طراحی گرافیک حرکتی،منظور ما از انجام آن چیست؟

طراحی گرافیک حرکتی

طراحی گرافیک حرکتی و اینکه چرا از ابزارهای موشن استفاده میکنیم؟

برای ثبت برند تجاری کسب و کار خود با ما در ارتباط باشید

طراحی گرافیک حرکتی به طور دقیق ، توسط طراحان گرافیک که عناصر انتزاعی مانند خطوط ، اشکال را گرفته و آنها را به حرکت در یک کادر وا می دارند.

به بیان گسترده تر ، همچنین ممکن است  عکس اضافه  کنیم و آنها را به حرکت واداریم ، یا چیزهایی را که در بک گراند تصویر  قرار می گیرند که به عنوان پس زمینه استفاده می کنیم ، جابجا می کنیم.

عناصر می توانند حرکت کنند ، کوچک شوند ، رشد کنند ، کشیده شوند ، خم شوند …  و یا هر آنچه که در دنیای واقعی  باشد.

بنابراین ، این طراحی گرافیکی متحرک است.

طراحی گرافیک حرکت انیمیشن و  شخصیت سازی  نیست :

انیمیشن چیزی است  که به یک کاراکتر  حیات می بخشید. مثل اینکه شکل یک خرگوش را طراحی کنیم و به آن حرکت پرش را بدهیم  ، و از اصول و برنامه های انیمیشن سازی برای این کار استفاده می کنیم.

اشیا می توانند 2D یا 3D در انیمیشن سازی باشند.

اما کارهای طراحی گرافیک حرکت ما بیشتر از آن که به خلق شخصیت های متحرک شبیه باشد ، بیشتر شبیه به طراحی گرافیکی متحرک است.

انیماتورهای شخصیت واقعا افرادی  با استعداد هستند و قابل تحسین اند اما کار طراحی گرافیک حرکتی مثل لوگو موشن است   که در طول چند ثانیه یک لوگو را به حرکت در می آورد.

  پس انیمیشن و گرافیک حرکتی کاملا متفاوت هستند.

طراحی گرافیک حرکتی در یک جهان 3 بعدی وجود دارد. X ، Y و Z. خواه لوگو ، بسته بندی و یا حتی طراحی وب باشد ، طراحی خود ایستا است.
از این طریق می توانید برند خود را ارتقا دهید و می توانید مخاطبان خود را بیشتر مجذوب  کنید. در عصر جدیدافراد  دوست دارند محتوای ویدیویی را تماشا کنند.

می بینید که امروزه آموزشهای ویدئویی نیز موثرتر از گذشته است. که حتی  ، مردم دوست دارند خلاصه کتاب را از طریق فیلم ها ببینند یا تماشا کنند.

بنابراین می توانید در اینجا به وضوح ببینید که مردم از محتوای ویدیویی بیشتر  لذت می برند و آن را دوست دارند.

تبلیغات  ویدیویی

برای ساخت فیلم تبلیغاتی ، گاهی اوقات هزینه بالایی دارد (هزینه دوربین ، هزینه مدل ، هزینه مکان ، هزینه آرایش و لباس و موارد دیگر ) و گاهی به زمان زیادی نیاز دارد. همچنین گاهی اوقات باید با برخی از مشکلات مانند یک مدل مناسب یا تأثیرگذار ، مکان ، کارگردان و غیره روبرو شود. پس چگونه می توان فیلم های تبلیغاتی را تهیه کرد؟

 Motion Graphics

تنها راه غلبه بر چنین مشکلاتی ویدیوی Explainer یا Motion Graphics است.

چطور؟

برای ویدیوی تبلیغاتی Explainer یا Motion Graphics ، به هیچ نوع مدل ، دوربین یا مکانی نیاز ندارد. ویدیوی توضیح دهنده یا Motion Graphics فقط به یک اسکریپت مناسب نیاز دارند.

یک انیماتور به راحتی آن فیلمنامه را به یک ویدیوی برجسته Explainer یا Motion Graphics تبدیل می کند و درک آن برای مخاطبان شما بسیار آسان است.

همچنین ، یک انیماتور می تواند فیلم را به عنوان محصول یا خدمات ، رنگارنگ و از نظر موقعیت مکانی قرار دهد. همچنین ، ایجاد تغییرات در هر زمانی  آسان است.

همه افراد دوست دارند فیلم Motion Graphics را تماشا کنند. این باعث می شود فعالیت های تبلیغاتی شما یک قدم جلوتر باشد.

می توانید این ویدئو را از طریق رسانه های اجتماعی ، وب سایت ، ایمیل مارکتینگ ، تبلیغات Google ، تبلیغات برنامه ای و … تبلیغ کنید

طراحی دو بعدی چیست،

آموزش طراحی کاراکتر،

اموزش طراحی کاراکتر،

طراحی کارکتر،

طراحی کاراکتر انیمیشن دو بعدی،

کاراکتر ساده،

طراحی کاراکتر با اشکال هندسی،

کاراکتر دو بعدی،

طراحی کاراکتر سه بعدی،

تعریف طراحی دو بعدی

Rate this post
, ,
نوشتهٔ پیشین
طراحی سربرگ قرارداد از اجزایی که مهم است
نوشتهٔ بعدی
بروشورهای فروش و بازاریابی موثر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.