مراحل طراحی لوگو

مراحل طراحی لوگو چیست؟

مراحل طراحی لوگو  از اصول مهم تبلیغات یکی از مهم‌ترین عوامل در افزایش درآمد یک شرکت می باشد. راههای مختلفی وجود دارد که شرکت ها برای به ثمر رساندن تبلیغات خودشان از آنها استفاده می کنند. یکی از بهترین راههای تبلیغاتی که برای برندهای بزرگ و کوچک وجود دارد و میتوان از آن استفاده کرد طراحی لوگو است.

طراحی لوگو کار بسیار سختی می باشد که فقط طراحان لوگو می‌توانند آن را انجام دهند و انجام آن نیازمند یادگیری رشته گرافیک و طراحی می باشد. اما اگر علاقه دارید مراحل طراحی لوگو را یاد بگیرید پس با ما همراه باشید.

در گام اول از مراحل طراحی لوگو شما باید بدانید که اصلا لوگو چیست و قصد دارید چه نوع لوگوی را طراحی نمایید. شما باید بدانید که لوگو یک نشان و نماد برای یک شرکت می‌باشد که می‌تواند اهداف و برنامه‌های تبلیغاتی آن شرکت را به سریع ترین شکل ممکن به مخاطبان آن شرکت انتقال دهد.

لوگو برای جلب اعتماد مخاطبان ایجاد جذابیت برای محصولات شرکت برای مخاطبان باید برای آنها الهام‌بخش باشد. دومین مرحله از مراحل طراحی لوگو یادگیری اصول موثر در طراحی لوگو می باشد. اصول موثر در مراحل طراحی لوگو در پنج قسمت تقسیم می شوند.

اگر علاقه دارید با این ۵ قسمت بیشتر آشنا شوید ما را همراهی نمایید. به عنوان یک نکته باید خدمتتان عرض کنم که به هیچ وجه فکر نکنید با خواندن این مطلب به یادگیری نکات می توانید شروع به طراحی کنید و لازمه طراح لوگو شدن یادگیری آموزش های مربوط به این کار است که البته آنها را هم می توانید در وب سایت ما یاد بگیرید فقط باید در دوره های آموزشی ما ثبت نام کنید.

طراحی لوگو
طراحی لوگو

پنج اصل مهم در  طراحی لوگو

اولین اصل در مراحل طراحی لوگو این است که لوگوی شما باید ساده باشد. هرچه لوگوی شما ساده تر باشد امکان رسمیت بخشیدن به آن راحت تر می شود. همچنین هرچه لوگوی شما ساده تر باشد در ذهن مخاطبان تان مدت زمان طولانی تری باقی می ماند.

لوگوی شما در این سادگی باید یک نماد منحصر به فرد باشد که در هیچ کدام از قسمتهای طراحی آن زیاده روی نشده باشد. اصل دوم در مراحل طراحی لوگو این است که لوگوی شما باید همانند بسیاری از لوگوها و نمادهای برندهای معروف در دنیا مطرح و به یاد ماندنی شود.

از دیگر اصولطراحی لوگو به این مورد باید اشاره کنیم که لوگوی شما باید بی نظیر باشد و به هیچ وجه محدودیت زمانی نداشته باشد. اگر بخواهیم به بیان ساده تر بگوییم باید گفت لوگوی که شما قرار است آن را طراحی کنید نباید تقلیدی و در واقع کپی شده است طرح های دیگر باشد و همچنین لوگوی شما باید در طول سالیان طولانی موثر واقع شود.

اصل بعدی  این است که لوگو باید پویا باشد و چند کاربردی باشد. در واقع الگوی مناسب است که بتواند هم بر روی وبسایت ها قرار گیرد و هم در برنامه های کاربردی و اپلیکیشن های گوشی بتوان از آن استفاده کرد و حتی بتوان در بیلبوردهای سطح شهر هم از آن بهره برد.

آخرین اصل از مراحل طراحی لوگو در شرکت رسانه هنر برتر که در این کار تاثیر زیادی دارد این است که لوگو باید مناسب و متناسب با شرایط شرکت باشد. مثلاً شما نمی توانید لوگویی را که برای یک شرکت اسباب بازی وجود دارد برای یک شرکت حقوقی و یا خودرویی هم استفاده کنید.

5/5 - (1 امتیاز)
, , , ,
نوشتهٔ پیشین
تبلیغات شهری اصفهان
نوشتهٔ بعدی
اجاره بیلبورد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.