نرم افزار ساخت لوگو موشن برای کامپیوتر

نرم افزار ساخت لوگو موشن

نرم افزار ساخت لوگو موشن برای کامپیوتر تنوع بالایی دارند تلاش برای دانستن اینکه کدام نرم افزار ساخت موشن گرافیک و انیمیشن، برای یادگیری و تبدیل شدن به موشن گرافیک حرفه ای، مناسب است،کمی دشوار است. در اینجا هفت تا از بهترین نرم افزارها را، برای ایجاد موشن گرافیک های حرفه ای آورده ایم.

هنگامی که شما در دنیای موشن گرافیک شروع به کار می کنید، بیش از حد در نرم افزارهای انیمیشن برای یادگیری، غرق می شوید، زیرا برای یادگیری انیمیشن و موشن گرافیک، تعداد زیادی نرم افزار وجود دارد که هر ماه شاهد نرم افزار جدیدی هستیم.

اما واقعیت این است که مدت زمان زیادی برای یادگیری موشن گرافیک و نرم افزار انیمیشن صرف می شود، به همین دلیل شما باید یکی از آنها را درست انتخاب کنید تا وقت خود را برای یادگیری نرم افزارهای فرعی از دست ندهید. بنابراین برای کمک به شما در طول یادگیری موشن گرافیک، هفت نرم افزار مهم موشن گرافیک را، برای شما آماده کرده ایم.

1- نرم افزار ساخت لوگو موشن After Effects  Adobe :

اولین نرم افزار ساخت لوگو موشن که ، مهمترین نرم افزاری است که می توان در موشن گرافیک از آن استفاده کرد، افتر افکت  است، زیرا افتر افکت (After Effects) جلوه های نرم افزاری انیمیشن دو بعدی دارد و شما می توانید انیمیشن مورد نظر خود را انجام دهید، صدها ویژگی وجود دارد که افتر افکت (After Effects) جلوه ها را به بهترین نرم افزار برای طراحان موشن گرافیک و انیماتورها تبدیل کرده است.

نرم افزار ساخت لوگو موشن برای کامپیوتر
نرم افزار After Effects

2- نرم افزار ساخت لوگو موشن Adobe Premiere Pro :

دومین نرم افزار ساخت موشن گرافیک که، یک برنامه ویرایش ویدیوی مبتنی بر جدول زمانی است که طراح انیمیشن از ویرایش ویدئو و صدا با هم استفاده می کند، بنابراین تفاوت زیادی بین premiere pro و سایر نرم افزارهای ویرایش ویدئو که ممکن است در گذشته استفاده کرده باشید وجود ندارد، اما تعداد ویژگی های Premier Pro  بیشتر است و بهترین نرم افزار ویرایش ویدئو است.

نرم افزار ساخت لوگو موشن برای کامپیوتر
نرم افزار Premiere Pro

3- نرم افزار ساخت لوگو موشن Illustrator :

سومین نرم افزار ساخت موشن گرافیک که، یک ویرایشگر گرافیک برداری است. به معنای مصور موشن گرافیک است که از Illustrator  برای ترسیم گرافیک برداری برای استفاده در گردش کار موشن گرافیک استفاده می کند. و می توانید آن را به راحتی برای انیمیشن، در افترافکت وارد کنید. اگر تصمیم دارید ظاهر یک آرم و سایر بردارها را تغییر دهید، می توانید فایل را در Illustrator ذخیره کنید و به صورت خودکار در AE به روز می شود و بخشی از Creative Cloud است.

نرم افزار ساخت لوگو موشن برای کامپیوتر
نرم افزار Illustrator

 

4- نرم افزار ساخت لوگو موشن Photoshop :

چهارمین نرم افزار ساخت موشن گرافیک، فتوشاپ است. فتوشاپ، یک گرافیک شطرنجی است که مشابه Illustrator است، اما عملکرد آن کاملاً با Illustrator متفاوت است. در حالی که فتوشاپ با ویرایش بیت مپ (مبتنی بر پیکسل) سروکار دارد، Illustrator یک نرم افزار ویرایش بردار است که با استفاده از تابلوهای طراحی فتوشاپ، ویرایش استوری بوردها، ایجاد GIF و موارد دیگر از برنامه های طراحی گرافیکی استفاده می کند و بخشی از Creative Cloud است.

ساخت لوگوموشن با نرم افزار Photoshop
نرم افزار Photoshop

5- نرم افزار ساخت لوگو موشن Da Vinci Resolve :

یک اصلاح رنگ و برنامه ویرایش ویدئو غیر خطی است که ترکیبی از ویرایش 8k است. در جلوه های بصری و تولید پست صوتی استفاده می شود و می تواند توسط فریلنسرها ، تلویزیون بزرگ و استودیوی تولید فیلم استفاده شود و در اصل توسط داوینچی سیستم ساخته شده است، و اکنون توسط Black  Magic  توسعه یافته است.

ساخت لوگو موشن نرم افزار Da Vinci
نرم افزار Da Vinci

6- نرم افزار ساخت لوگو موشن Cinema 4D:

یک برنامه سه بعدی سازی، انیمیشن و رندر است که توسط  مکسون ساخته شده است و یک برنامه عالی برای موشن گرافیک و مدل سازی با سایر نرم افزارهای مدل سازی سه بعدی، مانند مایا است که بسیار عالی است.

نرم افزارهای موشن گرافیک و انیمیشن
ساخت لوگو موشن Cinema 4D

7- نرم افزار ساخت لوگو موشن Maya:

نرم افزار انیمیشن، مدل سازی، شبیه سازی و رندر سه بعدی کامپیوتر است. شما هنوز هم می توانید از Cinema 4D استفاده کنید، اما مایا ابزاری است که بهترین استودیوها را، برای مدل سازی و انیمیشن استفاده می کند، بنابراین یادگیری مایا مهم است.

 

5/5 - (3 امتیاز)
نوشتهٔ پیشین
بررسی برند و لوگو بربری
نوشتهٔ بعدی
بررسی تاریخچه لوگو آمازون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.