کاتالوگ حرفه ای

کاتالوگ حرفه ای

کاتالوگ حرفه ای از منابع اصلی برای دیده شدن محصولات و افزایش فروش

کاتالوگ حرفه ای همان چیزی است که شما در ابتدای فعالیت تجاری برای بازاریابی خدمات و محصولات باید به مشتری ارائه دهید زیرا مشتریان شما در مرحله اول علاقه ای به استفاده از خدمات شرکت یا استفاده از محصولات شما ندارند.

آنها به خود و یا مشاغل شخصی خود علاقه مند هستند. برای جلب توجه آنها ، کاتالوگ حرفه ای  شما باید بر روی مزایایی که با خرید از شما خواهند دید تمرکز کند.

در مورد این فکر کنید چه تعداد از مردم گوشی های هوشمند خریداری می کنند زیرا می خواهند تلفن را تمام روز با خود حمل کنند و به دیگران نشان دهند یا چه تعداد واقعا قصد دارند از آن به عنوان تلفن استفاده کنند؟

 آنها گوشی های هوشمند را می خرند تا در ارتباط با افراد و وقایع باشند ، اطلاعات را با کلمات نوشتاری ، تصاویر به اشتراک بگذارند ، با عجله پاسخ سوالات را پیدا کنند و گاهی فقط برای اینکه به دیگران نشان دهند که جدیدترین دستگاه پیشرفته را دارند.

همه اینها به همین دلیل است که شرکت های تولید کننده تلفن های هوشمند و ارائه دهنده خدماتی که امکان استفاده از تلفن های هوشمند را فراهم می کنند ، بر سرگرمی افراد برای گرفتن عکس ، به اشتراک گذاری ، تمرکز می کنند

قبل از نوشتن نسخه برای بروشور تجارت خود ، لیستی از مزایایی را که مشتریان می توانند هنگام دستیابی به محصول یا خدمات شما کسب کنند ، تهیه کنید.

کاتالوگ حرفه ای

از عناوین و گرافیکی که برای مخاطبان شما مهم هست استفاده کنید

خواننده متوسط ​​کمتر از 5 ثانیه طول می کشد تا به جلد بروشور فروش نگاه کند و تصمیم بگیرد که آن را بخواند یا نه.

اگر عنوان یا گرافیک روی جلد بروشور شما خسته کننده باشد ، تعداد کمی از گیرندگان برای باز کردن آن زحمت می کشند.

به عنوان مثال ، تصویری از افرادی که مشغول تماشای یک مدیر هستند که در حال نوشتن یک نمودار و با یک عنوان است که می گوید: “مطابقت افراد و استراتژی” ، احتمالاً بروشوری را در سطل آشغال قرار می دهد.

اما ، تصویری که نشان می دهد یک تاجر به یک گروه کوچک از همکاران خود انگشت شست نشان می دهد و یک عنوان مثل “تیم خود را برای فروش بزرگ” آموزش دهید ، احتمالاً مورد توجه قرار خواهد گرفت.

بروشور خود را حرفه ای جلوه دهید

حتی اگر بروشور شما خوب نوشته شده باشد ، در صورت طراحی نامناسب ، پاسخ چندانی نخواهد داشت.

طرح بندی صفحه های گیج کننده ، نوع خیلی بزرگ یا خیلی کوچک ، تعداد زیادی فونت مختلف یا رنگهای مختلف بسیار متنوع در صفحه ، همگی می توانند یک بروشور – و تجارت شما – را غیرحرفه ای جلوه دهند.

اگر بروشورهای خود را طراحی می کنید ، می توانید با استفاده از الگوهای طراحی رایگان ، بروشورهای خود جلوه ای حرفه ای بدهید. شما می توانید الگوهای بروشور رایگان را در بسیاری از سایتهای چاپ آنلاین پیدا کنید مثل:

Office.com ، Template.net

در داخل بروشور مزایای خدمات خود را عنوان کنید

گیرنده پس از دریافت بروشور حتما عناوین داخل آن را می خواند از این عناوین داخلی برای. برای جلب توجه آنها استفاده کنید و مزایا را از طریق بروشور منتقل کنید.

بهترین طراحی کاتالوگ در رسانه هنر برتر توسط طراحان حرفه ای طراحی

چاپ کاتالوگ ارزان

5/5 - (1 امتیاز)
,
نوشتهٔ پیشین
سربرگ
نوشتهٔ بعدی
کارت ویزیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.