باید در نظر بگیرید که چگونه می توان سبک بسته بندی را به محصولات داخل جعبه نیز ، تعمیم داد.

ایده طراحی یک جعبه و طراحی لیبل برای یک خرده فروش لباس؟ وقتی مشتری آن صندوق را پرداخت کرد ، لباس داخل آن چگونه ارائه می شود؟ آیا می توانید برچسب مارک دار برای قرار دادن روی کاغذ بافت رنگی ایجاد کنید؟ آیا می توانید برچسب لباس شیک طراحی کنید تا روی لباس قرار گیرد؟

این طیف بسته بندی کامل کیسه های چای نمونه ای عالی از چگونگی تطبیق طرح بسته بندی با طیف وسیعی از اهداف است یک سبک یکپارچه ، با استفاده از رنگ ها ، الگوی و یک طرح قوی ، در جعبه اصلی به بسته بندی کیسه های چای و برچسب داخل آن کشیده می شود.

به خاطر داشته باشید که بسته بندی فقط برای اهداف صفحه نمایش نیست بلکه برای ترغیب مشتری به خرید مجدد و درگیر شدن با محصول باید تا حد امکان لذت بخش باشد. طیف کاملی از طرح های بسته بندی به شما در رسیدن به این هدف کمک می کند.

بسته بندی چای

 

به مکانهایی که بسته بندی را میبینید فکر کنید فروشگاه یا قفسه های سوپر مارکت ها مکانهایی واضح هستند. اما می توانید به فکر افزایش دیده شدن طراحی و چاپ بسته بندی خود باشید و بسته بندی خود را به یک تبلیغات  برای محصول یا شرکت تبدیل کنید.

ایجاد کیف خرید مارک راه بسیار خوبی برای گسترش تبلیغات شما در گذشته از تعامل با مشتری واحد و رساندن برند شما به مخاطبان بسیار وسیع تری است.

اگر مشاغل شما اقدام به راه اندازی فروشگاه در یک کنفرانس یا نمایشگاه می کند ، این یک روش موثر برای تبلیغ غرفه شما در اطراف سالن همایش است. این کیف های دارای لیبل مدرن چشم نواز و شیک هستند و مطمئناً هم از نظر کاربردی و هم برای صحبت کردن بصری برای بازدید کنندگان غرفه هستند.

بسته بندی حمل کالا

 

 

Rate this post
, , , , ,
نوشتهٔ پیشین
طراحی سایت پزشکی اصفهان
نوشتهٔ بعدی
معرفی طراحی وب سایت و آینده شغلی

1 دیدگاه. Leave new

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.