5 نکته مهم برای طراحی پاکت نامه

طراحی پاکت نامه

وقتی نوبت به نام تجاری شم می رسد ، همه چیز درمورد ساختن یک تصویر ثابت و مثبت است. برای شرکت هایی که می خواهند دقیق باشند ، این نام تجاری از لحظه ای شروع می شود که بخشی از بازاریابی به صندوق پستی مشتری می رسد. به عنوان طراح گرافیک آنها ، می توانید با یک پاکت سفارشی به آنها کمک کنید تا اولین تاثیر عالی را داشته باشند. مطمئن نیستید از کجا شروع کنید؟ در اینجا مهمترین قوانین برای نحوه طراحی یک پاکت نامه آورده شده است.

چاپ ست اداری

نحوه طراحی پاکت نامه

هنگام طراحی پاکت نامه اداری به همان اندازه که هنگام طراحی سایر رسانه ها آزادی عمل ندارید. در اینجا چگونگی اطمینان از اینکه روند کار شما روان شود ، آورده شده است.

1. مناطق غیر قابل استفاده را علامت گذاری کنید

هیچ طراح نمی خواهد بخشی از طراحی او با اطلاعات پستی یا علامت پستی پوشانده شود. حتی بدتر اینکه ، شما نمی خواهید سرویس پستی به دلیل مشکلات طراحی ، از ارسال نامه در پاکت نامه خودداری کند. اولین کاری که باید در طراحی خود انجام دهید علامت گذاری مناطق غیر قابل استفاده پاکت است. این مناطق را ذخیره کنید زیرا این پرونده به عنوان پرونده خودش ذخیره می شود تا بتوانید در طراحی پاکت های آینده در زمان طراحی صرفه جویی کنید. اولین کاری که باید در طراحی خود انجام دهید علامت گذاری مناطق غیر قابل استفاده پاکت است.

2. در مورد خطوط بلید خود اطلاعات کسب کنید
در مورد نوع برش مورد نیاز طراحی خود به حدس اکتفا نکنید. این به نحوه چاپ و چاپ پاکت نامه بستگی دارد. شما نمی خواهید ساعت ها کار کنید و در نهایت با یک برس عجیب مواجه شوید. با چاپخانه ارتباط برقرار کنید تا بدانید که چه چیزی از شما نیاز دارند.

3. روش آدرس دهی خود را در نظر بگیرید
طرح پاکت نامه اداری شما می تواند به نحوه اضافه کردن آدرس به پاکت نامه توسط مشتری بستگی داشته باشد. آیا آنها از چاپخانه می خواهند نام و آدرس را روی هر پاکت چاپ کنند؟ آیا آنها از برچسب های خالی قابل چاپ خود استفاده می کنند؟
این جزئیات را دریافت کنید و مطمئن شوید که این مورد را در طراحی خود لحاظ می کنید. شما نمی خواهید برچسب آدرس بخشی از کار شما را خراب کند.

4. دریابید که طراحی های دو طرفه چگونه بر بودجه شما تأثیر می گذارند
شما به سمت طراحی گرافیک رفتید زیرا بخشی هنری در خود دارید. اگر چه بخواهیم یا نخواهیم ، محدودیت های بودجه ای برای کار شما وجود دارد. دریابید که آیا بودجه چاپ مشتری به شما امکان می دهد در هر دو طرف پاکت طرح داشته باشید یا فقط یک طرح. اختلاف قیمت به نحوه ساخت پاکت نامه اداری توسط چاپخانه بستگی دارد. اگر قصد چاپ روی پاکت های از پیش ساخته شده را دارید ، چاپ یک طرح دو طرفه دو برابر هزینه دارد زیرا دو بار از طریق چاپگر عبور می کند. اگر چاپخانه قبل از برش و تاشو ، پاکت نامه ها را روی کاغذ تخت چاپ کند ، یک طرح دو طرفه تأثیر کمی خواهد داشت یا هیچ تاثیری در هزینه نخواهد داشت. طرح پاکت را با محتویات آن هماهنگ کنید.

5. با مطالب هماهنگ شوید
اگر می خواهید طرح شما بهترین تأثیر اولیه را داشته باشد ، طرح پاکت را با محتویات آن هماهنگ کنید. به عنوان مثال، اگر مشتری شما در حال ارسال دعوت نامه طراحی شده است ، عناصر طراحی مشابه را در طرح پاکت خود بگنجانید. بیایید صادق باشیم: بیشتر چیزهایی که مشتریان در صندوق ورودی خود می گیرند هیجان انگیز نیست. به همین دلیل پاکت های خوب طراحی شده شما می توانند اثری قدرتمند ایجاد کنند. قبل از اینکه خلاقیت خود را رو کنید ، قوانین بالا را در مورد نحوه طراحی پاکت دنبال کنید.

5/5 - (1 امتیاز)
نوشتهٔ پیشین
تعرفه طراحی کاتالوگ دیجیتال
نوشتهٔ بعدی
اصول ساخت بیلبورد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.